לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ריצ' ביצ'.. הכל בבלוג אחד D:




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

מכתב לילדה שלי - את כבר בת 6.


לנסיכה המושלמת שלי.
 
ילדונת, מדהים איך הזמן טס.
את כבר כל כך גדולה ..
מבקשת ממני ללמד אותך להשתמש באייסי,
שאלמד אותך איך מדליקים את המיקרוגל,
שאבוא איתך למיטל[שאני שונאת, ומוכנה לסבול רק בשבילך.]
אני זוכרת איך היית פיצקית כזו,
וזה לא שעכשיו את לא פיצקית,
את פשוט כבר כל כך יפה.
ובעוד שלושה חודשים, בעזרת ה', את עולה לכתה א'.
והיום? אני גדולה ממך בידיוק פי 2 ..
ואני אוהבת אותך הכי שבעולם.
 
באהבה ענקית צוציקית שלי, יאנוש שלך.
נכתב על ידי , 6/6/2009 15:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 95

ICQ: 329776620 



מצב רוח כרגע:


6,638
הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לריצ' ביצ' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ריצ' ביצ' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)