לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מלחמת הבורקס - סיפור בהמשכים


הסיפור לא קשור לאוכל אע"פ השם הדבילי שלו (אני מודה) אז כדאי לכם לקרוא אותו, שנה וחצי של כתיבה :)

Avatarכינוי:  כותב הסיפור - מלחמת הבורקס

בן: 28



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2018    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2018

מלחמת הבורקס - עונה 4 - פרק 100 ואחרון - דבר המחבר + איך הכל התחיל


מומלץ לקרוא את הפרק לפני שתקראו את דבר המחבר:


-


-


-


-


-


-


-


טוב אז תפנית משמעותית מסוף העונה הקודמת - הסיפור הוא למעשה כן מציאות ולא חלום.. בטח הרבה כמוני ישמחו להבין את זה, האמת שהסיבה האמיתית לכתיבת העונה הזאת היא שלא הייתי שלם עוד מאז עם הסוף הפתוח של העונה השלישית.. שבמקום לסגור את כל הסדרה רק פתח המון סימני שאלה, רציתי לתקן את הסוף באלגנטיות אך עם העובדה שהסיפור הוא אכן מציאות יש לנו גם לסגור כמה פינות כמו:


המצב הבריאותי של אמנון, היחסים בין איציק לג'ני ז"ל, בין שמעון למרינה וכמובן החתונה של איציק ומיכל.


למי שאין כוח לקרוא את העונה ומעדיף לסגור את הסדרה בעונה השלישית - ערכתי את פרק 90 והוספתי את הסוף פה בתור גרסא ב' לסיום הפרק. למי ששואל - כן זה תופס וסוגר את העלילה כמו שצריך ואני אישית מעדיף לסיים אותה בשלוש עונות, התוכן של העונה הזאת זה סתם עוד קצת מלחמת הבורקס בשביל המכורים חחח.


על הדרך כמובן רציתי להמשיך מעט את הכתיבה של הסיפור וליצור עוד קצת עלילה, מתח ואקשן, כמו הסיפור על זאב בבני - האח המסתורי של חיים בבני ז"ל המיתולוגי.


הקדשתי תשומת לב במיוחד בעונה הזאת לחומר המדובר שהוזרק באנשים הטובים ששיתפו פעולה עם הדמויות הרעות, כי במהלך 90 הפרקים של העונות הקודמות לא דובר יותר מדי על החומר הזה.


וכמובן שבחרתי בעונה הנוכחית גם להזכיר כמה מלים על הדמות המיתולוגית של השוטר הראשי (לשעבר) ומלח הארץ שריף עדני שקצת נשכח בעונה השלישית, כמובן שמהפרק על מותו תמיד הורגש בחסרונו.


הוזכרו גם לראשונה מאז מותו דמותו של ניסים השרת אשר נרצח בעונה הראשונה על ידי אמנון (שהיה מושפע מהחומר הנ"ל).. ודמותה של ירדנה המורה המיתולוגית ביסודי ואמם של התאומים אמנון ותמר שגם נרצחה בהרעלה מסתבר ע"י בבני בסוף העונה הראשונה, בסוף העונה קצת חזרנו לעונה הראשונה עם הביקור בבית הספר היסודי "יוספטל" כדי לסגור מעגל.


אז לסיום סיומת סופי סופני בהחלט - שוב תודה רבה לכם הקוראים! שמחתי לכתוב לכם גם אז וגם היום! ומקווה שאתם מרוצים מהסוף הנוכחי והסגור בהחלט של הסדרה, מפה (אחרי החתונה) מה שיקרה זה כבר עניין של הדמויות אחת עם השניה, אני כבר לא מתערב קריצה


יאללה ביי!


התגובות לפרק בפוסט הפרק!


מצורף גם פרק בונוס שנגמר בדיוק שניה לפני שמתחיל הפרק הראשון לגמרי בסדרה:


מלחמת הבורקס – איך הכל התחיל


29/8/2005 – יומיים לפני תחילת כיתה ה' בבית הספר יוספטל ותחילת העלילה: כל הכיתה יושבים בבריכה, לאורה, טומי, אלון, רינת, אבי ועוד 2 בנות יושבים בצד מתלחששים, אורן ואריאל מתקרבים ואורן אומר: "מה אתם מתלחששים שם תגידו??" טומי: "זה עניינך תגיד?" אורן: "כל דבר זה ענייני" אבי: "פששש מישהו פה חי בסרט" לאורה: "יאללה עופו עופו מפה אתם לא בחבורה שלנו" אריאל: "מי בכלל רוצה להיות בחבורה שלכם יא מעפנים?" אורן: "בוא אריאל נפתח אני ואתה חבורה שנינו נכבוש את כל הכיתה עוד יומיים" אריאל: "זהו שכנראה שלא" אורן: "למה לא?" אריאל: "בוא בצד" הם הולכים ואיציק ושמעון מתקרבים, איציק: "חבורה? מה אתם חיים בסרט?" לאורה: "יש בעיות? כן אנחנו חבורה, ה'רוננים'" שמעון: "חחח רוננים עאלק.." איציק: "חח כן מי ישמע הם גיבורי על, אבי גם אתה בסרט הזה? מילא כולם אבל וואלה אתה מפתיע אותי" שמעון: "כן האמת גם אותי" אבי: "אין מה לעשות החזקים שורדים, צריך למצוא קשרים" איציק: "בוא שמעון בוא לבריכה" והם הולכים.


