לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל העדכונים הכי חמים והמתנות הכי שוות של מעריב לנוער!


הבלוג הרשמי לשבועון הנוער המוביל בישראל – מעריב לנוער. קומיקס, כתבות, סרטונים, המלצות, אופנה, מוזיקה ועוד המון הפתעות! עשו מנוי ותוכלו לזכות בפרסים שווים ובלעדיים!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

איך להתמודד עם החורף?


כ"נ אשחר כהן

 

החורף הוא דבר ממש נפלא. נו, חוץ מהבוץ, השלוליות, החשופיות, המחלות, סופות הרעמים, הקרח על המדרגות בבוקר והערסים במכוניות שלא שמים לב ונוסעים על שלולית, ואז כל המים עפים עליך ואתה מתחיל לבכות כי יש לך פלאפון בכיס וזה ממש לא בסדר ובדיוק קיבלת אותו ליום ההולדת, אז אתה חוזר הביתה ומיילל אל הכרית. בכל מקרה, חוץ מהדברים הפעוטים הללו - באמת שהחורף הוא דבר נפלא. ואני, אחד מאותם בני האדם המעטים מאוד שאוהבים את החורף, החלטתי לעזור לכל מי שסובל באותה תקופה של השנה (מצד שני, אני גם אחד מאותם בני האדם המעטים שאוהבים לרחרח ספרים חדשים אז אולי לא כדאי להקשיב לי). בגלל שאני מקסים ונפלא, סידרתי לכם כמה שאלות נפוצות בכל מה שקשור לחורף כדי למנוע מכל שונאיי החורף לקפוץ מהמרפסת. אלא אם הם גרים בקומה הראשונה, ואז הם סתם יפלו אל תוך הבוץ וזה יהיה מצחיק. השאלון מנוסח בלשון זכר, אבל הוא מיועד גם לנשים, טרנסקסואלים, סנאים, וכל ברייה אחרת.

 

איך לעזאזל אפשר להסתדר עם הקור המקפיא הזה? הוא צימק את גבריותי!

טוב, מעיל פליז הוא התשובה. הוא שומר על חום הגוף, ככה שאתם מרגישים כאילו אתם נשרפים באש הגיהינום, נכון נפלא? סביר להניח שתזיעו כמו איזה חנון שמנסה לדבר עם בחורה במסיבת סילבסטר, אבל המטרה מקדשת את האמצעים. כדאי לקנות דאורדורנט. אה... ממש כדאי.

 

ומה עם החשופיות?! זה רירי, מגעיל, ובכלל לא טעים!

טוב, הייתי ממליץ לכם לשפוך עליהן מלח, אבל זה ממש סדיסטי וההורים שלכם עלולים לשלוח אותם למוסד לחולי נפש. נו, אל תהיו כאלה, גם לחשופיות יש נשמה, חיו ותנו לחיות... אומייגד אחת עלתה עליי אימא איפה הפטיש!!! (אה, ובקשר לטעם, אולי באמת כדאי שתלכו למוסד)

 

אבל החורף ממש מדכא! והשילוב בין מעבר העונות לגיל ההתבגרות גורם לי לבכות!

טוב, דיכאון חורפי הוא סיטואציה מאוד רגילה בזמנים כאלה בשנה. לדיכאון אני ממליץ על הרבה, הרבה, הרבה, שוקולד. כל כך הרבה שוקולד שתשמינו וכל הפרצוף שלכם יתמלא בפצעונים. אולי אף אחת לא תרצה להתקרב אליכם או לגעת בכם עם מקל של עשרה מטרים, אבל לפחות אתם לא מדוכאים, נכון?

 

אוף, מה אפשר לעשות בחורף? הבריכה סגורה, הים בוצי, וכשאני משתזף אני חוטף כוויות קור מהברד!

