לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pussycat girls - בלוג בנות



כינוי: 

בת: 28

ICQ: 498751268 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

פצעי בגרות | איך להתגבר על האקס | שינוים מצבי רוח


קודם כל , לפני הפוסט - אני מאוכזבת !

יש לי בקושי 3 תגובות על כל פוסט שאני משקיעה בו ,

ורק 165 צפיות בשבועיים ? אני מאוכזבת . אני מקווה שתתיחסו יותר .

 

 

זאת שוב אני ( ספיר ) בפוסט בודד =[

 

מה יהיה לנו ?

* פצעי בגרות

* להתגבר על האקס

* שינויי מצבי רוח

 

 

פצעי בגרות

פצעי הבגרות ( או בשם רפואי - אקנה ) מופיעים בדרך כלל אצל מתבגרים בגיל +11-17

ואפילו במקרים מופרכים עד גיל +40 . אקנה היא תופעה מציקה מאוד , מגרדת , ומכוערת ( סליחה על הביטוי ) . פצעי האקנה אדומים לרוב , בולטים , ולפעמים מלאים מוגלה ( בעע ) .

 

קיימים הרבה סוגים של משחות וקרמים , אבל רובם לא עוזרים כלכך . אם אתן רוצות למנוע את התופעה או להפסיק אותה תעשו כך :

 תשתו המון מים ,

תאכלו ירקות ,

אל תחשפו את הפנים לשמן מכוניות או דלק ,

אל תשפשפו את הפנים ,

אוכל חריף ,

גרעינים .

 

כאן תמצאו הסבר יותר מורחב על האקנה

 

 

איך להתגבר על האקס ?

קודם כל , למרות שזה כואב , זרקי לפח כל דבר שמזכיר לך אותו ,

מהמספר בפלאפון ועד מתנות ותמונות .

 

אל תנסי להתקרב לבנים אחרים . את רק תזכרי בכמה שהוא יותר / פחות טוב .

 

כשאת מרגישה שאת נזכרת בו - עברי מייד למשהו אחר .

 

תלמדי מהעבר . מה שעשית קודם - אל תעשי עכשיו .

 

תהיי תמיד חברותית . גם כשאת רואה אותו ברחוב , אל תתעלמי , היי קטן - זה בסדר .

 

 

שינויים במצב הרוח אצל מתבגרים

 

בטח את מכירה את השינויים התכופים במצב הרוח שלך .
לרגע אחד את מאושרת , ובגלל משהו קטן את נהיית מאוד עצבנית ..

 

כדי לנסות להרגיע את העצבים , כשמשהו קטן מעצבן אותך ,

תחשבי על מה שהיה רגע לפני , או על רגע שמח בחיים .

את יכולה לספור בלב 1..2..3 ולהירגע , תאמיני לי - את תודי לי על העצה הזו ;)

 


נכתב על ידי , 27/5/2009 15:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

2,307
הבלוג משוייך לקטגוריות: הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPussycat Girls אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Pussycat Girls ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)