לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל העדכונים הכי חמים והמתנות הכי שוות של מעריב לנוער!


הבלוג הרשמי לשבועון הנוער המוביל בישראל – מעריב לנוער. קומיקס, כתבות, סרטונים, המלצות, אופנה, מוזיקה ועוד המון הפתעות! עשו מנוי ותוכלו לזכות בפרסים שווים ובלעדיים!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009


הגיליון השבועי

 

מה קורה ביומן האישי של בריטני ספירס? מהן עשר סדרות הקומיקס הטובות ביותר על המדף?

ומי טוען שרוברט פטינסון פשוט לא יודע לשחק?

 


 

דודו טופז -

כל מה שרציתם לדעת על דודו טופז האיש מא' ועד- ת'

 

כ"נ דניאל שירין

 

אבי ניר

מנכ"ל קשת והאיש הראשון בשרשרת התקיפות של טופז. ביום ב' לפני כחצי שנה, בשעות הערב, יצא אבי ניר לטייל בגינה. כשלפתע התנפלו עליו שני אלמונים במכות ובחבטות, ועזבו את המקום רק אחרי שהשאירו אותו פצוע ושותת דם. על פי העדויות שלח דודו טופז את השניים כדי לנקום בניר שהפסיק את תוכניתו בזכיינית.

 

ביקורות

דודו מעולם לא זכה ליותר מדי אהדה לתוכניתו, גם ברגעים שהצליח. זכור ביותר אחד הרגעים שבו טופז הקריא בתוכניתו ביקורת שכתב רענן שקד המבקר של "ידיעות אחרונות" על תוכניתו של טופז ובין היתר כתב "אני בטוח שמבקרים רבים היו שמחים להיכנס לזירה עם דודו טופז". טופז מיהר לנצל את העניין והגיע אל מתחת לבניין של רענן שקד והזמין אותו לדו קרב בזירה אמיתית – רענן סירב.

 

גזענות

על אף שהם היו חלק גדול מקהל היעד שלו דודו טופז, לא תמיד חיבב את המזרחים ונתפס בכמה יציאות לא כל כך טובות כלפיהן. אחת הזכורות מביניהן היא בראיון משותף שנערך בינו לבין ויקי כנפו ברדיו דרום, כשטופז הגיב לדבריה של ויקי במשפט: "אני הייתי עם מרוקאית, אני מכיר את החשיבה הזו של 'מגיע לי, מגיע לי' כל הזמן".

 

דוד גולדנברג

דודו גולדנברג היה שמו של טופז לפני שטרח לעברת אותו לשם קצת פחות אשכנזי וקצת יותר מסחרי – טופז.

 

הראשון בבידור

אחת מתוכניותיו המצליחות של דודו ואולי התוכנית שהפכה אותו למי שהוא. התוכנית שודרה בערוץ 2 שהיה עדין בחיתוליו והביאה לו רייטינג רב. מאותה תוכנית זכורה עד היום תקרית החוצנים, אבל לזה נגיע בהמשך.

 

וולגארי

טופז "נהנה" עד היום מתדמית של איש וולגרי, כזה שאוהב לעשות הכול בגדול, הכול בענק; בין אם זו תוכנית טלוויזיה שחייבת להיות הכי נוצצת ובדיוק כפי שהוא רצה ובין אם זה פארק שעשועים ענקי שיוקם על שמו ויקרא "דודולנד".

 

זז עם דודו טופז

תוכניתו של טופז ששודרה ברשת במשך שנה ושילבה הופעות של מפורסמים ועזרה לאנשים בצרה. התוכנית שילבה גם פינה בשם "סיפורים לפני השינה" בה סיפר טופז סיפורים לילדים. לאחר סיום החוזה עם רשת, התוכנית ירדה.

 

חיים משותפים

טופז נישא בחייו פעמיים לשתי נשים, לדליה בר-ששת ולרוני חן שאותה אף פורסם שניסה לתקוף. במרבית הפעמים לא נותר טופז בקשר טוב עם גרושותיו, על אף שעם כל אחת הביא ילד לעולם.