אורן בוכה: "מה זאת אומרת אתה עוזב?" אריאל: "כן, אני לא אהיה בכיתה של ירדנה השנה.. וגם לא שנה הבאה, אני עובר לבית ספר אחר" אורן: "איזה מניאק אתה אני לא מאמין.." אריאל: "שמע, הכי חשוב שתהיה חזק ותילחם בהם בשיניים! אל תשכח את זה" אורן: "אל תדאג, עוד לא נולדו המניאקים שיעשו עליי חרם ויצאו מזה ככה.. אני אסחף איתי מישהו ונראה לי שאני יודע מי, אבל נראה לגבי זה.." אריאל: "מי זה?" אורן: "את זה אני אשמור לעצמי בינתיים"


תמר, אמנון, חיים וזאב בבני בשדה תעופה, זאב: "הנה הגענו מפה אני ממריא" חיים: "יאללה תותח לך תן להם בראש!" זאב: "יאללה תעבור כבר את המבחן הזה אני מחכה לך שם ללימודים!" אמנון: "אני לא מאמין לך 8 שנים נחגוג עכשיו בלעדיך??" זאב: "חחח יא מניאק.." והם מתחבקים. חיים:"אמנון, תמר חכו לי באוטו אני כבר מגיע" והם הולכים, חיים: "שמע אחי אני בכלל לא בטוח שעברתי את המבחן הראשוני הזה, אם אני נכשל שוב אני מת, הלך לי מה זה חרא" זאב: "אל תדאג" הוא מוציא מהכיס שלו כרטיס ונותן לחיים ואומר: "זה טלפון של חבר שלי מנשה, הוא מקושר עם גורמים כאלה ואחרים.. הוא יעזור לך וייתן לך מה שצריך" חיים: "מה זאת אומרת מה שצריך? מאיפה אתה מכיר אותו?" זאב: "מהתקופה שעשינו שודים כל החבר'ה לפני שאמנון ותמר נהפכו למנאייק.." חיים: "איזה תקופה.. אבל חשבתי שגמרנו עם זה!" זאב: "אני גמרתי עם זה אני זה שנוסע עכשיו ללמוד רפואה, אם עברת את המבחן אז גם אתה גמרת עם זה ואם לא.. זה רק לרמות אין דרך אחרת, לך תזייף מסמכי בעלות על איזה חור ותעבוד שם, קח ציוד קח בחור חכם ותסרוק לו את המחשבות" חיים: "מה איתך?" זאב: "השתגעת זה כאבי תופת! תפוס איזה פראייר, כולה פסיכומטרי!" חיים: "וואלה.. איך אני אעשה את זה?" זאב: "דבר איתו הוא יעזור לך אל תדאג.. זה רק אם במקרה לא תעבור אתה יודע, אם אתה עובר אני מחכה לך איתי בלוס אנג'לס, אבל שום מילה לתאומים שלא יוציאו נגדי צו עיכוב חח" חיים: "יא מנאייק אתה תאמין לי.." והם מתחבקים.


בבני נכנס לאוטו כשאמנון נוהג ותמר לידו, אמנון: "מה קרה נפרדתם שם שעתיים כאילו אתם זוג יונים" בבני: "וואלה אחי אני בלחץ מהמבחן הזה אתה לא מאמין" אמנון: "אל תדאג קל אתה עובר אותו" בבני: "אני בספק" תמר: "גם אני" בבני: "פייי מה קרה תמר בלעת ליצן?" אמנון: "למה ככה תמר? את עוד תראי שחיים שלנו יהיה וטרינר גדול בתורה!" והם צוחקים, בבני: "וטרינרית דודה שלך, עוד נראה מי וטרינר" אמנון: "טוב די כבר אבי נעלבי קצת מסתלבטים מה קרה?"


בבריכה איציק ומיכל יושבים ביחד, מיכל: "אז זה הדבר הנכון בינתיים?" איציק: "כן, תראי אי אפשר לדעת מה עוד יהיה הכל פתוח, אבל אנחנו עדיין חברים את יודעת, אמנם לא בתור זוג אבל עדיין ניפגש הרבה" מיכל: "ברור!" והם מתחבקים, מיכל הולכת אל הגוש של מרינה וג'ני, ושמעון ואבי באים אל איציק, אבי: "מה, זהו?" איציק: "כן בינתיים" אבי: "מה אתה צריך את החננות האלה בוא איתנו לרוננים" שמעון: "לא ואתם לא חננות" איציק: "כן מי ישמע עכשיו מאפיה חחח עאלק חבורות" אבי: "תאמין לי לא תצטער על זה"


מרינה: "דייייי נפרדתם??" מיכל: "כן, לבינתיים נראה מה יהיה" לאורה מצוטטת להן ומחייכת, ג'ני: "אני לא מאמינה.. חבל הוא דווקא נסיך לא כמו כל הבנים הבבונים בכיתה" מיכל: "ברור, אבל זה כנראה מיצה את עצמו אנחנו כולה עולים לכיתה ה', החיים לפנינו" מרינה: "צודקת לגמרי, אני איתך!" והן שמות ידיים אחת על השניה.


שמעון: "אז על מי אתה שם עין עכשיו?" איציק מסתכל על אביגיל ואומר לו: "לא יודע, בינתיים נבדוק את השטח" אביגיל בדיוק מחליקה ואיציק רץ לעזור לה, הוא נותן לה יד, היא קמה והוא שואל: "הכל בסדר איתך?" אביגיל: "כן כן, תודה.. מה קרה נהיית ג'נטלמן?" איציק: "לא תמיד הייתי?" אביגיל: "לא יודעת.. אולי" והיא צוחקת, לאורה רואה אותם מהצד ואומרת לעצמה בקול: "אני שונאת אותה!" רינת צצה מאחורה: "את מי??" לאורה: "לא.. סתם, הכל בסדר" רינת: "אוף חבל.. חשבתי יש אקשן" לאורה: "אל תדאגי, יש לי הרגשה שהרבה אקשן עומד להתחיל, וכשאני אומרת הרבה זה אומר המון.. בכמויות מפגרות" רינת: "וואה וואה מאיפה כל הביטחון הזה?" לאורה: "תחושת בטן ממש חזקה, אמא שלי הייתה מגדת עתידות אני יודעת מה אני אומרת"


פעמון הדלת בביתו של חיים בבני צלצל ומתחת לדלת השתלשל מכתב. בבני: "אמן אמן וזה זה!" ומגלה שעל המעטפה רשום: "מבחן פסיכומטרי לרפואה - חיים בבני"


THE START!!!

