לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חגיגות העשור


מהראשון ועד האחרון, לכבוד עשרת הגברים עימם שכבתי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

סוף סוף גבר – מספר שבע


כשנה אחרי הגיוס שלי

טקס יום הזיכרון בבית הספר שלי

הגעתי

על מדים כמובן

מבית הספר שלי

יש הרבה נופלים

הטקס כמו כל שנה, מאוד מושקע, קטעי מחול, שירים, נאומים

למעלה משעה

אבל הפעם הייתי במרכז העניינים

כלומר בצד, עם כל עשרות החיילים בוגרי בית הספר שבאו.

הוא אמר לי שהייתי יפה במיוחד

הוא אמר שהחליט לפנות אלי בסיום הטקס

בכל זאת, הבן שלו בין הנופלים.

בזמנו חשבתי שזאת מחמאה, גבר, בן ארבעים ושש, גרוש, אב שכול

מסתכל עלי באמצע הטקס לזכר הבן שלו

היום אני יודעת שהוא פשוט מנותק רגשית מכל דבר

הכרתי אותו, הייתה גם בת, למדה איתי בשכבה, היא לא יצאה לטקס

הזמין אותי לקפה

יאמר לזכותו שהיה ישיר

אחרי שעה וחצי נסענו אליו

אולי בן ארבעים ושש, אבל חתיך, שער קצת מאפיר בצדדים

הוא נישק אותי כמו שלא ידעתי שאפשר

הסתכל עלי ערומה ולא הוריד ממני את העיניים

פעם ראשונה מהירה, אחר כך שוב, לאט, לומד את הגוף שלי

אני חושבת שהצלחתי לגרגר, כמו חתולה

כמעט שלושה חודשים זה נמשך

לא אהבה, נוחות, כיף, הסכמה, חברות

עד שהבת שלו, שלמדה איתי בשכבה, הבינה מה קורה

התקשרה אלי

ביקשה די.

אף אחד מאיתנו לא היה שבור בפרידה.

אבל היום, לפעמים אני מתגעגעת.

 

נכתב על ידי מזדיינת , 9/6/2009 23:58   בקטגוריות יום הזיכרון, מיניות, סקס, נשיקות, צבא, חיילים, בנות, אורגזמה, גברים סקסיים, בית ספר  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לא טמבל ב-17/1/2011 22:47
 



מספר שש - ריבאונד


אחרי שנפרדנו הייתי בדיכאון

לא אוכלת

לא ישנה

הייתי הולכת לצבא בבוקר

חוזרת אחרי הצהריים

וממש על פי כל כללי הפרידה

הייתי לוקחת גלידה

מתיישבת מול הטלביזיה

לא משנה בכלל מה משדרים

מחסלת את כל הקופסה (של הגלידה)

ובוכה

אבל מה זה בוכה

רואה טלנובלה – בוכה

רואה משחק של מכבי – מתייפחת

רואה תכנית בישול – מיללת כמו תינוקת

וגם הוא, האקס, לא  עשה לי חיים קלים ושבועיים אחרי שנפרדנו הוא התחיל עם מישהי בפיקוד צפון

וכל הזמן הזה המפקד שלי מנסה לנחם אותי, דואג לי, נותן לי חופש

כבר כמעט החלטתי להיות איתו קצת, לצאת מהדיכאון, והוא בהחלט גילה עניין

אבל לא רציתי להיות עוד סיפור בנאלי של מפקד בן 35 ופקידתו המסורה

אז במקום זה לקחתי את הנהג שלו יום אחד לסיבוב לפיקוד העורף, שזה ברמלה

באמת ילד טוב

כל הזמן היה עושה סידורים בשביל המפקד

ופשוט הפלתי עליו את התיק, אמרתי לו:

תראה, חבר שלי עזב אותי כבר לפני חודשיים

ומאז אני לבד, אין לי אף אחד, מתאים לך שנעצור ביער בן שמן קצת?

נבהל קצת

מסכן

יש לציין שהוא לא ממש סרב

וככה מצאתי את עצמי על המושב האחורי של האוטו של המפקד שלי

באמצע יער בן שמן

זה לא היה נוח

ממש לא נוח

לא נוח

אבל הפסקתי אחרי זה לחסל גלידה בכמויות

נכתב על ידי מזדיינת , 4/6/2009 00:25   בקטגוריות בנות, בנים, החבר המושלם שלי, סקס, מיניות, צבא, גלידה, האקס, חיילים  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dangelo ב-9/6/2009 22:07
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  מזדיינת

בת: 35

תמונה




14,881
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למזדיינת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מזדיינת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)