לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

And All I Can Do Now, Is Pretend That Everything Is Ok


בלוג המתאר את חיי הפשוטים .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

גמר הישרדות-סיקור המתמודדים.


גמר הישרדות.

click to zoom


בעד מי אתם? אני יודעת שאני בעד עידן קפון.

 

עידן קפון- אסטרטג מבריק שעשה ברית חזקה מאוד עם אביגיל, ובשונה משרון ושפקס שמר עליה עד רגעיה האחרונים.

נכון שהוא פסיכופט לא קטן..אבל אני עדיין אוהבת את האסטרטגיה שלו, הלחימה שלו בקרבות, על זה שהוא וויתר לבשבקין כמה פעמים

בחסינויות, והקשר שלו לאמא.

 

 

-

 

 

שרון- מה עוד אפשר להגיד עלייך? את פייטרית רצינית, פמיניסטית, מחושבת והאמת טומבוי שכזה :)

אבל מה לעשות יקרתי? כשלת כשרצית להדיח את שפקס, ועוד יותר כשהשתפנת בדקה ה90, זה ייזכר לרעה אצל המושבעים 

ואני מקווה שאצל הקהל.

אבל השיא היה, כשהדחת את לידר, אני במקומה לא הייתי סולחת לך, זה היה מעבר לאסטרטגיה, לא עושים דבר כזה,

גם ככה היא הייתה מודחת, אז עוד להפליל את עצמך?

לא נראלי שאת מקבלת את הקול שלה הערב..

 

click to zoom

שפקס[מקס] - אתה אסטרטג מעולה, שחקן טוב, אבל בוא נודה באמת שאם לידר ושרון לא היו מצילות אותך במשימת ההדחה, אתה לא היית מגיע לגמר, ועזוב את זה, אתה פגעת בכול כך הרבה אנשים מעבר למשחק כשלא היית צריך, שזה כבר פסיכוטי.

אם לא היית בועט לאיתי בפרצוף אחרי שהוא הודח, מתנפל על לידר וכו'  אה וקצת קישורים בלשרוד את השטח

אני הייתי בעדך. נקודה. 

 

 

בשבקין[נתן]  איי איי איי כמה צחקתי ממך העונה, אתה אומנם לא האסטרטג הגדול, וטעות עשית כשהדחת את אנגלנדר, והאמנת לשקרים של שפקס,

אבל לא מגיע לך לזכות, צריך יותר מכוח, ולהדיח את מירית זאת בערך כול האסטרטגיה[יש שיגידו חוסר אסטרטגיה] שהייתה לך.

כי צריך יותר מקצת שרירים לא?

 

 

נכתב על ידי , 30/8/2010 20:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 29



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

7,286
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrefuse to be Canadian אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על refuse to be Canadian ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)