טוב, החורף הוא זמן מצוין להתכרבל עם שמיכת פוך ולצפות במרתון של הסדרה האהובה עליכם, עד שתהיה לכם גיבנת מישיבת יתר. ולא כדאי להשתזף בחוץ כשיורד ברד. לא. בכלל לא.

 

איך אני יכול לעשות את כל הדברים הכיפיים שאתה מציע, אם אני יושב בבית חולה כל היום?

אולי במקום לבזבז את כל הכסף על סרטי מבוגרים ותפוצ'יפס בצל - תעשה חיסון נגד שפעת, קמצן! מחלה היא באמת דבר מאוד מעיק בשלבים האלה של השנה, המערכת החיסונית נחלשת בגלל הקור (איזה כיף לראות "האוס" ולדעת יותר מכולכם) ולכן גם לקמצנים המעצבנים שלא עושים חיסונים אני ממליץ להפיק מהמחלה כמה שיותר. נו, מתי עוד כל דיירי הבית משרתים אותך, ואתה יכול להישאר בבית ולראות תוכניות דוקומנטריות על פינגווינים אפריקנים במצוקה?

 

אבל הגשם הרס את הקליטה בטלוויזיה, ועכשיו אני משועמם כל כך שאני סופר לעצמי את השיער בגבות!

טוב, אם יש לך גבות כמו של אושרי כהן זה בהחלט יכול להעביר לך כמה ימים. אבל אם לא, אז באמת כדאי למצוא תחביב בימים כאלה שבלתי אפשרי לצאת מהבית. מה דעתך על ספרים? כן, ספרים! לא כאלה של שיער, זה משהו אחר לגמרי, נשבע לך! ספרים הם בעצם סיפורים מעניינים - כן, ממש כמו כמעט מלאכים. רק שהם כתובים, כמו בלוג, או עדכון טוויטר ממש ארוך- על נייר! נכון מגניב? תחפש בקניון חנויות ספרים, ותיווכח בעצמך! 

 

ואו, אתה יודע מה? החורף לא כזה גרוע! אני חושב שאני אעבור לאנטרטיקה ואחיה אותו לעד!

לא, לא כדאי שתעשה את זה. אמנם החורף מגניב והכול, אבל לכל מי שרוצה לשמור על שפיות כדאי לקבל ממנו מינון ממש נמוך, או שהוא ימצא את עצמו אוכל כלבי ים ומתנשק עם האף.

 

ומה עם הערסים המשפריצים?

תקנה אקדח.

 


 

המשולש

 

 

 

 


 

הופרדו בלידתן - נינט טייב + חנה לסלאו = מעיין חודדה

 

צילומים: אמיר מאירי, פלאש 90

 


 

הפרס השבועי

 

המון צעיפי יוניסקס ססגוניים וטרנדיים של רשת "קרוקר". שווי המתנה: 100 שקל.

 

 

 

רוצים לזכות בפרס השבועי? אז מהרו ועשו מנוי לבלוג!

 


 

רוצים להמליץ לנו על שיר, פספוס או אנימציה לפינתנו "המשולש"? כתבתם פוסט שאתם פשוט חייבים שהוא יתפרסם בפינה "המלצת השבוע" או שאתם מעוניינים להמליץ על פוסט שקראתם? בא לכם שהתגובה שלכם תופיע בפינה "פדבקו אותנו בישראבלוג" בעיתון? יש לכם בקשות מיוחדות? אתם מוזמנים להגיב בחלון התגובות!

 

בנוסף, אנו מזמינים אתכם להצטרף לטבעת "מעריב לנוער" ולעשות מנוי לבלוג שלנו. חשוב לציין שמנויי הבלוג מקבלים עדכונים חמים ישר מהתנור לפני כולם, זוכים בפרסים שונים כל שבוע וכמובן בעוד המון המון המון הפתעות. אז למה אתם מחכים?

נכתב על ידי , 25/11/2009 22:32  
2057 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ovzDsFcidD ב-27/11/2014 03:26



כינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

210,299

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למעריב לנוער אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מעריב לנוער ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)