לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל העדכונים הכי חמים והמתנות הכי שוות של מעריב לנוער!


הבלוג הרשמי לשבועון הנוער המוביל בישראל – מעריב לנוער. קומיקס, כתבות, סרטונים, המלצות, אופנה, מוזיקה ועוד המון הפתעות! עשו מנוי ותוכלו לזכות בפרסים שווים ובלעדיים!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

ספיישל ט"ו באב!


לנוכח אירוע הירי במועדון בר-נוער בת"א, מעריב לנוער משתתף בצערן של משפחות ההרוגים ומאחל החלמה מהירה לפצועים. ט"ו באב, חג האהבה העברי, מתקיים לו מחר ולצערנו האהבה והשלום אינם שוררים אצל כולם. רגע לפני שנחגוג את חג האהבה, נזכור שעלינו לאהוב ולקבל איש את רעהו. כולנו שונים, אבל שווים וכמה שמהמשפט הזה נדוש, הוא נכון ואסור לנו לשכוח את זה. 

 

לאורך כל השבוע יהיה כאן בבלוג ספיישל אהבה מטורף, אתם יותר ממוזמנים לכתוב את שעל ליבכם בחלון תגובות ולשתף אותנו באהבות הקטנות שלכם, בדברים שעושים לכם טוב על הלב, במחשבות שלכם לגבי אהבה ומשמעותה וכל דבר שתחפצו בו.

 

במעבר חד, אני רוצה להזכיר לכם שבחודש יולי השיק מעריב לנוער שלושה פרויקטים אינטרנטיים צעירים ולוהטים במיוחד לחופש הגדול. כווווווולם, ללא יוצא מן הכלל, מוזמנים להשתתף ולזכות בפרסים שווים. 

 

  100 הכוכבים של ישראל - מי הכוכב החם ביותר בעולם התקשורת הישראלית? מי הסלב שהשפיע יותר מכל על הנוער בשנת תשס"ט? קוראי "מעריב לנוער" וגולשי ערוץ E מוזמנים לדרג את 100 הכוכבים הגדולים של ישראל ולזכות בפרסים. פרס ראשון למדרגים - מערכת קולנוע ביתית של פיוניר. הדירוג הרשמי יופיע בגיליון ראש השנה של "מעריב לנוער".  

 לדירוג כנסו לאתר הבא: www.eonline.co.il/stars2009

 

 ערוץ מעריב לנוער ב"פליקס" - אם לאמריקאים יש את "יוטיוב", אז לנו יש את "פליקס", פורטל הוידאו הישראלי של "תפוז". מעריב לנוער גאה להכריז על השקת ערוץ "מעריב לנוער" בפורטל. בערוץ יוכלו קוראי העיתון והגולשים לבחור בכל שבוע את סרטון השבוע ולזכות בפרסים.

היכנסו והצביעו גם אתם: www.flix.co.il/tapuz/myflix

 

 מעצב נולד – חושבים שאתם יודעים לעצב יותר טוב מהמתחרים ב"פרויקט מסלול"? בינינו, אף אחד הרי לא ילבש שמלה מתיונים, אבל טי-שירט כולם לובשים. "מעריב לנוער", בשיתוף אתר "לופה לוק" גאים להשיק את תחרות עיצוב הטי-שירטים הגדולה. קוראי "מעריב לנוער" מוזמנים לעצב את הטי-שירט הכי מגניבה בישראל. בכל שבוע ייבחרו החולצות הטובות ביותר ויועמדו להצבעת הקוראים. החולצה הזוכה תודפס ב-100 עותקים, תחולק בין המשתתפים במבצע ותעוטר במותג "מעריב לנוער" (אל דאגה: גם מי שלא זכה, עדיין יוכל לקנות את החולצה באתר).

רוצים לעצב חולצה משלכם? היכנסו לאתר התחרות: www.lupalook.co.il/noar

 


 

הגיליון השבועי

 

מה קורה כשאסטרונאוטית מטורפת מחליטה לצאת למסע הרג בארצות הברית?

איך מזהים דתיים תפוסים? ומי היורש הרשמי של זאק אפרון?

בנוסף, רק קוראי מעריב לנוער יכולים לזכות בכרטיסים זוגיים לליידי גאגא! כל הפרטים בגיליון השבועי!

 


 

אהבה על קצה המזלג

 

כ"נ יואב מאור

 

על המדף בסלון אצלי בבית, ניצב לו ספר אחד וכריכתו נושאת באותיות מבריקות את הכיתוב "מה זאת אהבה?". ספר שלם שמנסה לענות על השאלה "מה זאת אהבה". אותו ספר, הוא רק גרגר אבק במדבר, טיפה קטנה בים של סרטים, ספרים, מוצרי תרבות, כתבות, עיתונים ואנשים המוקדשים כולם למציאת תשובה לשאלה הנצחית – מה זאת אהבה?

