לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my fucking life


just my life like everyone


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2009

באלך קולה?!


היה די נחמד...אתמול הייתה מסיבה וראיתי שם את אירנה תמיד חייבת לבלוט לבשתי סטרפלס בצבע תחלת מכנס קצר שחור ונעלי בובה ובצבע תכלת וסיכת פפיון בשיער בצבע תכלת אני מודה שהייתי נראית הורס חח מותר לי להתגאות בעצמי לפעמים לא?! הצלחתי להוריד 4 קילו אז זה אומר שאני מטר 62 ושוקלת 44 :]]] הגעתי אפילו מתחת למשקל שרציתי[רציתי 45]

אז הייתי רזה יפה שיער חלק שחור עיניים כחולות בוהקות לבושה מדהים אלירן ניגש אלי וחיבק אותי איתו טל לירון שרון לימור שי ויובל ולא ראיתי את טום אבל בסדר זרמתי מסיבה אחלה ובערך ב2 ככה היה לי פיפי חח אז הלכתי לשירותים וקלאתי טונה קיא על הריצפה ואת טומי מקיא בלי סוף לקחתי אותו הבייתה וחזרתי לבית שלי זה היה מפחיד הוא כמעט התעלף לי בדרך... זה מה שקורה ששותים יותר מידי בריזה אננס

נכתב על ידי •MILANO14• , 13/7/2009 13:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות אימו D:


תמונות אימו D:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
emo-girl-1.jpg emo girl image by jamboree07
 
 
 
 
תגיבווו :]]]
נכתב על ידי •MILANO14• , 10/7/2009 08:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



O:


קמתי מוקדם כי הפלא צילצל וגם ככה סתם עניתי זאת הייתה השיחה המוזרה בחיים שלי זה היה ככה

 

אני:הלו

לא ידוע:הלוו מי זה!!!

אני:אמ..שיראל חחח...מי זה?

לא ידוע:מישו, תביאי לי את אח שלך

אני:לאח שלי יש פלא תתקשר אליו והוא גם לא בבית ביי

לא ידוע:טוב..רגע אל תנתקיייי!!

אני:מה?

לא ידוע:בואי איקס עיגול

אני: WTF תקשיב אולי אתה ילד משועמם והכל לך תשחק שבצנא באינטרנט ביי

לא ידוע:את יכולה להביא לי את האתר?

אני:לאאא!!!

לא ידוע : למה!?

אני:כי אני לא יודעת איך נכנסים תכתוב שבצנא בגוגל

לא ידוע:אבל באלי איקס עיגול

אני:אז תכתוב איקס עיגולללללל!!!

לא ידוע:למה את צועקת על הבוקר זה לא בריא

אני:למה אתה מטריד אנשים על הבוקר אין לך חיים!?!?

לא ידוע:יש לי אבל באלך איקס עיגול

אני:לא!!!!

לא ידוע:למה?

אני:לא באלי אני רוצה לישון

לא ידוע:טוב אני לא יציק לך

אני:תודה ביי

לא ידוע : רגעעעעעע!!!

אני:מה עכשיוווווווווווו!?!?!?!?!?!!?!?

לא ידוע:אז אולי אני יבוא אלייך ונשחק אצלך איקס עיגול!!!

אני:פעם אחרת

לא ידוע:א........יש לך חתול?

אני:הא!?

לא ידוע:חתול מיאו מיאו

אני:למה אתה רוצה לדעת אם יש לי חתול?

לא ידוע:כי באלי חתול מטוגן

אני:בתאבון

_____________________________________________________

 

ואז אחרי שהתיאשתי ממנו ניתקתי...

תסכימו איתי שהשיחה הזאת הזויה...

