לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The sound of overload.



Avatarכינוי:  you_stupid_mother_fucker!

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

Designed in California,made in China


אקח אותך כמובן מאליו


ארצה להחליפך


אמשוך לראות היכן הגבול


אהרוס אותך בלי לעצור לשניה 


לחשוב.


כשתעלם


אני כואבת


קשה לי בלעדיך, כי כל-כך התרגלתי


דווקא עכשיו


אחרי שהתחלתי להסתדר איתך,


לחבב אותך אפילו


אתה אינך.


 


 

 


 


 


 


 


אייפון 3GS יקר שלי, אני כבר מתגעגעת.


:PPPPPP

 

 

וואו אני מרגישה ריקנית כמו שלא הרגשתי מעולם.

 

ישלי כל כך הרבה דברים כל כך יותר חשובים שהייתי רוצה לספר ואני בוחרת להתמקד בזה שלא עובד לי הפקאניג אייפון.

איפה האומץ שהיה לי בגיל 13? איך אז יכלתי לכתוב את כל הדברים הנוראיים שעברו עליי ועכשיו אני לא מסוגלת להוציא מעצמי משפט אחד שלם

שיסביר מה עובר עליי?

ואולי אני כבר לא צריכה את זה? אולי עברתי את השלב בו הייתי צריכה שקוראי יתמכו בי ויראו לי שאני בסדר,שיש עוד כמוני ,עכשיו אני יודעת שאני לא לבד.

ניראלי.

ואולי לא. אולי אני כל כך מתלבטת ומתביישת במחשבות שלי שאפילו לבטא אותן בכתב מביך אותי, שלא לדבר על לדבר פנים מול פנים אל מישהו.

אולי אני כל כך רוצה להאמין שמה שמתרחש לי שם בבטן סתם נובע מדאגה והאובר-דרמתיות שסבלתי ממנה כל חיי שאני מכחישה כל דבר רגש שסותר את החלום שאני חיה בו עכשיו.

כי עכשיו ברגע זה, החיים שלי מקסימים,דיי.

חבר שלי אוהב אותי,מאוד, ואני יודעת את זה כי הוא לא שוכח להזכיר לי. ואני גם חושבת שאני אוהבת אותו,אני דיי בטוחה בזה וזה כל כך מפריע לי.

כל כך מפרע לי שליפעמים אני מרגישה שאני אומרת אתזה סתם. והוא באמת בחור מדהים וזה לא מגיע לו.

וליפעמים כל כך באלי להשתחרר ממנו, אצל עצם המחשבה על חיים בלעדיו מפחידה אותי. אני לא יודעת להסביר למה אבל כשאני מנסה לדמיין את עצמי בלעדיו אני לא יכולה,כי הוא שם. הוא תמיד לצידי ואני לא מסוגלת לאכזב אותו.

מגיעה לו מישהי יותר טובה ממני,וגם זה מפריע לי.

מה עשיתי שמגיע לי בחור כזה?

כל המושלמות הזו גורמת לי לחשוד שמשהו לא בסדר, כי מניסיון העבר מה שעולה חייב תמיד גם לרדת ועם התקופה הטובה היא כל כך טובה...תדמיינו מה תהיה התקופה הרעה...

עצם החשבה עליה העבירה בי צמרמורת.

ואולי דווקא נשאר שם משהו מהילדה בת ה13 הזו למרות הכל..


 

נכתב על ידי you_stupid_mother_fucker! , 14/4/2012 01:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyou_stupid_mother_fucker! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על you_stupid_mother_fucker! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)