נכתב על ידי כותב הסיפור - מלחמת הבורקס , 11/10/2018 02:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלחמת הבורקס - עונה 4 - פרק 100 ואחרון


מתוך הפרק הקודם:


- בן שושן מבשר לאמנון על פיצוץ המסעדה


- מפנים גופה באמבולנס מהמסעדה


- זאב מתוך בית  הספר היסודי שומע צעקות של השם שלו


- אמנון, תמר ובן שושן מתקדמים לכניסה למשרד השרת בבית הספר ושומעים 2 יריות


 


פרק 100 ואחרון:


כמה דקות לפני כן: איציק וזאב עם אקדחים אחד מול השני בתוך המסדרון, זאב: "אז מה, אתה רוצה שאני אשפוך את הדם שלך פה? או שנצא לחצר האחורית.." איציק: "אני יודע איפה לגמור אותך" זאב: "לגבי זה עוד נראה, אבל ניתן לך את הכבוד לבחור" איציק: "אני רוצה לתת כבוד לניסים השרת ז"ל ולדפוק בך כדור בראש שם, אחריך" שניהם מורידים את האקדחים ונכנסים לחדר השרת, שם הם חוזרים לאיים באקדח אחד על השני, זאב: "אתה יודע? ממזמן יכלתי כבר לדפוק בך כדור בראש, היו לי 15 שניות מלאות לעשות את זה.. אין לי מושג למה לא עשיתי את זה אבל זה יתוקן ממש עכשיו" והוא מטעין את האקדח, איציק: "חכה" זאב: "מלים אחרונות?" איציק: "אם כבר אחד מאיתנו מת היום, בוא נעשה את זה מעניין.." זאב: "מעניין? זה תמיד מעניין" איציק: "אני מתכוון שנעשה את זה כמו מערבון, כל אחד לוקח שלושה צעדים אחורה, סופרים עד חמש, מסתובבים, ובום אחד מאיתנו או שנינו נגמרים, תמיד אמרתי שאם אני אמות אז אני רוצה רק ככה, הכי צחוקים" זאב: "אני שמח שזה משעשע אותך, אבל מאיפה לי שלא תבגוד בי ותדפוק בי כדור בראש בזמן שאני מתקדם?" איציק: "תצטרך לסמוך עליי, כמו שאני אצטרך לסמוך עליך, הרי גם אתה יכול לעשות את זה" זאב: "הבנתי, אז בוא נסגור על קרב הוגן, מי שיש לו מזל מנצח" הם לוחצים ידיים, מסתובבים, כל אחד מתקדם שלושה צעדים קדימה ואחרי חמש שניות הם מסתובבים חזרה אחד אל השני ונשמעות 2 יריות.


מחוץ לחדר מרינה: "פאק!! ומנסה לפתוח את הדלת הנעולה, אך נשמע שמישהו בפנים פותח אותה, הם מתרחקים, אמנון תמר ובן שושן מכוונים אל עבר הדלת אקדח אך היא נפתחת ויוצא משם איציק עם ידיים רטובות ומנגב אותן בנייר מגבת, כולם בשוק, איציק מחייך: "מה המצב חבר'ה? הקדמתם קצת" מרינה ושמעון מחבקים אותו, שמעון: "יא דפוק אתה לא מבין אך נבהלנו!" מרינה: "אתה חולה נפש!!" כולם נכנסים בפנים בריצה ורואים את זאב גוסס עם 2 כדורים בחזה ובבטן, הוא ממלמל: "אוקיי איציק, ניצחת בכבוד.. לא יטרידו אתכם יותר, יש לכם את המילה של זאב בבני.. ואני מדבר גם בשם אחי חיים בבני" אמנון: "תמסור לו דש, תגיד לו שהוא היה אחלה גבר בסך הכל רק קצת פסיכופת" זאב: "סגור" והוא מעקם לו את הראש עם הרגל ושובר לו את המפרקת, תמר: "זהו, נגמר הסרט" בן שושן: "וואלה האמת גמרנו אותו מהר יחסית, את אח שלו וכל החברים שלו מנשה רפי וורסנו לקח לנו מלא זמן" אמנון: "טוב גם לקח זמן לעלות עליהם" איציק: "סליחה, אתם גמרתם אותו מהר יחסית?" אמנון: "חח וואלה צודק.. כל הכבוד, אבל בינינו לא באמת היה לך כזה מזל הא?" איציק: "טוב יש בזה משהו"


***פלאשבק*** זאב: "בוא בפנים ונדבר" איציק: "תסתובב, אחריך.." זאב מסתובב ומחזיק את האקדח עם הידיים בצד הגוף, איציק לוחץ לו על המחסנית ושולף אותה מבלי שזאב ישים לב ונכנס אחריו לתוך הבניין כשהוא מצמיד לו אקדח לראש.


מרינה: "אני לא מאמינה, מאיפה הבאת את זה??" איציק: "אחרי כל המלחמות האלה כבר צברתי מיומנויות חח" שמעון: "אז מה, נלך לבקר את מיכל?" איציק: "חייב, אני מקווה שהיא בסדר, היא תשמח לדעת שגמרתי את מי שהביא אותה למצב הזה"


איציק, שמעון ומרינה מגיעים לבית החולים, איציק: "אני קופץ לשירותים רגע וחוזר" כשהוא הולך הרופא יוצא אל שמעון ומרינה, שמעון: "דוקטור מה מצבה?? בבקשה תגיד לי שהיא בסדר!!" מרינה: "אל תמתח אותנו, מה שלום חברה שלי??" הרופא: "תראו, בחיים לא ראיתי שיפור כזה מהיר, כנראה שהיא ממש רוצה לחיות.. היא בסדר, מיד תוכלו לבקר אותה" שמעון ומרינה קופצים מאושר ומתחבקים, איציק חוזר ושואל: "מה קורה??" מרינה: "היא בסדר!! חברה שלנו בסדר!!" איציק: "ואווווו!" והם קופצים ומתחבקים חיבוק משולש.