נכתב על ידי •MILANO14• , 10/7/2009 07:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה מתחיל לחזור על עצמו


אני יודעת שזה ישמע לכם הזוי אבל מתחילים להיות לי חלומות..לא סתם חלומותל רגילים חלומות שאני מתה בהן או שאני רואה את עצמי יושנת אתמול חלמתי שאני יוצאת מהגוף שלי ומסתכלת על עצמי יושנת אני באה ויושבת בכיסא מול המחשב ומתחילה לשיר שיר מוזר שקט כזה רגוע אני יודעת שזה רק חלום או יותר נכון סיוט לחלום שאתם מפסיקים לנשום והלב נעצר ראיתי את עצמי קמה ולא יכולתי להפסיק לשיר התחלתי להזיל דמעות מהעיניים וזה אשכרה חלום אני בוכהה רציני בכיתי ראיתי את עצמי נופלת בפינה של הריצפה בחדר אני רוצה לעזור לעצמי ואני לא מצליחה כבר שבוע שיש לי ת'חלומות האלה יותר נכון סיוטים ואני לא מצליחה לחלום על משו אחר וזה ממש מפחיד אותי כאילו שאני עומדת למות או משו ואני קמה באמצע הלילה מפחדת לקום אני יודעת שזה ישמע תינוקי אבל אני כלכך פחדתי לחזור לישון שהתחלתי לבכות וכניראה הערתי את אח שלי [הוא בן 16] וסיפרתי לו מה חלמתי הוא בקושי הבין כי התחלתי לבכות הוא אמר לי שזה רק חלום ואני מתנהגת כמו תינוקת אולי זה נכון אבל שאני הולכת ברחוב אני ניזכרת בזה ויש לי חרדות ואני לא יודעת מה לעשות...

אני מנסה לחלום על דברים אחרים אבל אני לא מצליחה :[

רק לי יש ת'חלומות האלה?או שלכולם יש? מישו יודע איך לגרום לזה להפסיק אני משתגעתת

 

נכתב על ידי •MILANO14• , 4/7/2009 14:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוף איתה!!!!


מתקשרת ומתחילה לצעוק עלי כאילו אין מחר!!! קבעתי להיפגש איתה רצינו להשלים חחח בואו נגיד שהבוץ באגם...זכה ללטף את הפנים שלה...התחלנו לריב ללכת מכותתת שובבב!!!!!! זה הרג אותי הפעם לא היה לי מקום לרחמים הייתי חייבת פשוט חייבת להרביץ לה היא עיצבנה שהיא אמרה שאני צריכה לדאוג לעצמי ולא להפיץ שמועות של אחריםםםםםםםםםם עוד אניייייייייייייייייייי!!! הבת #%$&^שיאכל אותה קנגרו נורבגי עם קרציות בקיבה!!!יש לה מזל שאחרי זה נירגעתי ואז צחקנו כמו 2 סתומות ואז...אז......ראינו את אלירני...הולך ממש ליד האגם והיא התחילה להרביץ לי ברגע שהיא ראתה אותו ונפלתי לאגם חח XD  ואלירן ראה אותי וואיייי איזה פאדיחותתתתתת מזל שגי'נס לא נהרס לי אחרת הייתי חונקת אותה אבל הייתי עם גופיה לבנה :[ .................. ומים כאילו שקוף...וגם ה...חזייה היא הייתה שחורה וזה בלט חח התחלנו מכות אין לי מושג איך השלמנו אבל אלירן ראה אותי ורץ ישר לראות מה קרה...איזה חמוד הוא ליוה אותי הביתה...ואפילו עזר לי להחליף בגדים בערך..טוב הוא רק בחר אותם...חחח..ואז הוא הלך לשירותים ואני התלבשתי למרות שניראלי שהוא הציץ לי חח אחרי זה ראינו ת'סרט בית השעווה [מוחעחעחע XS] ועכשיו יש לי סיוטים והוא הלך כי לאח שלו לא היה מפתח והוא הבטיח שהוא יחזור בזמן כדי שניראה דני הוליווד!!?...[כן הוא רואה]

אז אני יעדכן אחרי שהוא ילך למרות שאני לא רוצה שהוא ילך אחרי דני הוליווד אבל אני יעדכן מתישהו היום

 

 

 

פוסט הבא מוקדש כולו לתמונות נדירות של זאק אפרוןןןן שווה להיכנס שוב :]

 

שאלה: שווה לי לעשות פוסט אחד שיהיה כולו מלא בקטילות וירידות מקוריות בהחלט ואם אתםרוצים אפילו קללות מצחיקות תגיבו אם כן אני כבר יכין היום :]]]

$.$

נכתב על ידי •MILANO14• , 2/7/2009 19:11  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  •MILANO14•

בת: 30




1,083
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , ביקורת בלוגים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•MILANO14• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •MILANO14• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)