לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2010

גדנ"ע 2010


באמת שזאת הייתה החוויה הכי מרגשת שחוויתי עד עכשיו בחיים שלי .

בהתחלה פחדתי מאוד שיהיה לי קשה ושאני לא אצליח להסתדר כי אין מה להגיד אני ילדה בייתית ולהיות עם עוד אנשים בחדר זה די קשה לי כי אין לי אחים וגם בכללי להיות רחוקה מהבית וכל היום לרוץ מפה לשם אבל באמת שכל זה לא חשוב .

היה פשוט מדהים ולראות קצת מהצבא הרגיש לי הדבר הכי טוב שהיה אפשר לסגור איתו ככה את השנה

וזה עשה לי חשק ממש להתגייס .

בהתחלה היה קשה להגיד כל שניה כן מפקדת ולעמוד זקוף עם יהלום מאחורי הגב והכל נמדד בשניות או בזמנים קצרים שחייבים לצרוח תוך כדי עשיה אבל זה היה מדהים .

יום ספורט מחלקתי , טקס פתיחה שהיה נורא מרגש עם הדגל של ישראל ותחושת הביחד של כולם באמת עשה את זה מדהים .

הבנתי הרבה על הצבא כמו שלא הבנתי מקודם , תפקידים ודרגות וגם יצא לי להיות החניכה המצטיינת יום אחד ואז העברתי לצוות שלי שיעור על אלימות שזה היה ממש מרגש כי זאת הייתה הפעם הראשונה שהעברתי שיעור לאנשים ורק אני דיברתי .

למדנו זחילות ושמנו בוץ על הפנים ובסופו של היום שטח שלנו היה מסע שזה כמו בצבא כל סיום של קורס או משהו כזה עושים מסע ברור ששלנו היה קצר וזה היה של 3 קילומטרים אבל עדיין ממש הייתי שמחה שעשיתי את זה כמו גדולה ורצתי כל הדרך ולא נשברתי .

ממש התרגשתי כשהסמלת אמרה לנו " האם אתם תהיו אלו שילחמו ויתנו את הכל למען המדינה שלכם ? " וגם היה לנו שיעור אהבת המולדת שבו נשכבנו על האדמה ביום שדה עצמנו את העיניים וחשבנו על מה שרצינו זה ממש מוזר להגיד אבל הרגשתי איך אני מתחברת אל האדמה והיא שלי ושאני מוכנה לעשות הכל בשבילה .

בנוסף לזה גם יצא לנו לירות במטווחים שזאת חוויה אדירה להחזיק את הנשק שאגב ממש כבד ולא חשבתי שהוא כזה כבד ולהרגיש את הפעם הראשונה שהכדור נפלט האדרנלין ששוטף את הגוף וגם הפחד כי בכל זאת זה נשק .

אז כל מי שלפני גדנ"ע , אנשים אל תוותרו על זה !

זה אולי קשה אבל זה באמת שווה את הכל זאת החוויה הכי מדהימה שאפשר לקבל ובאמת שאני אישית מוכנה להגיד שאני מוותרת את העתודה שחשבתי שאני רוצה כי אני רוצה ללכת לצבא ולתרום את כל מה שאני יכולה למדינה הזאת שאני כ"כ אוהבת אותה .

אז שיהיה לכולם סיום שנה מדהימה וששנת 2011 תהיה מלאה בהצלחות אהבה והמון אושר ! חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי , 31/12/2010 12:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניצ ב-21/1/2011 17:52
 





13,808

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFashion Diary אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fashion Diary ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)