לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל העדכונים הכי חמים והמתנות הכי שוות של מעריב לנוער!


הבלוג הרשמי לשבועון הנוער המוביל בישראל – מעריב לנוער. קומיקס, כתבות, סרטונים, המלצות, אופנה, מוזיקה ועוד המון הפתעות! עשו מנוי ותוכלו לזכות בפרסים שווים ובלעדיים!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

יום צילומים למדור MY FASHION, ראיון בלעדי עם ג'סטין ביבר ועוד...


הקוראת אנה הסבה את תשומת ליבנו שיום שני הוא יום שבתון. היות ולא תהיה תחבורה ציבורית באותו יום ואנשים לא יוכלו להגיע,

 יום הצילומים נדחה עד להודעה חדשה!

 

רוצים להופיע במדור אופנת הרחוב של מעריב לנוער ולזכות בתהילת עולם? ביום שני, 5.4.2010, בשעה 12:00 בגן מאיר (אי שם על רחוב קינג ג'ורג') בתל אביב נערוך יום צילומים מיוחד למדור. אליאור ציפור ושיר בריקמן תבואנה לראיין ולצלם את כוווווווולכם למדור MY FASHION.

  

אז אם אתם רוצים להצטלם למדור שלנו, אתם יותר ממוזמנים לבוא ולהביא גם את החברים שלכם והחברים של החברים שלכם וכל מי שרוצה, וכמובן להגיב לנו בחלון התגובות שאתם מגיעים (ואם יש לכם שאלות - אז תשאלו בכיף)! אל תשכחו לבוא עם מיטב מלבושיכם, הרבה סטייל וטונות של אנרגיות חיוביות! אנחנו נחכה לכם שם!

 

שימו לב!

1. המצולמים חייבים להיות בגילאי 20-14

2. בנוסף להשארת תגובה בחלון התגובות, רצוי לאשר הגעה בכתובת המייל שלנו: [email protected]

כדי שלא נחכה לכם שם לשווא ונדע בדיוק כמה אנשים אמורים להגיע.

 

אז מי מגיע/ה?

 


 

אליל

 

עלמה חריש, פריז

 

לכבוד צאת אלבומו החדש, "My world 2.0", פגשה כתבתנו את ג'סטין ביבר פנים מול פנים בארץ הבגט ונכחה בהופעה מטורפת שלו במגדל אייפל. המסקנות שאיתן חזרה: 1. ג'סטין הוא חיית במה. 2. גם בן 16 יודע לפלרטט. 3. היא מאוהבת לגמרי. ג'סטין, תמיד תהיה לנו את פריז!

 

לג'סטין ביבר אין זמן לחברה. הוא היה רוצה אחת, אבל פשוט אין לו זמן להשקיע בה ולתת לה את כל כולו. כך הוא מספר בראיון בפריז שמטרתו לקדם את החלק השני של אלבומו "My world" שנקרא בפשטות "My world 2.0".

 

מאז שיצא הסינגל הראשון שלו, "One time", הפך ביבר מילד טוב-קנדה לכוכב על שהשירים שלו מובילים את כל המצעדים ברחבי העולם ומעריצות מוכנות לשלם תמורת שערה מראשו. בזמן שנערים בני גילו משחקים "אמת או חובה", ביבר משחק במגרש של הגדולים.

 

כדי להבין עד כמה הילד שובר שיאים, מספיק לשים לב לנתונים הבאים: הוא האומן הראשון אי פעם שארבעה שירים שלו צעדו בו זמנית במצעד הסינגלים האמריקאי Billboard hot 100 עוד לפני שהוציא אלבום. הוא האומן הראשון אי פעם שלא פחות משבעה שירים מאותו אלבום שלו צועדים במצעד Billboard hot 100. ואם כל זה לא עושה עליכם רושם, דעו שב"יוטיוב" (שבינינו, קובע יותר מכל דבר אחר) יש לו מאות מיליוני צפיות, שזה כאילו חצי מתושבי ארה"ב צפו לפחות פעם אחת באחד הסרטונים שלו.

