לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל העדכונים הכי חמים והמתנות הכי שוות של מעריב לנוער!


הבלוג הרשמי לשבועון הנוער המוביל בישראל – מעריב לנוער. קומיקס, כתבות, סרטונים, המלצות, אופנה, מוזיקה ועוד המון הפתעות! עשו מנוי ותוכלו לזכות בפרסים שווים ובלעדיים!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

כוכבים מנצנצים, פרסים נוצצים ושאר ירקות!


מחובתי להתחיל את הפוסט הזה בנימה קצת פחות אופטימית אחרי ההדחה המפתיעה מאוד של חובי סטאר מכוכב נולד. אחד המתמודדים הכי דומיננטיים וססגוניים של העונה הודח אתמול ולקח עימו את הכוכב מהנולד (אבל רק לרגע קט). הנחמה היחידה בכל הערב הייתה שהפייבוריטים של מעריב לנוער נשארו ומי ייתן ואף יגיעו לגמר, ונאמר אמן. כמו תמיד אני אשמח לשמוע מה דעתכם בנושא; איזה ביצוע הכי אהבתם ואיזה פחות? מי הפייבוריטים שלכם? מי לדעתכם יהיו המתמודדים שירכיבו את שלישיית הגמר? מה אתם חושבים על כוכב נולד בכלל ועל העונה השביעית בפרט? יאללה, מחכה לתגובות שלכם!

 

לטובתכם ואך ורק לטובתכם, אני אמחזר שתי הודעות מהפוסט הקודם. למרות שנושא איכות הסביבה הוא חשוב מאוד, שמתם לב שלמחזר נהיה כבר טרנד? טוב טוב, לעניינו...

 

  • מצעד מאה הכוכבים הכי גדולים בישראל –  בשנתיים האחרונות זכה הראל סקעת במקום הראשון של מצעד "100 הכוכבים הכי גדולים בישראל" שערכו "מעריב לנוער" ו"ערוץ E!", ומי יזכה השנה? בר רפאלי? לירן דנינו? רן דנקר? ואולי...שוב סקעת? הקליקו על הלינק הבא ובחרו את הכוכבים שלכם. מבין המדרגים יחולקו: מערכת קולנוע ביתית מתנת פיוניר, מסך LCD מגניב לחדר ועוד המון פרסים!

לחצו כאן!

 

  • רק קוראי מעריב לנוער יכולים לזכות בכרטיסים זוגיים ל-Simple Plan! כל הפרטים בגיליון השבועי!


 

הגיליון השבועי

 

האם דמי לובאטו היא פקאצה?

מה אומרים משי חוג'ה ואלון ליבנה על שאר המתמודדים ב"פרויקט מסלול"?

והאם קוראי מעריב לנוער הצליחו לנצח את אברי גלעד במשחק שלו?

 


 

משמעות החיים

 

כ"נ עידו גפן

 

07/03/2009

 

בקיץ נסעתי לטיול משפחתי בבוסטון. חמוש מצלמה וכובע, הלכתי כתייר נלהב לביקור באוניברסיטת הארוורד, אחת מהאוניברסיטות היוקרתיות בעולם. במהלך טיול מאורגן סיפר לנו המדריך על סיפור שעובר כבר שנים בין הסטודנטים.

 

