לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל העדכונים הכי חמים והמתנות הכי שוות של מעריב לנוער!


הבלוג הרשמי לשבועון הנוער המוביל בישראל – מעריב לנוער. קומיקס, כתבות, סרטונים, המלצות, אופנה, מוזיקה ועוד המון הפתעות! עשו מנוי ותוכלו לזכות בפרסים שווים ובלעדיים!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

ספיישל פורים בבלוג הרשמי של מעריב לנוער!


מי ש מי ש מי ש מי ש מי שנכנס אדר, מרבין בשמחה! מצווה גדולה להיות בשמחה, להיות בשמחה תמיד! איזה כיף כיופים נצנצים ורעשנים, חג פורים כבר כאן ואנחנו מכריזים בזאת על פתיחת ספיישל פורים כאן בבלוג! אתם יותר ממוזמנים לספר לנו מה אתם הכי אוהבים בפורים? למה התחפשתם השנה? מה הרעיון הכי מקורי שאליו התחפשתם אי פעם? מה התכניות שלכם לחופש הקצרצר של החג? איך אתם חוגגים; היה לכם הפנינג בבית הספר, עדלאידע, מסיבות...? שתפו אותנו בכל.

 


 

רוצים להופיע במדור אופנת הרחוב של מעריב לנוער ולזכות בתהילת עולם? ביום ראשון, 28.2.2010, בשעה 12:00 בגן מאיר (אי שם על רחוב קינג ג'ורג') בתל אביב נערוך יום צילומים מיוחד למדור. אל תדאגו, זה לא יפול לכם על יום לימודים כי יש חופש. אליאור ציפור וירדן קילשטיין תבואנה לראיין ולצלם את כוווווווולכם למדור MY FASHION.

 

שימו לב!

1. לא נצלם את מי שיגיע לבוש בתחפושת, היות והדגש במדור הוא על אופנת רחוב - לבוש יומיומי.

2. המצולמים חייבים להיות בגילאי 20-14.

 

אז אם אתם רוצים להצטלם למדור שלנו, אתם יותר ממוזמנים לבוא ולהביא גם את החברים שלכם והחברים של החברים שלכם וכל מי שרוצה, וכמובן להגיב לנו בחלון התגובות שאתם מגיעים (ואם יש לכם שאלות - אז תשאלו)! אל תשכחו לבוא עם הרבה סטייל ואנרגיות חיוביות! אנחנו נחכה לכם שם!

 

עריכה - 27.2.2010

 

לתשומת ליבכם, יום הצילומים למדור אופנה התבטל בגלל מזג האוויר הסוער שצפוי מחר!

 


 

תמונת השבוע

 

לכל אחד ואחת שעובדים במעריב לנוער יש כישרון אדיר בתחום בו הם מתמחים וגם מעבר לזה, כך גם לצלמים היקרים שלנו שמצליחים לתפוס את הרגעים הכי משעשעים, מביכים, חמודים, מרגשים, חזקים ו...הבנתם את הפואנטה. אז מדי שבוע נשתדל להביא לכם צילומים מיוחדים וייחודיים ואת הרקע אליהם.

 

 

אורי טל (הצלמת הותיקה והמוכשרת) ואנוכי (אליאור ציפור) הלכנו לסקר הופעת בכורה של סקאזי בהאנגר 11 בתל אביב לפני כמה חודשים. הגיעו אינספור אנשים וביניהם גם סלבס רבים, לאותם מפורסמים הוקצה מתחם VIP שגם אורי ואני (בהיותנו אח"מיות מלידה) הורשנו להיכנס אליו. במהלך השוטטות שלנו במתחם באותו אירוע בפרט ובאירועים אחרים בכלל, זה לגיטימי שאני תמיד אהיה דרוכה לראיונות ואילו אורי והמצלמה תמיד תהיינה מוכנות לירות פלאשים. כך יצא במפגש של מאיה בוסקילה ועידו תדמור, אורי ירתה פלאש ותפסה אותם ברגע אינטימי במיוחד.

 

צילום: אורי טל

כתבה: אליאור ציפור

 


 

המשולש

 

 

 

 


 

הופרדו בלידתן - דריה דה מאטו (עקרות בית נואשות) ופורשיה דה רוסי

 

 


 

הפרס השבועי

 

המון עותקים של אוסף הלהיטים "Ultimate R&B" הכולל את  מיטב הלהיטים הגדולים 2009: הבלאק אייד פיז, ליידי גאגא, אייקון, ריהאנה ועוד. שווה המתנה: 69.90 שקל.

 

 

רוצים לזכות בפרס השבועי? אז מהרו ועשו מנוי לבלוג!

 


 

רוצים להמליץ לנו על שיר, פספוס או אנימציה לפינתנו "המשולש"? כתבתם פוסט שאתם פשוט חייבים שהוא יתפרסם בפינה "המלצת השבוע" או שאתם מעוניינים להמליץ על פוסט שקראתם? יש לכם רעיון ל"הופרדו בלידתם"? בא לכם שהתגובה שלכם תופיע בפינה "פדבקו אותנו בישראבלוג" בעיתון? יש לכם בקשות מיוחדות? אתם מוזמנים להגיב בחלון התגובות!

 

בנוסף, אנו מזמינים אתכם להצטרף לטבעת "מעריב לנוער" ולעשות מנוי לבלוג שלנו. חשוב לציין שמנויי הבלוג מקבלים עדכונים חמים ישר מהתנור לפני כולם, זוכים בפרסים שונים כל שבוע וכמובן בעוד המון המון המון הפתעות. אז למה אתם מחכים?

נכתב על ידי , 24/2/2010 23:42  
77 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-3/3/2010 20:03
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

210,299

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למעריב לנוער אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מעריב לנוער ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)