 

טופז בתפוז

אחרי שלא רצו אותו בטלוויזיה הלך טופז בדרכם של מפורסמים רבים ופתח בלוג באתר תפוז בשם "טופז בתפוז". בבלוג חלק דודו מחוויותיו ומחייו עם קוראיו וגם שיתף אותם במדוע לדעתו לא רוצים אותו בטלוויזיה.

 

ילדים

לטופז ישנם שלושה ילדים – דניאל, עומר ויהונתן. הילדים נולדו משלוש נשים שונות; שלשתיים מהן היה טופז נשוי ולאחת מהן לא. טופז ניסה במשך הזמן לשלב את ילדיו בשואו-ביזנס, כשלמשל בנו עומר כיכב לצידו במופע שהעלה ובנו יהונתן דיגמן לחברת בגדי ילדים.

 

כישרונות מתחילים

אלי ומריאנו, נאור ציון, אורנה בנאי ועוד רבים וטובים, כולם התחילו אצל דודו טופז בתוכנית. רובם הפכו לקומיקאים גדולים שמופיעים עד היום, גם בזכות החשיפה הראשונה שהעניק להם טופז בתוכניתו רבת הרייטינג "סופשבוע".

 

לונדון

אחרי הצבא טס דודו לחו"ל כדי ללמוד משחק ואולי גם לנסות את מזלו. טופז בחר בלונדון כיעד שלו ללימודי המשחק ונרשם שם לאחד מבתי הספר למשחק.

 

משה והאורנג'דה

אחד המערכונים היותר מצחיקים ומשעשעים של טופז היה "משפחה בטיול". בכל המערכון תפס המשפט הבא את לב הקהל "רק משה רצה אורנג'דה, אמרתי לו מה יש'ך מאורנג'דה משה?". המערכון היה מצחיק כל כך שמאוחר יותר טופז אף הציג לו מערכון המשך שכלל כמובן את משה ואת האורנג'דה.

 

נטליה אוריירו

בתוכנית של טופז בשנת 2002 התארחה כוכבת הטלנובלות הלוהטת נטליה אוריירו. במהלך הראיון תוך כדי שהוא מחמיא לה התקרב טופז אל הכוכבת והעניק לה ביס עסיסי בכתף. הכוכבת שדי נלחצה באותו רגע קיבלה את העניין בחברמניות מעושה ובעלה קצת פחות. בעקבות המקרה הוקמו קבוצות באינטרנט שקראו להחרים את טופז ואפילו נבדקה אפשרות לתביעה נגדו.

 

ספרים

לא רבים יודעים אבל טופז גם "חטא" בכתיבה מידי פעם וכתב כמה וכמה ספרים. טופז כתב ספרי שירי וספרי פרוזה, אבל גם ספרי ילדים והזכור מביניהם הוא דווקא ספרו האחרון – "חלומות פז" שהוא ספר ילדים.

 

ערוץ 10

אחרי שהורדה תוכניתו של טופז בערוץ 2, מיהר ערוץ 10 לעוט על הטאלנט ולספח אותו לשורותיו. עד מהרה הושבה תוכנית של טופז למסכים אבל הפעם עם השם "הכל 10 עם דודו טופז". התוכנית נחלה כשלון חרוץ ברמת הרייטינג והמעבר לא עשה לו טוב. בתום תקופה הורדה תוכניתו של טופז מערוץ 10 והוא התפנה לחיי בורגנות משעממים ולעשיית סדרות על אהבה.

 

פרשת ההטרדות

במרץ 2003 הוגשו נגד טופז שתי תלונות בדבר מעשים מגונים שביצע כלפי עובדות בתחום הטלוויזיה והתקשורת. בין השאר נטען שם כי טופז ניסה לנשק כתבות של "הארץ" ושל "קול ישראל" וכי ניסה לנשק בכוח עובדת בבנייני קשת. לבסוף נסגרו התיקים מחוסר ראיות וטופז התחייב להתנצל פומבית בפני המתלוננות.

 

צ'חצ'חים

כמה ימים לפני הבחירות, לכנסת ה-10 הנחה טופז כנס שבמסגרתו הצהיר "תענוג לראות את הקהל הזה, שאין בתוכו צ'חצ'חים מהליכוד שיהרסו את העצרת הזו". יום למחרת באותו המקום, מיהר מנחם בגין מנהיג הליכוד לעשות מטעמים מהאמירה הזו וליכד את המזרחים נגד טופז ובעד הליכוד כשהוא קורא קריאות זלזול כנגד טופז וכנגד הצהרותיו.