בחדר של מיכל איציק אומר לה: "אז מה, ימות העולם ואנחנו נתחתן הא??" מיכל: "נראה לך שאני אוותר לך על זה??" והם מתנשקים.


כעבור חמש שנים: התאריך הוא 16/08/2018, ג'ני באה לאיציק בחלום, הוא שואל: "את כועסת עליי?" ג'ני: "על מה אהובי?" איציק: "על כל מה שהיה, ועכשיו שנתיים אחרי שהשתחררנו מהצבא שאני הולך להתחתן עם מיכל היום.. הרגשתי צורך קצת לדבר איתך ולוודא שאנחנו באמת בסדר, כי גמרנו קצת לא משהו.. אני מודה זה דיי כאב לי לראות אותך מתה לי בידיים, נשבר לי הלב מזה נשבע לך" ג'ני: "אני מבינה אותך, אבל דיי הבאתי את זה על עצמי.. אני גם הייתי לא בסדר עם מה שעשיתי לך, שזייפתי היריון ושרימיתי אותך.. ושמכרתי אותך וניסיתי להרוג אותך, וגם מה שעשיתי למיכל.. דיי פישלתי פה, ואני מקווה שאתה סולח לי.. אני אף פעם לא הפסקתי לאהוב אותך, אף פעם! עד היום.. עשיתי את זה מתוך תקווה שאולי אני אקבל אותך בחזרה, ולצערי קצת סטיתי מהמסלול ונסחפתי" איציק: "אני סולח לך, ושתדעי שאני מעריץ אותך ואת הנחישות שלך, תמיד הערצתי אותך מאז שאנחנו מכירים.. את בחורה מדהימה! והאמת שאני דיי מתגעגע אלייך, השטויות שלך חסרות לי" הם מתחבקים והיא אומרת לו: "מזל טוב יקירי, גם על יום הולדתך וגם על החתונה"


איציק מתעורר ואומר לעצמו: "הייתי צריך את השיחה הזאת"


בערב איציק בחליפת חתן ומיכל בשמלת כלה יושבים מחובקים ומתנשקים ברכב החתונה, באולם שמעון ומרינה מתקשקשים ומתנשקים, כנ"ל תמר ובן שושן, ואמנון וחברתו. תמר לאמנון: "אחי היקר אמנם עברו חמש שנים מאז אבל אני ממש שמחה שבסופו של דבר עברת את כל המכשולים, יצאת מהקומה ועכשיו אתה איתנו בריא ושלם!" והם מחזיקים ידיים. יש עוד שני מקומות ריקים ועליהם רשומים השמות של שאולי ודנה. מרינה: "וואי אני מתרגשת!" שמעון: "יאללה שיבואו נעשה להם שמח!" החתן והכלה מגיעים אל החופה ומתקיים טקס חופה וקידושין, אחרי שבירת הכוס הם מתנשקים, כולם מוחאים כפיים, מיכל קורצת למרינה וזורקת לעברה את הזר, היא תופסת אותו ומתנשקת עם שמעון שצורח: "למההה??" והם צוחקים, הרביעייה עושים תמונות משותפות כששמעון מרים את החתן ומרינה את הכלה...

 


THE END!!!


נכתב על ידי כותב הסיפור - מלחמת הבורקס , 11/10/2018 02:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלחמת הבורקס - עונה 4 - פרק 99


מתוך הפרק הקודם:

 

- זאב מציע לאמנון בטלפון שיחזור לעבוד איתו

 

- מיכל אומרת לאיציק בטלפון שלא נראה לה העניין של אבי והוא מנסה להבין למה

 

- מישהו דופק במשרד של בן שושן, זה מכוון אקדח טעון לכניסה

 

- איציק, שמעון, אבי, מיכל ומרינה נכנסים לבנדיקט וכעבור כמה דקות נשמע שם פיצוץ

 

פרק 99:

 

בן שושן ותמר יושבים בתחנה, אמנון נכנס: "מה קראת לי דחוף באמצע תגיד לי? מה נהיה?" תמר: "אמנון שב.." אמנון מתיישב ואומר: "קרה משהו?" בן שושן: "פיצצו את מסעדת בנדיקט בחולון" אמנון: "מה???" תמר: "כן וזה לא הכל" אמנון: "מה זאת אומרת, יש נפגעים?" בן שושן: "המסעדה הייתה כמעט ריקה, היו שם 2 שולחנות.. שלושה אנשים וחמישה, השלושה אנשים כולם ברחו, מהחמישה אחד נהרג ואחת נפצעה קשה, ותנחש מי אלה היו?" אמנון: "לא נכון... זה הם??" תמר: "כן, ואנחנו חושבים שאנחנו יודעים מי עשה את זה" אמנון: "זה הוא?" תמר: "לצערנו.. באו לשם מלא צוותים של ניידות ואמבולנסים אבל הם פספסו אותו, הוא לא היה שם.." אמנון בועט בשולחן: "פאק!!! כוסעמק העולם הזה אינעל ראבק!!"

 

כמה דקות לפני כן, במסעדה אחרי הפיצוץ: שמעון משתעל, קם וצועק: "מה קרה??     כולם בסדר?" מרינה: "אני בסדר! איציק!! מיכל!! אבי!!" איציק קם: "אני פה!" והוא משתעל, הוא רואה את מיכל ואבי שוכבים על הרצפה בלי הכרה חבולים בדם, הוא ניגש למיכל וצועק: "מיכל!!! לאאאאאא!!" הוא נסער ובודק לה דופק וצורח: "תזמינו אמבולנס!! היא נושמת!!!" הוא קם ממנה, ניגש לאבי ובועט בו מספר פעמים וצורח: "יא בן זונה!!" שמעון מחזיק אותו: "די די איציק תפסיק!" איציק: "אני ראיתי את הבן זונה! הוא עשה את זה!!" מרינה: "מה ראית??" איציק: "הוא סימן למישהו מהחלון אוקיי ובדיוק שניה אחרי זה הכל התפוצץ!!" שמעון: "אני לא מאמין.." איציק: "תאמין תאמין.. בן שושן צדק בוגד נשאר בוגד" והוא ממשיך לבעוט בו, מרינה: "איציק די הוא מת!!" איציק מפסיק וניגש לבדוק לו דופק, ואומר: "פאק.. הוא באמת מת, אבי מת.."

