לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי: 

בת: 27

ICQ: 419106664 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010



בוקר טוב ניראלי (?) לא כולכך בוקר טוב :-(

אני קמה בהרגשת חופש גדול כזה , שמחה , אופטימית , נכנסת לפייסבוק - 

" החשבון שלך מושבת לזמן מה עקב עבודות תחזוקה " , אינעל דודה שלך הצולעת !

מה אכפת לי מהעבודות תחזוקה שלכם , אוף אני שונאת שזה קורה לי , דווקא לי ? למה ? מה רוצים מחיי ?
ומה נשאר לי עוד לעשות ? לשבת מול המחשב לעדכן ת'בלוג , לשמוע שירים וזהו ? והקטע הוא שאין לי,
להיום תוכניות,זאתאומרת שאני הולכת להתקע מול המחשב בלעשות שומדבר , אוף משעמם ><"
אפילו אין לי כמעט על מה לעדכן היום , איזה יופי , פשוט נהדר , אני מאושרת עד הגג :(
אז .. היום עוד שבוע בדיוק ישלנו יום הכרות בבצפר החדש , במדעים , ואני דיי מתרגשת כזה -
קודם כול זה בצפר חדש וכול זה , ילדים חדשים אז זה דיי מרגש , ואני מחכה לזה כבר , רק עוד שבוע .
יום שישי היה יום שישי ה-13 , סופסוף החלטתי לעצמי שאני רוצה לעשות משהו ביום הזה , לראות סרטים,
להישאר ממש עד מאוחר וכול זה , אז קבעתי עם חברה להישאר לישון אצלה,ראינו ת'סרט - יום שישי ה-13,
האמתי ? ציפיתי ליותר , הוא לא הפחיד אותי בשיט , אז וואלה היה איש עם מסכה שבא והרג אנשים ,
ושומדבר יותר מזה לא היה , אני אישית לא נהנתי מהסרט . רציתי ממש להראות לחברות הטינה 1,
אבל הם לא רצו כבר,זה אחד סרטי האיימה שהכי אהבתי מכולם , אבל הם לא רצו , בעיה שלהם .

אז נירדמתי בסביבות 5:10 בבוקר וקמנו ב-12 בצהריים בערך , ממש לא אופייני לי לקום מאוחר כולכך .

ועכשיו השעה - 10:46 בבוקר , אני יושבת מול המחשב וחושבת לעצמי מה אני הולכת לעשות היום.
אז ככה - פייסבוק אין , חברות ? אחת בסרט , אחת עסוקה , ואחת סתם אין לי כוח אלייה.

אחלה של דרך להתחיל יום חדש , בעצבים בעצב ובשיעמום , יופי סופי - ישלך אחלה חיים :]

 הכי מצחיק שבדיוק אתמול בבוקר עידכנתי תבלוג וכתבתי : " נשארו עוד שבועיים ! ואני הולכת להנות " -

חחחחחח אני ? להנות ? בשבועיים שנשארו ? לא ניראה לי , ובמיוחד לא היום !? ממש יופי P:

בוא נחשוב מה אני יכולה לעשות כדי לא להשתעמם?-
לעשות ת'שיעורי בית במתמטיקה של השיעור הפרטי?לראות טלוויזיה ? לחפש חברה שפנויה היום?
הצעות משהו משהו, מרתק עד גבול המהנה:( 
בקיצור .. אפילו אין לי על מה לכתוב היום ,
אם יהיה משהו מעניין - מסתבר שאני יעדכן , בביי ;]



סופקע 3> 

 

נכתב על ידי , 16/8/2010 11:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 


 


נשארו בדיוק שבועים !
ואני מתכוונת ל.ה.נ.ו.ת ;-) 

סופקע 3> 

נכתב על ידי , 15/8/2010 11:52  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,056
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסופקע ;) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סופקע ;) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)