המדריך סיפר על סטודנטית אחת שלמדה בהארוורד. כמו רוב התלמידים בהאוורד, התלמידה הקדישה את כל זמנה ללימודים כדי לעמוד בקצב. היא לא חזרה למשפחה בחופשות חג, ועל לצאת לבלות בסופי שבוע לא היה בכלל מה לדבר. כמה ימים לפני סוף השנה, אחרי שהיית בטוחה שאוטוטו הכול נגמר, גילתה הסטודנטית שחסר לה מבחן בקורס בפילוסופיה. נושא הקורס היה משמעות החיים, ובו למדו התלמידים על התשובות של ותרבויות אסכולות פילוסופיות שונות לשאלה. לאחר שדיברה עם המרצה הוא הסכים לערוך לה מבחן השלמה, אבל התאריך היחידי שהיה אפשרי היה היום האחרון של הלימודים. הסטודנטית שמחה על האפשרות ולא ראתה בעניין בעיה. ביום האחרון ללימודים, כל הסטודנטים חגגו שהשנה נגמרה, חוץ מאותה סטודנטית שנאלצה להשלים את המבחן. המרצה נתן לה את דף הבחינה. השאלה הייתה "מה משמעות החיים?". כמובן שהתשובה הייתה צריכה להיות מבוססת על התפיסות הפילוסופיות השונות. התלמידה התחילה את המבחן, ולפתע ראתה את החברים שלה דרך החלון. הם ראו אותו וסימנו לה לצאת ולבוא איתם. הסטודנטית התלבטה, אבל ידעה שלצאת עכשיו אומר להיכשל בקורס. החברים שלה הבינו שהיא לא תצא והתחילו ללכת עד שנעלמו בין הבניינים. באותו רגע קמה הסטודנטית מהכיסא, הלכה אל המרצה ואמרה "מצטערת, אבל זה פשוט יום יפה מידי בשביל לבלות אותו על מבחן" ואז רצה מחוץ לחדר לפני שהמרצה ההמום הספיק לומר דבר.

 

יום אחרי כבר התחרטה על ההחלטה הפזיזה שלה. היא הלכה לקמפוס בתקווה שהמרצה עדיין יהיה שם ואולי יסלח לה על המעשה הטיפשי. כששאלה הסטודנטית את המזכירה אם המרצה עוד נמצא, היא אמרה שהוא כבר נסע, אבל בדק לה את המבחן. הסטודנטית התאכזבה וחיכתה לנכשל הראשון בחייה, אולם כשקיבלה את המבחן, הופתעה לגלות מאה, ולידו ההערה הקצרה:

 

"כל הכבוד, אין לי ספק שבאמת הצלחת להבין את משמעות החיים"

 

אז כן, אולי זה באמת סיפור די קלישאתי, שמעביר מסר שחוק, אבל עדיין מדהים אותי מחדש איך אנשים (כולל אותי) שוכחים אותו לעתים קרובות מדי.

 

לא סתם סיפרו את הסיפור הזה בהארוורד, מקום שבאמת צריך לקרוע את התחת בשביל להתקבל אליו ולעמוד בדרישות. רוב החיים אנחנו עסוקים בלהשיג משהו; ציון טוב במבחן, קידום במקום העבודה, בית גדול יותר. כמעט תמיד אנחנו בתהליך להשיג משהו, וכשאנחנו משיגים אותו, אנחנו ישר עוברים לדבר הבא. בסך הכול, מדובר בתופעה מעולה. בזכותה אנחנו מתפתחים, מתמקדים, ויוצרים משמעות לעצמנו. אבל יותר מדי פעמים אנחנו נסחפים יותר מדי בעניין עד שאנחנו מאבדים דברים חשובים לא פחות. למי לא קרה שהוא ביטל בילוי עם חברים או משפחה בשביל להתכונן למבחן יום אחרי, או ויתר על תחביב שהוא אוהב או סתם משהו כיף כי הייתה תקופה עמוסה. אז כן, לפעמים חייבים להתכונן למבחן יום אחרי (אני מודה בגילוי לב שגם לי זה קרה), אבל תחשבו לרגע אם זה באמת יותר חשוב.

 

תמיד יש בסדרות טלוויזיה אנשים קשישים ששואלים אותם מה הם היו עושים אחרת בחיים שלהם. רובם אומרים שהם היו מבלים יותר עם המשפחה וחברים. איכשהו עוד לא יצא לי לראות אחד שאומר "אם רק הייתי נשאר כל יום עד אחת עשרה בלילה במשרד לעבוד על הניירת!" לפעמים במטרה להשיג משהו, אנחנו מאבדים את כל הזמן עד שהשגנו אותו.