 

כדי להבין איך נראית מעצמת פופ בת 16 הלכתי לפגוש אותו במלון בפריז, לא רחוק משער הניצחון המפורסם. צוות המלון מודע לאורח המיוחס ונראה דרוך מאוד. למרות הניסיון לשמור על סודיות, כבר משעות הצהריים מחכות לו ילדות שהשמועה על הגעתו של ביבר הגיעה לאוזניהן. אסור להן כמובן להיכנס ללובי, אז הן מחכות בחוץ בתקווה שאהוב לבן יציץ החוצה.

 

בינתיים ביבר מחכה בקומת העסקים של המלון כשהוא לובש בגדים של כוכב היפ הופ, חולצה גדולה ומכנסי באגי, דסקית קשורה מסביב לצווארו, והוא נועל סניקרס צבעוניות. יש לו פני מלאך והשיער שלו, שהפך לסוג של סימן היכר, מושלם כתמיד. הוא מקבל כל עיתונאי בחיוך ובלחיצת יד חמה במיוחד, מנומס מעל ומעבר, לעולם לא מתרגז, לא קצר רוח כמו שהייתם מצפים מנערים בגילו. גם כשעיתונאית מפולין שואלת אותו שאלות באנגלית רצוצה ואף אחד לא מצליח להבין מה היא אומרת, הוא מבקש ממנה בסבלנות ובנועם לחזור על השאלה, ונותן לה זמן להסביר את עצמה, למרות שהיא בקושי מצליחה. וגם כשאני מגישה לו גיליון "מעריב לנוער" בכיכובו, הוא נענה לבקשתי להצטלם איתו במיוחד בשבילכם. מקצוען כבר אמרנו?

 

נראה לי שזה הרגע לציין (בלי להשוויץ, כן?) שבמהלך הראיון ג'סטין קרץ לי פעמים וגם אמר שאני חמודה. תפרגנו!

 

"אני בבאולינג"

 

אז ג'סטין, יש לך עוד חלומות?

 

"כרגע החלום שלי הוא לזכות בגראמי, והייתי שמח גם להקליט שיר עם ביונסה, אבל אני מפחד מג'יי זי...", הוא מגחך. כל נער אחר שהיה אומר שהוא רוצה לזכות בגראמי בוודאי היה זוכה ללגלוג חסר רחמים, אבל לביבר זה פשוט הצעד ההגיוני במסלול למעלה. בהמשך הוא מתוודה שהוא בהחלט אינו פוסל קריירת במשחק. טבילת האש של ביבר היתה בסרט הטלוויזיה "School gyrls" (שגיאת הכתיב מכוונת), שלדבריו עשה לו טעם של עוד. מי יודע, אולי הוא עוד יזכה לככב בגרסה הגברית ל"האנה מונטנה" כמו המקבילה הנשית שלו, מיילי סיירוס.

 

במהלך הראיון מסתבר שיש לביבר גם חוש הומור לא רע. כשאחד העיתונאים שואל אותו מה יעשה בעוד עשר שנים ביבר עונה בחיוך: "אחגוג את יום הולדת העשור לשאלה הזאת". אפרופו ימי הולדת,  ב-1 במארס חגג ביבר את יום הולדתו ה-16, ובניגוד למה שהייתם מצפים, הוא לא עשה זאת במסיבת סלבס מטורפת עד אור הבוקר, אלא עם כמה חברים ובני משפחה. "אני בבאולינג", הוא צייץ בטוויטר באותו יום, אתר שדרכו הוא שומר על קשר הדוק עם המעריצים, מעדכן אותם איפה הוא נמצא, מה הוא עושה, על מה הוא חושב ואיך הוא מרגיש. לא פלא שהם מרגישים קרובים אליו כל כך. ואכן, קשה שלא להתאהב בילדון. הוא כובש בטירוף, ונחמד לגלות שלא הספיק לרכוש גינונים של כוכב שחצן ושהוא נמצא עם שתי רגליים על הקרקע.

