לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

i am nobody in this world


סתם כשבא לי להתפרק ולהוציא הכל!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

"לבכות ולהישבר"


לפעמים יש רגעים שבא לי פשוט להתפרק אבל אני לא מצליחה
אז אין כמו לבכות בכתיבה קצת להשתחרר מכל זה!

בזמן האחרון אני מרגישה כל כך לבד למרות שאני מוקפת בהמון אנשים,
אני שבורה לגמרי והם לא שמים לב, אני רוצה לבכות והם רק הולכים
אני כבר לא שמחה כמו פעם אני לא כמו שהייתי אז,
הייתי פעם מאושרת כשהייתי איתו היינו ביחד שנה,שנה בה עברנו כל הרבה
 למרות שהיו המון ריבים היו גם המון רגעים יפים,
פעם ראשונה שבאמת התאהבתי שנתתי למישהו להתקרב אליי, אבל הבנתי שזאת הייתה טעות
כי אחרי שנה הוא החליט "שאנחנו לא מתאימים"!
איך אפשר להגיד למישיהי שהיית איתה שנה שאתם לא מתאימים אני לא מבינה את זה
אני נתתי לו את הכל את הלב שלי את החיים שלי והא פשוט זרק אותי לכלבים
כולם אומרים לי הוא לא שווה את זה הוא סתם זבל ,אבל הזבל הזה היה איתי שנה ולא יום!
אני כל כך מתגעגעת אליו ורוצה שהוא יחבק אותי ויגיד לי אני אוהב אותך
זה היה סתם לא רציתי לפגוע בך באמת אני אוהב אותך ורוצה להיות רק איתך.
אבל כנראה שזה ישאר רק בגדר של חלום עבורי.
הדמעות כבר התייבשו לי אני כבר לא מצליחה לבכות כמה אפשר לבכות עליו
כמה עוד אפשר להרגיש כל כך חרא עם עצמך אולי עשיתי משהו רע שגרם לו ללכת.
אף אחד לא מבין אותי כי הוא לא יודע מה אני מרגישה
 ומה שאני באמת מרגישה זה שאף אחד לא באמת שם בשבילי שבאים לעזור לי רק מתוך נימוס,
ולא באמת כי איכפת להם.
והכל הכל זה רק בגללו האדם ששבר לי את הלב
האדם שבגללו אני לא מסוגלת לפתח שום קשר חדש כי אני כבולה בו עדיין אני כל כך רוצה להשתחרר ממנו
שהלב שלי יחזור לפעום ,שיחזור לי שוב טעם האהבה ולא טעם המרירות.


אומרים שכשמאבדים מישהו מבינים סוף סוף מה הם הפסידו
אני מקווה שהוא מרגיש ככה עכשיו ומצטער על זה. שבכלל איכפת לו ממה שקרה
והוא לא כזה אטום לאהבה שהייתה לנו.



עוד פורקן שהגיע לסופו.












נכתב על ידי just nobody!!! , 16/5/2009 16:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכתב אחרון שלא יגיע אליך לעולם...


עבר הרבה זמן מאז שנפרדנו.
נדמה כאילו זה היה רק אתמול כשאמרת שאתה לא רוצה אותי יותר.
אין יום שאני לא בוכה עליך או חושבת עליך,אני מנסה כל כך לשכוח אותך
לחשוב שכל זה היה רק חלום


ולא באמת שברת לי את הלב.
אתה היחיד שגרם לי לאהוב ואתה גם היחיד שגרם לי לבכות.
גם כשאני רואה ויודעת שאתה לא איתי אני נזכרת בכל הרגעים שלנו ביחד,
כל התחושות,התשו
קות האין סופיות.
אבל מה כל זה היה שווה?
אם אני פה בוכה ואתה נשארת רק אכזבה.
אני מחכה לרגע בו אני יוכל להגיד,אני לא אוהבת אותך יותר,
לרגע בו אהיה חופשיה ואוכל שוב להתאהב ולהיות מאושרת תזכור תמיד שאתה פספסת א
ותי וויתרת עליי וזו האשמה רק שלך!

אז להתראות אהוב יקר להתראות ולעו
לם




 
נכתב על ידי just nobody!!! , 13/5/2009 13:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  just nobody!!!

בת: 32

תמונה




95
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust nobody!!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just nobody!!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)