 

הדבר הזה תקף פי כמה וכמה לאנשים שבליד. רוב מי שבליד רגיל כל הזמן להיות פעיל, להקים, לבנות, לייצר. כולנו עסוקים בלהוביל תהליכים, לשנות ולהשפיע, עד שלפעמים אנחנו שוכחים שיש גם מעבר. הצפייה של החברה מאיתנו, בנוסף למנוע הפנימי שבוער כל הזמן לעשות, גורם להרבה מאיתנו להיות באיזה לחץ תמידי. תמיד צריך לסיים משהו, להספיק משהו. להתקשר לעוד בנאדם בקשר לפרויקט או להתייעץ עם המומחה ההוא ולא לשכוח ללמוד באחד עשרה בלילה למבחן. לפעמים אנשים שוכחים, ובעיקר אנחנו, שזה לא הכול בחיים. אני מכיר אנשים בליד שרק המחשבה על לשבת יום שלם ולישון (או כל פעילות אחרת שלכאורה היא ללא מטרה) גורמת להם חלחלה. תהיו כנים עם עצמכם ונסו לחשוב מתי לאחרונה ביליתם סתם ככה עם ההורים שלכם או מישהו מהמשפחה מיוזמתכם ולא כי הייתם רעבים, חיממתם אוכל ובדיוק אמא שלכם תפסה את ההזדמנות של הדקה וחצי במיקרוגל לשיחה. זה לא נחשב.

 

"42" התשובה ע"פ מדריך הטרמפיסט לגלקסיה לשאלת משמעות החיים

 

אז כן, אני לא בקטע שעכשיו תפרשו מבי"ס ותלכו כל יום לים ותסתכלו על השקיעה ותחשבו על הרגשות שלכם כי ההוא אמר משהו על משמעות החיים. העיקר בחיים הוא האיזון. להמשיך ליצור ולהתקדם ולהתפתח, אבל פעם בכמה זמן, פשוט להפסיק הכול, ופשוט לשבת עם מישהו שחשוב לכם ולדבר, סתם ככה. תאמינו לי,  לפעמים זה עדיף על עוד ציון מעולה במבחן.

 


 

המשולש

 

 

 

 


 

 

 

שם: מאיה אלימלך

גיל: 15

ג'ינס : "של אחותי"

צעיף: "משנקין. קניתי עם חברה"

גופייה: "TNT, כי אמא שלי הייתה במצברוח טוב"

נעליים: "אולסטאר מנתב"ג כשטסתי לפריז, אז קניתי"

סווטשירט: "גנבתי לאמא"

עגילים: "חברה, חן גבאי, השאילה לי"

 


 

הופרדו בלידתן - סלינה גומז ורייצ'ל בילסון

 

 


 

הפרס השבועי

 

ימבה שוברים זוגיים לארוחה מפנקת ברשת "סבארו", הכוללים פיצה או ספגטי+סלט+שתייה+לחמניית שום.

שווי המתנה – 68 שקל.

 

 

 

רוצים לזכות בפרס השבועי? אז מהרו ועשו מנוי לבלוג!

 


 

רוצים להמליץ לנו על שיר, פספוס או אנימציה לפינתנו "המשולש"? כתבתם פוסט שאתם פשוט חייבים שהוא יתפרסם בפינה "המלצת השבוע" או שאתם מעוניינים להמליץ על פוסט שקראתם? בא לכם שהתגובה שלכם תופיע בפינה "פדבקו אותנו בישראבלוג" בעיתון? יש לכם בקשות מיוחדות?  אתם מוזמנים להגיב בחלון התגובות!

 

בנוסף, אנו מזמינים אתכם להצטרף לטבעת "מעריב לנוער" ולעשות מנוי לבלוג שלנו. חשוב לציין שמנויי הבלוג מקבלים עדכונים חמים ישר מהתנור לפני כולם, זוכים בפרסים שונים כל שבוע וכמובן בעוד המון המון המון הפתעות. אז למה אתם מחכים?

נכתב על ידי , 28/7/2009 11:41  
83 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lily's nickname ran away from her :O ב-1/8/2009 04:21
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

210,299

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למעריב לנוער אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מעריב לנוער ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)