 

"אני ילד רגיל", הוא אומר בשיא הרצינות בזמן שהוא מוקף בסטייליסט, מעצב שיער, מנהלים ויח"צנים. "אני אוהב לבלות עם המשפחה ועם החברים, לעשות שטויות, לצאת, לאכול ולשחק הוקי, כמו כל בן גילי. בסופו של יום, כשאני חוזר הביתה ומסתכל במראה, אני רק ג'סטין, לא ג'סטין ביבר".

 

מה הדבר הכי טוב שיצא לך מהפרסום ומההצלחה ?

"אני מרגיש בר מזל שאני עושה את מה שאני אוהב, זה לא משהו שהרבה אנשים זוכים לו. בנוסף יוצא לי לטייל ברחבי העולם ולפגוש אנשים מעניינים וזה כיף גדול. הדבר היחיד שקשה לי הוא להיות רחוק מהמשפחה, בעיקר מהאחים הקטנים שלי, אבל אמא שלי מצטרפת אליי כשאני בסיבובי הופעות וזה עוזר".

 

ביבר, שלפני שהתגלה מעולם לא יצא מגבולות קנדה, הספיק לכבוש כבר שתי פסגות רציניות במהלך הקריירה הקצרה שלו: הוא שר בבית הלבן בפני נשיא ארה"ב ברק אובמה, מה שלדבריו היה כבוד גדול, והוא נבחר לשיר את שורת הפתיחה בשיר המפורסם "We are the world" שנכתב על ידי מייקל ג'קסון וליונל ריצ'י, ובוצע מחדש עבור מופע ההתרמה לנפגעי רעידת האדמה בהאיטי. אחרי ביבר שרו אומנים גדולים כמו קאניה ווסט, ברברה סטרייסנד, מייקל ג'קסון בהקלטה, ג'נט ג'קסון, פרגי, סלין דיון ואשר.

 

איך היה לשיר עם כל האומנים האלה ?

"זה היה ממש מדהים להיות בחדר אחד עם כל האנשים המוכשרים האלה. זאת היתה מחמאה נהדרת בשבילי, ובנוסף עשינו את זה למטרה נעלה".

 

איזה מסר אתה רוצה להעביר למעריצים?

"אני רוצה מאוד להיות השפעה חיובית, ואני מקווה שאנשים שמקשיבים לי יזכרו שהכי חשוב זה להיות עצמך ולעבוד קשה, ואז אפשר לעשות הכל. אני לעולם לא אופיע בעירום או אקח סמים. בסופו של דבר אנחנו חייבים הכל לאלוהים. אלוהים נותן לנו את הכל, אותי הוא בירך בכישרונות ואני יודע שזה רק הוא ורק בזכותו".

 

מחווה ג'סטינית

 

כשהילד הכי מפורסם בעולם מגיע להופיע בפריז, אין מקום מתאים למאורע יותר ממגדל אייפל, ואני מזכירה שמדובר בהופעה "קטנה" ו"סודית". במעלית לקומה הראשונה של המגדל, שאותה סגרו במיוחד בשבילו, אני נדחפת על ידי עשרות ילדות שצווחות בהתרגשות את השירים שלו. פה ושם אפשר לראות גם את האמהות שלהן, נרגשות לא פחות, כי אם כל ילדה רוצה להיות חברה של ג'סטין, וכל נער רוצה להיות ג'סטין, אז עכשיו גם כל אשה רוצה להיות אמא של ג'סטין. 