אי אפשר לשקר. כששומעים את המילה "אהבה", האסוציאציה הראשונה שעולה לראש היא כמובן אהבה זוגית – אך לא אליה ברצוני להתייחס (גם מכיוון והקיצו הקצים בנושא, וגם מכיוון ואני לא ממש בטוח אם אי פעם חוויתי רגש מסוג זה). אני דווקא חושב שאני כן יודע מה זו אהבה  - אהבה, לפי דעתי, היא כל דבר (אדם, אובייקט, פעולה) הגורם לנו להרגיש טוב, בסופו של דבר.

האינטרס האנושי הוא אחד ויחיד – להרגיש טוב. זה נשמע נורא פשוט כשככה אני כותב את זה, אך למעשה, אותו האינטרס הוא זה שיוצר את הקונפליקטים הגדולים ביותר בעולם. כל המלחמות, המאבקים, התככים (שיש בעולם הזה בשפע) נובעים מכך שלכל אחד יש דרך אחרת להרגיש טוב, ולעתים – היא באה על חשבון מישהו אחר. אדם יכול לאהוב להרביץ לאנשים, למשל...

אם אני אוהב גזר – משמע, כשאני אוכל גזר אני נהנה, טוב לי. אם אני אוהב כדורגל – משמע, כיף לי לשחק כדורגל. אם אני אוהב בחורה – משמע, כיף לי להיות עם הבחורה הזו. הבעיה הגדולה צצה כשאותה בחורה כבר לא בדיוק נהנית להיות איתך. מצב מוכר, נכון? במצב כזה היא עוזבת, או הולכת עם מישהו אחר, ואז אתה נשאר לבד ורק מקלל אותה ומאחל לה מרורים (ועזבו אותי מבולשיט, אין דבר כזה "להיות שמח בשבילה"). האם פעם קרה לכם שאכלתם גזר רקוב וצרחתם "הלוואי שכל הגזרים בעולם יישרפו!"? אני לא חושב, אך כמה פעמים למשל, קוראת יקרה, החבר שלך זרק אותך ואת מיהרת לעדכן בפייסבוק שאת "שונאת בנים. עם מגעיל"? אני בטוח שזה קרה.

זו בדיוק הסיבה שאני לא מאמין שקיימת אהבה אמיתית בין זכר ונקבה. קיימת הנאה רגעית ותו-לא, בשלב מסוים זה יגמר, מישהו יעזוב והשני יישאר עם חצי תאוותו בידו, יחד עם המון טישו ודמעות. אהבה רומנטית עושה רק רע לעולם. אהבות מסוג אחר, למשל, הן דבר נפלא ומבורך ואותן אני מעדיף לחגוג כאשר אני חוגג יום אהבה: אהבה להנאות הקטנות של החיים, אוכל טוב, יין. גם אהבה למקום העבודה עוזרת לעסק להתרומם ולהצליח, אהבה ליצירה היא זו שמביאה אלינו את הקולנוע והמוזיקה, ואפילו את הקטע הזה – שמגיע כולו בזכות אהבה לכתיבה ולפורקן.

יש המון דרכים ופירושים לאהבה, אך את במה זו, אני מעדיף לנצל בשביל דבר קטן ואחרון: אהבה היא קודם כל, לדעת לקבל את השונה. ומקרים כמו מה שהיה ביום שבת בלילה בת"א, גורמים לנו לפעמים לפקפק שבאמת קיים דבר כזה – אבל הוא קיים, וכולנו צריכים להיות חזקים, ללמוד מטעויות העבר, להמשיך קדימה בראש מורם – ולאהוב. את כולם, את הכול, וכמה שרק אפשר.


 

המשולש

 

 

 

 


 

הופרדו בלידתם - מוני מושונוב וטובין בל ("המסור")

 

 

(תודה לקוראת מירב דוידי על הרעיון)

 


 

הפרס השבועי

 

המון בשמים לגברים מבית פומה המאופיינים בניחוח רענן ומהפנט. שווי המתנה – 200 שקל.

 

 

רוצים לזכות בפרס השבועי? אז מהרו ועשו מנוי לבלוג!

 


 

רוצים להמליץ לנו על שיר, פספוס או אנימציה לפינתנו "המשולש"? כתבתם פוסט שאתם פשוט חייבים שהוא יתפרסם בפינה "המלצת השבוע" או שאתם מעוניינים להמליץ על פוסט שקראתם? בא לכם שהתגובה שלכם תופיע בפינה "פדבקו אותנו בישראבלוג" בעיתון? יש לכם בקשות מיוחדות?  אתם מוזמנים להגיב בחלון התגובות!

 

בנוסף, אנו מזמינים אתכם להצטרף לטבעת "מעריב לנוער" ולעשות מנוי לבלוג שלנו. חשוב לציין שמנויי הבלוג מקבלים עדכונים חמים ישר מהתנור לפני כולם, זוכים בפרסים שונים כל שבוע וכמובן בעוד המון המון המון הפתעות. אז למה אתם מחכים?

נכתב על ידי , 4/8/2009 00:17  
105 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הדר ב-10/8/2009 03:08



כינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

210,299

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למעריב לנוער אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מעריב לנוער ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)