 

מפנים את מיכל ואת הגופה של אבי באמבולנסים, איציק שמעון ומרינה יוצאים משם, הפרמדיק אומר להם: "אתם צריכים לבוא איתנו לקבל טיפול" מרינה: "זה בסדר אנחנו גם ככה באים זאת חברה שלנו" הם נכנסים לאמבולנס של מיכל ונוסעים משם.

 

בבית החולים יושבים איציק, שמעון ומרינה.. איציק הולך מצד לצד בלחץ, אמנון מגיע אליהם בריצה ואומר: "אתם בסדר??" איציק מתקרב אליו וחונק אותו, הוא צועק עליו: "אנחנו בסדר?? כן אנחנו בסדר גמור!! חברה שלי מתנדנדת בין חיים ומוות אבל אנחנו בסדר!!" שמעון ומרינה תופסים אותו ומרחיקים אותו, אמנון: "תראה אני מבין שאתם בלחץ.." שמעון: "אתה מבין?? ממש עוזר לנו! איפה כל משטרת ישראל על הרגליים המבוקש מספר אחת בארץ מסתובב חופשי כרגע פיצץ מסעדה שלמה עם העוזר הפסיכופת שלו ואני לא ראיתי ניידת אחת כל הדרך באמבולנס!" אמנון: "תאמינו לי שאנחנו מחפשים אותו לא רק בארץ, בעולם!" מרינה: "הוא היה מתחת לאף שלכם במסעדה, אני לא מאמינה שפספסתם אותו" איציק מקבל שיחת טלפון והוא עונה: "הלו? מי זה?" זאב: "שלום חבר!" איציק: "זאב??" כולם דרוכים ומקשיבים לשיחה, איציק שם על רמקול, זאב: "כן זה אני בכבודי ובעצמי" איציק: "יא בן זונה תקשיב לי טוב, ברגע שאני רואה אותך אתה אדם מת אתה מבין אותי? אתה אדם מת!!" זאב: "אפשר לארגן את זה ולהיפגש.. אבל קודם תוציא אותי מרמקול ולך הצידה" אמנון מסמן לו שלא אבל הוא בכל זאת הולך, מרינה: "רק שלא יעשה שטויות" שמעון: "אני מקווה" אמנון: "אל תדאגו אני לא אתן לזה לקרות.." איציק חוזר בריצה ויוצא מבית החולים בלי להגיד מילה, מרינה: "איציק, איציק!!" שמעון: "לאן??" אמנון: "אני אעקוב אחריו אל תדאגו, תישארו פה"

 

איציק נכנס למכוניתו, מתחת לכיסא הוא מוציא אקדח ואומר לעצמו: "אני אעשה בשביל השוטרים את העבודה השחורה.. ואני אעשה את זה בכיף!" הוא מניע את רכבו ונוסע, אמנון נכנס למכוניתו ויוצא אחריו, הוא רואה את שמעון ומרינה רצים אליו ואומר להם: "בואו כנסו נעקוב אחריו" שמעון נכנס מקדימה ומרינה מאחורה והם נוסעים.

 

זאב מחכה בתוך הבניין בבית הספר יוספטל (היסודי מהעונה הראשונה) ושומע צעקות: "זאב, זאב!!" איציק מסתובב בחצר והוא מחזיק אקדח מקדימה וצועק: "זאב! זאב בבני!" זאב יוצא אליו בהליכה איטית מאוד ומכוון אקדח לראשו של איציק שצורח: "זאב!! זא.." זאב: "כן אני פה.." איציק מסתובב אליו ושולף את האקדח כך ששניהם מכוונים אקדח לראש של השני, איציק: "יא בן זונה בוגד.. מההתחלה הייתה לי הרגשה לא טובה לגביך יא מניאק!"

 

אמנון באוטו עם שמעון ומרינה, מקבל שיחה מבן שושן ועונה: "כן בן שושן?" בן שושן ותמר באוטו אחר: "אתם אחרי איציק?" אמנון: "כן, הוא חונה בחנייה של יוספטל, עכשיו הגענו" והם עוצרים את הרכב, בן שושן: "אנחנו שלוש דקות שם חכו לנו" מרינה: "וואי איזה זכרונות הבית ספר הזה.." שמעון: "לגמרי.." אמנון: "האמת גם לי" מרינה: "גם אתה למדת כאן?" אמנון: "אפשר לומר.. זוכרים את הכפיל של איציק?" שמעון: "די! זה אתה??" מרינה: "אתה הבן של ירדנה??" אמנון: "כן.. אני אמנון, ואחותי תמר בדרך לכאן, הנה הם באים"

 

כולם יוצאים מהרכב, בן שושן: "אנחנו עושים לזה סוף היום חבר'ה.. בואו אחריי" כולם נכנסים לחצר בית הספר, בן שושן, תמר ואמנון עם אקדחים טעונים ומתקדמים לאט לכניסה לבניין, בן שושן: "הם בפנים" אמנון: "איך אתה יודע?" בן שושן פותח את הדלת של הכניסה ואומר: "חופש גדול עכשיו, זה חייב להיות נעול זה רק זאב פתח את זה" הם נכנסים ורואים בחריץ של הדלת של חדר השרת את האור דולק, אמנון: "האור דולק שם.. הם נמצאים שם, בואו לאט לאט" הם מתקדמים ושם וכשהם עומדים בכניסה הם שומעים 2 יריות, מרינה נבהלת.