 

"הוא מדבר בשפה שלנו, הוא מבין אותנו", מספרת לי מעריצה על סף דמעות. "מכיוון שהוא בגיל שלנו ועובר אותן חוויות שאנחנו עוברים אנחנו מתחברים אליו, אנחנו אוהבים אותו". אם בראיון קיבלנו ג'סטין ביבר ביישן שלא מדבר הרבה, על הבמה אנחנו מקבלים ג'סטין ביבר אחר לגמרי - כריזמטי, זז בלי הפסקה ושר בקול מהפנט. אם למישהו היה ספק עד עכשיו, מדובר בחיית במה (לא נעים להודות שאפילו לבחורה בת 23 היו פרפרים בבטן...). ביבר רק פותח את הפה, ומיד נשמעות צרחות עד השמיים שקוראות: "ג'סטין אנחנו אוהבות אותך, ג'סטין!!!". והוא, כמו סוללה, נטען מהן.

באמצע ההופעה הוא מתחיל להוריד את הז'קט - מחווה שלא עוברת בשתיקה. הז'קט יורד, ג'סטין נראה מרוצה מאוד, רץ מצד אחד של הבמה לצד השני, מושיט ידיים לנערות שעוד רגע מטפסות לבמה ומושכות אותו אל הקהל. השליטה שלו בקהל אבסולוטית: כשהוא צועק "ג'אמפ", כולם קופצים בהיסטריה, כשהוא עושה תנועת ריקוד מגניבה כולם רועדים מאושר, וכשהוא מחייך אפשר לראות סימני עילפון.

 

הקהל הוא לא היחיד שמתרגש כאן, גם ג'סטין נרגש. אל תשכחו שזה עדיין חדש לו. הוא קצת נבוך לפעמים, מגושם, אפילו מזייף מדי פעם, אבל זה בדיוק מה שהופך אותו לנגיש ומצליח יותר. אחד משיאי ההופעה נרשם כשביבר ביצע את "Baby", הסינגל המעולה מהאלבום החדש. מספיק לשמוע את השיר הזה פעם אחת כדי להידבק בו. בהמשך הוא שר ומנגן בגיטרה קאבר ל" cry me a river" של ג'סטין קצת יותר ותיק - טימברלייק. אולי זו סוג של מחווה לטימברלייק, שנורא רצה להחתים את ג'סטין אצלו, אבל הפסיד אותו לבסוף לאשר.

 

המשך הכתבה בגיליון השבועי של "מעריב לנוער"

 


 

המשולש

 

 

 

 


 

הופרדו בלידתן - ביונסה וזואי סלדנה (אווטאר)

 

 


 

הפרס השבועי

 

ים זוגות נעלי סניקרס מדליקות וצבעוניות של חברת "נמרוד" (במידה 38 בלבד!). שווי המתנה – 130 שקל.

 

 

רוצים לזכות בפרס השבועי? אז מהרו ועשו מנוי לבלוג!

 


 

רוצים להמליץ לנו על שיר, פספוס או אנימציה לפינתנו "המשולש"? כתבתם פוסט שאתם פשוט חייבים שהוא יתפרסם בפינה "המלצת השבוע" או שאתם מעוניינים להמליץ על פוסט שקראתם? יש לכם רעיון ל"הופרדו בלידתם"? בא לכם שהתגובה שלכם תופיע בפינה "פדבקו אותנו בישראבלוג" בעיתון? יש לכם בקשות מיוחדות? אתם מוזמנים להגיב בחלון התגובות!

 

בנוסף, אנו מזמינים אתכם להצטרף לטבעת "מעריב לנוער" ולעשות מנוי לבלוג שלנו. חשוב לציין שמנויי הבלוג מקבלים עדכונים חמים ישר מהתנור לפני כולם, זוכים בפרסים שונים כל שבוע וכמובן בעוד המון המון המון הפתעות. אז למה אתם מחכים?

נכתב על ידי , 31/3/2010 21:01  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מעריב לנוער ב-8/4/2010 14:42
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

210,299

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למעריב לנוער אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מעריב לנוער ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)