לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

somewhere to run


...i dont know how much it take, but i'll run away

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

גאדד שנייםם שלא הייתי פה...


הממפ.... אז... מה המצב?

אני מניחה שדי הזנחתי את הבלוג(למרות שלא נראה לי שזה מפריע למישהו...) כן- טוב- לפעמים יש דברים שקצת קשה לעקוב אחריהם בקביעות.

אז... מה חדש?

דיי הרבה בעצם- יש לי סייד חדש ונחמד, אני מתחילה לעבוד בקיץ ואז הולכת עם חברה שלי לקורס גלישה של טופסי, אני מחדשת קשרים עם אנשים מפעם והחיים שלי נשמעים כמו אסטרולוגיה נדושה של אחד ממגזיני הילדים הנפוצים ברחבי העולם-אני נהיית עלובה יותר מיום ליום...

ולמרות זאת- יש את הקטע היותר כואב- משהו כמו הצד האפל של השמש, בערך.

אמא שלי התחילה לעבוד והיא מרוויחה דיי טוב- כל זה היה יכול להיות טוב ויפה- אם זה לא היה דופק אותי עם 5 ילדים קטנים ובכיינים לבד בבית- או (אם המזל שלי ממש ממש ממש גרוע) אם ה5 האחים הקטנים שלי ואבא שלי.

אני פשוט מתעבת את האיש- מה לעשות?

אז יש מלאא ריבים- מלא איומים ומלא סיבות לשפוך לו בבוקר יום בהיר כמות גדולה של ציאניד לקפה השחור והמגעיל שלו.

אבל אני לא יעשה את זה - זה כנראה ידפוק לי את התוכניות שלי לעתיד (שכוללות קרבי בצבא ומשהו בנאסא).

אבל הבנתם את הרעיון הכללי.

אחלה חיים לא?

 

אבל חוץ ממנו הכל טוב אצלי...

אני חושבת שאני צריכה קצת חופש מהכל- אולי אני יסע לנתניה? החבר הכי טוב שלי שם.

יום אחד רק של שנינו באמת יעזור לי- הוא מצליח להבן אותי תמיד.

 

אולי אני יסע לקריית גת? אחותי הגדולה תשמח לארח אותי- היא באמת יודעת מה זה לתעב את אבא שלי- היא שונאת אותו אפילו יותר ממני.

 

אולי אני לא יסע? אולי אני פשוט יברח מהבצפרר וילך לים? הוא תמיד מרגיע אותי... הקצב המהפנט של הגלים, הצלילות של המים הקרירים, הריח המסחרר של חופ, שמש, מלח,אבטיח, ועוד משהו לא מוגדר צחוק של ילדים? לא יודעת, אולי...

אני נהיית פואטית לעת זיקנה (אחרי החופש הגדול 15)...

 

הממפ... טוב אז אמא שלי לוחצת עלי להביא את המחשב לאחותי הקטנה והחופררת( אני שונאאת אותההה! לא, רציני פשוט עכשיו כן...) אז אני מניחה שאני יעדכן אחר כך.. שיר קטן לסיום?

http://www.youtube.com/watch?v=TVad3YOO9eo

 

 sooo see ya =]

נכתב על ידי , 5/6/2010 14:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsome lonly me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על some lonly me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)