 

מתוך הפרק הבא:

 

- איציק וזאב מתרחקים אחד מהשני, מסתובבים אחד אל השני ונשמעות 2 יריות

 

- מרינה דופקת בחוזקה על דלת השרת הנעולה והיא נפתחת לאט לאט

 

- הרופא יוצא אל שמעון ומרינה ששואלים על מצבה של מיכל

 

- בתוך חלום\הזייה ג'ני מתנצלת בפני איציק ומתוודה שהיא אוהבת אותו עדיין

 

נכתב על ידי כותב הסיפור - מלחמת הבורקס , 7/10/2018 22:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלחמת הבורקס - עונה 4 - פרק 98


מתוך הפרק הקודם:


- בן שושן אומר לאיציק שההשפעה של אבי הייתה אמורה כבר לעבור


- שמעון אומר לאבי שהם יישבו במסעדה ויחגגו לזכר הימים הטובים והם לוחצים יד


- בחדר של בן שושן אמנון מבקש מתמר ובן שושן לא לספר לרפי והם צוחקים


- אבי אומר לזאב בטלפון מקום ושעה והם צוחקים


פרק 98:


בן שושן נכנס למשרד, אמנון ותמר מקבלים אותו עם שמפניה ועוגה, בן שושן: "וואה וואה איזה כבוד!" אמנון: "מה נעשה אחרי פעמיים שאני חזרתי הייתי חייב לכסות קצת את החוב" תמר: "אני כלכך שמחה שחזרת בן שושן!" בן שושן: "וואלה גם אני.. אם ככה אני אדאג לחטוף כדור בבטן כל חודש" אמנון: "זה כואב רק בפעם הראשונה אחר כך זה כמו להיחתך באצבע" והם צוחקים ומוזגים את השמפניה, תמר חותכת עוגה, בן שושן: "יש חדש עם הנבלה?" אמנון: "עוד לא, הוא פשוט נעלם כלא היה.. אני חושש שהוא מתכנן משהו יותר גדול" תמר: "האמת זה באמת מפחיד.. אנחנו לא יודעים מה קורה איתו לא יודעים כלום אפילו אם הוא חי או מת" בן שושן: "חתיכת חרא.. חייבים לתפוס אותו לפני שהוא יתחיל לגייס צבא שלם, לנצל את זה שהוא לבד בינתיים" אמנון: "אתה צודק.. לך תדע כל שניה היא קריטית, אבל פשוט חיפשנו אותו בכל חור אפשרי"


אבי נכנס למסעדת בנדיקט עם בגדים של חברת החשמל, הוא שואל: "מי המנהל פה?" המנהל יוצא אליו: "כן איך אפשר לעזור?" אבי "שלום אדוני אני אבי גבאי נציג של חברת החשמל (הוא מראה לו תעודה) אני באתי לעשות פה ריקול על כל המקומות פה באיזור על מנת לאבטח יותר את המקום מבחינת נפילות מתח, עומסי יתר וקצרים חשמליים אני לא אפריע פה לניהול יותר מדי אני רק צריך לגשת לארון החשמל" המנהל: "בוודאי אין בעיה בוא איתי" והם עולים למעלה ביחד.


איציק בביתו והטלפון מצלצל, הוא עונה: "הלו?" מיכל בקו השני: "אהובייי מה קורה?" איציק: "ברוך השם, וואלה אני מחכה לערב כמה זמן באמת לא היינו ככה ביחד כולנו" מיכל: "נכון.. אבל תקשיב רציתי לדבר איתך על משהו" איציק: "מה?" מיכל: "לא יודעת.. משהו פה לא נראה לי בעניין של אבי" איציק: "לא נראה? למה? הוא חזר אלינו הוא פשוט היה תחת השפעה, אני מכיר את החומר הזה, השתמשו בו עוד הרבה לפני.." מיכל: "כן אני יודעת אבל.. לא יודעת זאת תחושת בטן, תוכל לנסות לבדוק את זה בשבילי?" איציק: "בשבילך אני גם יעשה שלום עם נסראללה" מיכל: "חיים שלייייי אני אוהבת אותך!" והיא מנשקת אותו בטלפון ומנתקת.


בתחנה אמנון מקבל טלפון ועונה: "הלו?" זאב: "שלום חבר" אמנון: "זאב?? יא בן זונה איפה אתה??" והוא נכנס למחשב במהירות, זאב: "לא יעזור לך לנסות לאתר אותי יש לי משבש על הטלפון, רציתי להציע לך הצעה שלא תוכל לסרב לה" אמנון: "תתפלא, הנה אני מסרב" זאב: "די עם השטויות, אני לא רוצה שום חומר השפעה שום כלום, אני רוצה להציע לך לעבוד איתי, פעם היינו חבר'ה כרישים מה קרה נהיית שוטר בוא נעבוד ביחד בוא נשדוד בנקים בוא נעשה גביות, כמו בימים הטובים" אמנון: "אני גמרתי עם החרא הזה, אתה ואח שלך נשארתם שם.. אז תשלמו את המחיר, ואני נשבע לך שאני אמצא אותך ואהרוג אותך"


החמישייה מגיעים למסעדת בנדיקט והם מחכים בתור בכניסה, מיכל לוחשת לאיציק: "אולי נעבור מקום? יש לי תחושה לא טובה בקשר למקום הזה" איציק: "למה מאמי? מה קרה כולנו פה" מיכל: "לא יודעת משהו לא נראה לי" אבי "חבר'ה קראו לנו בואו ניכנס" מרינה לוחשת למיכל: "הכל בסדר?" מיכל: "יהיה בסדר" והם נכנסים ביחד ומתיישבים בשולחן, המלצר: "היי, מה תרצו להזמין?" שמעון: "עוד חושבים, כמה דקות תהיה לנו תשובה" המלצר: "אין בעיה" והוא הולך, מרינה מרימה כוס יין ואומרת: "חבר'ה רציתי להעיר את תשומת לבכם לכמה דקות, רציתי להגיד שאני כלכך שמחה שאנחנו יושבים כולנו ביחד בריאים ושלמים באותו שולחן, אחרי כל מה שעבר עלינו.. ביסודי ובחטיבה בכלל ובתיכון בפרט, ואמנם לצערנו אנחנו בהרכב חסר גם מהחברים שעזבו אותנו עוד בבתי ספר הקודמים אבל במיוחד משלושה חברים שלא איתנו בנסיבות טראגיות, ואני מתכוונת לג'ני, שאולי ודנה אז אני רוצה להרים כוס לחייהם ולחיינו שנישאר מאוחדים כל הזמן!" כולם מרימים איתה כוס:"לחיים!" אבי מסמן למישהו מהחלון סימן של אוקיי, איציק רואה את זה ובדיוק נשמע פיצוץ במסעדה.