 

קשת

משנת 1994 עד לשנת 2004, כעשור שלם הביאה לנו זכיינית ערוץ 2 – קשת ,את דודו טופז עם "הראשון בבידור" ואפשר לומר שהעניקה לו יד חופשית ברוב המקרים. ב-2004 נמאס לזכיינית קשת מטופז והיא החליטה לסיים את החוזה עימו מה שגרם לו לערוק למתחרה – רשת.

 

רייטינג

אחת המטרות החשובות ביותר לטופז כפי שהוא הצהיר על עצמו היא רייטינג – אחוזי הצפייה. זכור במיוחד הוא אירוע החייזרים שבו טופז הבטיח שאצלו בשידור חי ינחתו חייזרים באולפן. ההצהרה הזו גרמה לאלפי ישראלים לצאת מבתיהם עם משקפות כדי לנסות לחזות בפלא הזה. בסוף נכנסה לאולפן ציפי שביט – חייזרית מסוג אחר, לבושה בבגד ירוק מוזר ושוב דודו עבד על כולם. מה זה חשוב? העיקר שהרייטינג עבר את ה-50 אחוז.

 

שירה מרגלית

המשנה לסמנכלי"ת רשת הייתה על פי החשדות גם היא ברשימה השחורה של דודו טופז. כמה חודשים אחרי תקיפתו של אבי ניר, בעת שיצאה ממכוניתה יחד עם בנה הקטן, התנפלו שני אלמונים על שירה מרגלית בת ה-40 והכו אותה בפניה לעיניי בנה. על פי החשדות שלח טופז את השניים להכות גם אותה, כשלטענתו סירבה להתייחס לרעיונות ששלח לה לתוכנית חדשה בזכייניתה וכי דחתה את פגישותיה עימו.

 

תקריות ושערוריות

לא היו חסרים אירועים לכל אורך שנותיו של טופז עד היום והנה כמה מהם בקצרה: שבירת משקפיו של המבקר מאיר שניצר, דחיפת גלידה אל פרצופו של נער "למען השעשוע", תביעת חברת "פרץ בוני הנגב" לאחר שלטענתו לא עמדו בהסכם עימו והרשימה עוד ארוכה.

 


 

המשולש

 

 

 

 


נותנים ברוק 2!

 

 

בואו לצפות בקליפים של הלהקות שעלו לגמר התחרות "נותנים ברוק" של מעריב לנוער!

(לחצו על התמונה ותעברו ישירות לעמוד הקליפים)

 


 

הופרדו בלידתן

 

    עינב בובליל         +         דנה מזרחי     =     משי חוג'ה (פרויקט מסלול)

 

   

 

(צילום: רמי זרניגר, פלאש 90)

 


 

הפרס השבועי

 

המון זוגות נעלי אצבע סופר מדליקות של חברת פפאיה (במידה 38 בלבד!). שווי המתנה – 149 שקל

 

 

 

רוצים לזכות בפרס השבועי? אז מהרו ועשו מנוי לבלוג!

 


 

רוצים להמליץ לנו על שיר, פספוס או אנימציה לפינתנו "המשולש"? כתבתם פוסט שאתם פשוט חייבים שהוא יתפרסם בפינה "המלצת השבוע" או שאתם מעוניינים להמליץ על פוסט שקראתם? יש לכם בקשות מיוחדות? אתם מוזמנים להגיב בחלון התגובות!

 

בנוסף, אנו מזמינים אתכם להצטרף לטבעת "מעריב לנוער" ולעשות מנוי לבלוג שלנו. חשוב לציין שמנויי הבלוג מקבלים עדכונים חמים ישר מהתנור לפני כולם, זוכים בפרסים שונים כל שבוע וכמובן בעוד המון המון המון הפתעות. אז למה אתם מחכים?

נכתב על ידי , 30/6/2009 00:02  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ignorance © ב-7/7/2009 14:51
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

210,299

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למעריב לנוער אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מעריב לנוער ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)