לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  בּוּ

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

אז היי.


החלטתי לבקר כאן קצת. 


 


אני לא יודעת מה הסיבה המדויקת שגרמה לי לחזור ולחטט ועוררה בי את הדחף לכתוב. אני רק יודעת שלא עשיתי את זה המון-המון זמן וזה חסר לי נורא.


אז כן, 


החלטתי לבקר כאן קצת.


 


החיים זורמים בצורה מאד משונה.. רגע אחד (שנמשך כמעט חצי שנה) אתה מוצא עצמך כמעט עושה חור בספה מרוב ישיבה, רגע אחר הספה מתגעגעת

למגע ישבנך (שעסוק בעבודה ולימודים ושיעורים) (טוב, לא הישבן עצמו..כן? זה סתם גורם לעיסוק שלי להשמע מפוקפק).


באופן כללי, אני בנקודה די נהדרת (משונה, אך נהדרת). הכל כמעט טוב אבל קצת לבד. שני חברים אהובים וקרובים-עד-מאד (אם לא הכי) טסו לקנדה,

והשאירו אותי עם מרווחי זמן מאד מסוימים לשיתוף מחשבות.. וזה בסדר כי גם ככה בקושי יש לי לשתף. הכל רץ כל-כך מהר שאין לי באמת זמן לחשוב.

גם עכשיו, תוך כדי כתיבת מילים אלו, המחשבה העיקרית שמטרידה אותי היא השעה (כי כבר עשר ומאוחר וצריך ללכת לישון).


 


ורציתי לכתוב עוד קצת, או הרבה,


אבל לא ידעתי ממה להתחיל


ובמה לסיים.


ועברו כבר 9 דקות בדיוק מהפעם האחרונה שהסתכלתי על השעון. 


אז כבר באמת נהיה מאוחר.


 


אני צריכה לחשוב על פורמט למקום הזה. מלל בלתי פוסק או תמונות ללא מלל? 


לא צילמתי כבר כל-כך הרבה זמן שבא לי לבכות.


 


טוב, לא אבכה עכשיו. הגיע הזמן לישון.


לילה טוב.

נכתב על ידי בּוּ , 11/2/2013 22:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





33,790
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבּוּ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בּוּ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)