כמה שעות לפני כן: בן שושן יושב במשרד ומישהו דופק בדלת שלו, בן שושן מטעין את האקדח, מכוון אותו לדלת ואומר: "יבוא" איציק נכנס, מרים ידיים ואומר: "בוא דפוק בי כדור וזהו" בן שושן: "וואה וואה.. סליחה אני פשוט דרוך בצורה מטורפת אתה לא מבין" איציק: "מה, זאב? לא תפסתם אותו עדיין?" בן שושן: "איזה תפסנו מאז שהוא ברח הוא כאילו לא קיים, נעלם כמו כלום.. את אבי היינו צריכים לזכות אין ברירה הוא היה תחת השפעה שלו" איציק: "זהו בקשר אליו רציתי לדבר איתך, חברה שלי מיכל אומרת שמשהו בו לא נראה לה, אתה בטוח שכשזה עובר זה עובר לתמיד?" בן שושן: "זה בטוח, מה שכן אם זה לא עובר אחרי תקופה מסויימת זה אמור להיתפס, הוא היה תחת ההשפעה מעל חודש זה מוזר שזה עבר לו" איציק: "כן אבל מצד שני אמנון ותמר היו שנה ככה" בן שושן: "נכון אבל בבני היה מחדש להם את החומר כל כמה ימים עד שזה הפסיק להשפיע, הוא היה נותן לו כדורים עם החומר הזה בפנים במסווה של משככי כאבים, לתמר הוא פשוט היה שם את זה בשתיה" איציק: "הבנתי.. ואין מצב שהוא עשה ככה פשוט לאבי?" בן שושן: "לא, אנחנו לקחנו אותו לבדיקות והוא קיבל את החומר רק פעם אחת" איציק: "אז בעצם יש סיכוי ש..?" בן שושן: "יכול להיות שהוא מחרטט כן.. רוצה אני אבדוק אותו במכונת אמת?" איציק: "לא זה בסדר, אנחנו נפגשים היום אני אדע לקרוא אותו.. אני מכיר אותו מהגן" בן שושן: "אין בעיה, אם אתה רואה משהו חריג אתה יודע למי להתקשר" איציק: "ברור" הוא קם, הם מתחבקים ואיציק יוצא החוצה.


עכשיו: מסעדת בנדיקט בחולון עולה בלהבות וכולם מתאספים מסביב לראות מה קרה.


מתוך הפרק הבא:


- בן שושן מבשר לאמנון על פיצוץ המסעדה


- מפנים גופה באמבולנס מהמסעדה


- זאב מתוך בית  הספר היסודי שומע צעקות של השם שלו


- אמנון, תמר ובן שושן מתקדמים לכניסה למשרד השרת בבית הספר ושומעים 2 יריות


 


נכתב על ידי כותב הסיפור - מלחמת הבורקס , 4/10/2018 00:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מלחמת הבורקס - עונה 4 - פרק 97


מתוך הפרק הקודם:


- אמנון נוסע עם זאב ברכב, מושך את בלם היד וחונק אותו


- בחדר ניתוח בן שושן מאבד דופק ומגיע ל-0


- אמנון נכנס למחסן ורואה את אבי קשור


- זאב מוציא מסור דיסק מתחת לכרית בתא מעצר והוא ואבי צוחקים


פרק 97:


אמנון ותמר מגיעים בריצה לתא מעצר ורואים את הסורגים חתוכים ואת התא ריק, אמנון צורח: "לאאאאא זה לא יכול להיות!!!" תמר: "די אמנון נמצא אותם" אמנון: "אני לא מאמין למה זה קורה לי זה הכל באשמתי בן שושן צדק" והוא מתחיל לבכות.


איציק נכנס לחדר של בן שושן וזה אומר לו: "הנה התותח עללל! מה איתך?" איציק: "וואלה התגעגעתי אליך, מה קרה לך תגיד לי??" בן שושן: "אל תשאל.." איציק: "מי עשה לך את זה?" בן שושן: "אמנון.. אבל הוא היה תחת השפעה" איציק: "עוד פעם השפעה? מה קורה פה?" בן שושן: "אתה לא תאמין של מי" איציק: "מי כבר נשאר כולם מתים במיוחד מנשה ורפי החלאות האלה" בן שושן: "זוכר את בבני?" איציק: "לא נכון.. אל תגיד לי שהנבלה הזה עוד פעם חי!" בן שושן: "לא לא הוא כבר מת מזמן כמו שאתה יודע.. זה אח שלו, מסתבר שהוא גם היה אחראי לנקמה של מנשה ורפי, הוא פשוט דאג לשמור על פרופיל נמוך עד שהם מתו" איציק: "אח שלו??? יש לו אחים למוטציה הזה?? מי זה?" בן שושן: "חבר שלך הטוב" איציק: "זה אבי??" בן שושן: "לא, בו גם צריך לטפל" איציק: "אז מי זה? לא נכון.." בן שושן: "נכון מאוד נכון" איציק: "זאב המניאק הזה.." בן שושן: "בדיוק" איציק: "אז הוא עשה לי את מה שעשה? הוא טשטש אותי ברמה שכמעט איבדתי את הזיכרון וחשבתי שאני מכיר אותו שנים?" בן שושן: "בדיוק" איציק: "ומה לגבי אבי? הוא תחת השפעה של זאב?" בן שושן: "כן, אבל יש פה אבל גדול.. לפעמים ההשפעה הזאת זמנית, ככה היה בהתחלה בנוגע לאמנון ותמר, ככה היה בנוגע לבחור שדרס אותך, ככה היה לך וככה היה לאמנון שוב.. מנשה, רפי וורסנו עבדו אצלו ללא השפעה.. פשוט כי הם עבדו אצלו, אבל בנוגע להשפעה, לפעמים החומר נתפס חזק מדי.. זה קורה בדרך כלל במקרים של מינון גבוה או חשבונות אישיים" איציק: "אז זה יעבור לאבי כל הטירוף הזה?" בן שושן: "זהו שזה כבר היה אמור לעבור לו.. כנראה שהוא קיבל מינון ממש גבוה ושיש לו חשבונות אישיים אצלכם בחבר'ה, יש מצב?" איציק: "יש מצב גדול מאוד.. איזה סרט פאק! ואם זה עובר לו זה עלול לחזור?" בן שושן: "כל עוד הוא לא מקבל את החומר שוב אז לא, אבל אם זה לא עבר עד עכשיו לא הייתי סומך על זה, אבל יש בעיה גדולה יותר" איציק: "יותר גדולה מזאת??" בן שושן: "הרבה יותר.. עצרו אותם והם הצליחו לברוח" איציק: "פאק.. חייב להזהיר את החבר'ה, אם ככה זה הרבה יותר מסוכן משחשבתי" והוא יוצא משם.


