לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כשאין מה לעשות , מתפרקת על המקלדת :D


למה אני צריכה לסבול ? | :


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

1/2010

וואי . נדבקתי : )


חח נדבקתי בשיר הזה TIK TOK :D
ובDOWN :D
חחח אחלה שיירים , כדאי לשמוע : )
" TIK TOK ON THE CLOCK ... "

" BABEY ARE YOU DOWN DOWN "
חחחחח : ]
בכל מקרה , אני הכי עצובה בעולם עכשיו : \
הילד שאני אוהבת חבר של החברה הכי טובה שלי : -[
אני מרגישה שאף אחד לא מבין אותי
חברות שלי מנסות לעודד אותי , 
ואני מודעת ליופי שלי , זה לא שאני מכוערת .
פשוט חבל לי , שכל הבנים רוצים אותי , 
חוץ מיהודה !! [אה כן , זה השם שלו חח [ : ]
אפשר לומר שאני די " פרחה " כזאת 
אבל אני אוהבת להראות ככה
יצאתי עם המון בנים בחיים שלי
אבל פשוט אף אחד לא משתווה ליהודה : (
" Baby are you down down down "
חחח אחד השייירים ( :
אני לא רוצה להשתנות בשביל אף אחד
וכולם על הזייין שלי , אחד אחד , 
אני מסובבת את כולם על האצבע הקטנה  ,
ויש לי את התדמית של המקובלת הסנובית .
מאז שעברתי חטיבה . ? אני ( בלי להשוויץ וזה )
אני יחסית כזאת " מלכת השכבה " 
אני מקובלת סוף סוף ! בכל מקום רוצים אותי , 
בנים מנסים לנשק אותי , ונוגעים לי בתחת , 
אבל , רק אחד - מיוחד . 
יהודה : \
הוא ילד כל כך טוב . יחסית "ערס" כזה
אבל הוא רואה את מי שאני באמת , 
הוא היחידי שמצליח להבין אותי ,
אף אחד אחר לא מצליח . 
בקושי ההורים שלי מצליחים . 
ואי בעוד יומיים תעודות : \
שיט חח .
מה אני עושה ? התעודה חחחרא !!!
הם בטח יענישו אותי :(
טוב נו . זה אשמתי חח 
בבבבבבבקשה תעזרו לי אמא : (

נכתב על ידי , 27/1/2010 15:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה אני ? מה עשיתי לעולם הזה ?


אני פשוט אוהבת אותו ! 
וישלו חברה , שאיך שהוא ? היא החברה הכי טובה שלי .
למה זה קורה רק לי ? 
אני יפה יחסית , מצחיקה , שנונה והכל .
אבל מה עשיתי , שתמיד טלי מקבלת את כל 
הבנים שאני אוהבת , והיא אפילו לא מבינה
מה היא עושה . כל הבנים דלוקים עליה כי היא
" כוסית " וזורמת . 
אני לא כזאת . מי שיהיה חבר שלי , 
יאהב אותי כמו שאני , ואני לא צריכה להשתנות בכלל !
נכון ?
נכתב על ידי , 25/1/2010 19:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אם חברה הכי ^ אחי  טובה שלך ~ כועסת עלייך  * Y , ואתה יודע ) ( את הסיבה - C X
 אבל היא לא ^ רוצה לספר לך עלזה ^^
מה עושים ? x 3
נכתב על ידי , 16/1/2010 17:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה




107
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWhy Me ? ! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Why Me ? ! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)