לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


worship me

Avatarכינוי:  The one with the horns

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

אנחנו קשורים


רציתי לראות אותו אבל לא הצלחתי. 
אני מדבר עם השטן 24 שעות ביממה. הוא שומע אותי ואני מנסה לשמוע אותו. 
תמיד זה היה ככה. אנחנו מתקשרים דרך טלפתיה ואני לא תמיד מבין אותו, אבל אני מנסה להבין. 
ומה שהוא אומר לי... אתם לא תאמינו...
נכתב על ידי The one with the horns , 5/3/2010 20:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe one with the horns אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The one with the horns ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)