בחדר של שמעון (הוא שוכב ללא הכרה) אחרי הגילוי המפתיע מיכל ומרינה עם פה פעור, איציק: "זה מטורף, אבל זה הכי הגיוני זה מסתדר עם הכל" מרינה: "אם ככה אנחנו בסכנה גדולה, גם שמעון פה בסכנה.." מיכל: "הם עלולים לבוא כל רגע, מה עושים??" שמעון מתעורר: "מה קרה לי..?" איציק: "אתה לא תאמין" אבי נכנס בדיוק לחדר ואומר: "חבר'ה תקשיבו רגע.." כולם נבהלים ממנו ואיציק בא אליו: "מה יא חתיכת חרא? אתה רוצה להרוג אותי גם? בוא נראה אותך, הנה אני בלי נשק יא בן זונה.. בלי נשק אני אוכל אותך" והוא חונק את אבי, זה בתגובה: "לא באמת חכה חכה!" מיכל: "תן לנחש לדבר!" איציק עוזב אותו, אבי "תקשיב אני יודע שהייתי תחת השפעה, אבל זה עבר לי.. באמת, אני לא מבין מה קרה לי ואיך, אבל אתה זוכר? זה כמו שרפאל בזמנו דרס אותך הוא היה תחת אותה השפעה, אם סלחת לו אז אני מקווה שתוכלו גם לסלוח לי, זה לא הייתי אני" כולם בשקט, איציק לוחץ לו יד והם מתחבקים, איציק: "ומה עם זאב? ברחתם ביחד מהתא אתה ראית איפה הוא?" אבי "לא.. התפצלנו, אין לי מושג איפה הוא עכשיו" אבי ניגש לשמעון ואומר לו: "אני חושב שאפשר גם כבר לסיים את העניין בינינו, לא באמת הספקנו לדבר כמו שצריך מאז" שמעון: "אתה צודק בהחלט, נצא מפה ונשב ביחד במסעדה נחגוג כמו בימים הטובים" והם לוחצים יד, איציק מחייך: "כן הא? איי איי אבי סופסוף חזרת אלינו!" והם מתחבקים שוב, הפעם מיכל ומרינה מצטרפות לחיבוק.


אמנון ותמר אצל בן שושן בחדר, בן שושן: "אז לפי מה שאיציק סיפר לי אבי חזר לצד של הטובים, עברה ממנו ההשפעה, נשאר לנו רק למצוא את זאב" אמנון: "נכון, ואנחנו נהפוך את העולם לתפוס את החרא הזה.. עברנו את רפי, עברנו את מנשה, עברנו את ורסנו, ועברנו את חיים בבני הגדול מכולם, נעבור גם את זה... הוא סתם נספח, אם כל החבר'ה האלה היו שלוש עונות גדולות באיזה סדרת דרמה אז הוא המיני עונה הרביעית המסכמת" והם צוחקים, אמנון ממשיך: "לא ועכשיו ברצינות, אני ממש לא הולך להתחיל לשרוף עליו עוד פעם כלכך הרבה זמן, אנחנו נוריד פרופיל וניתן לו לצוץ מהחור, וברגע שהוא יופיע דופקים בו כדור לפני שהוא מספיק לשים לב, נכריז עליו בתור מבוקש סמוי.. שלא יופיע בציבור ובתקשורת אלא רק בתוכנו השוטרים, ותדאגו לא לספר לרפי שלא יילך להלשין המנאייק הזה" והם מתחילים שוב לצחוק.


כעבור כמה ימים שמעון יוצא מבית החולים ומלווים אותו החבורה, אבי "טוב אז לאן הולכים?" שמעון: "קודם כל הביתה לנוח, מחר נשב באיזה מסעדה ולא בקפיטריה המסריחה של הבית חולים" איציק: "לגמרי.. נלך לבנדיקט?" מיכל: "וואו טעים שם רצח!" אבי "יאללה מתאים, קבענו מחר בערב" שמעון: "קל"


בערב אבי מתקשר למספר לא ידוע והוא עונה: "הלו?" אבי "זאב? מחר בתשע בערב בבנדיקט בחולון, זה סגור.. הם קנו את זה שאני חזרתי לצד שלהם" והם צוחקים בטלפון.


מתוך הפרק הבא:


- זאב מציע לאמנון בטלפון שיחזור לעבוד איתו


- מיכל אומרת לאיציק בטלפון שלא נראה לה העניין של אבי והוא מנסה להבין למה


- מישהו דופק במשרד של בן שושן, זה מכוון אקדח טעון לכניסה


- איציק, שמעון, אבי, מיכל ומרינה נכנסים לבנדיקט וכעבור כמה דקות נשמע שם פיצוץ


נכתב על ידי כותב הסיפור - מלחמת הבורקס , 1/10/2018 21:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכותב הסיפור - מלחמת הבורקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כותב הסיפור - מלחמת הבורקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)