לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

arab 48


כל עוד אני לא שולל את הקיום שלך, אל תשלול את קיומי.

Avatarכינוי: 

בן: 76

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2009

בניה לא חוקית


אחד הנושאים החמים כיום הוא נושא הבניה הלא חוקית בהתנחליות.

מבחינתי כל בנייה יהודית מעבר לקו הירוק היא לא חוקית, אבל בפוסט זה אני אוותר לכם בנקודה זו, ואתייחס אך ורק לבנייה במאחזים הלא חוקיים. מה שמקומם הוא שבכל פעם שמעלים סוגיית הבנייה בהתנחלויות הבלתי חוקיות ישר מעלים אנשי הימין את הטענה שהבנייה הלא חוקית נמצאת בכל מקום, כאשר הכוונה היא שיש גם בנייה לא חוקית גם בקרב ערביי ישראל, וכי באם המדינה רוצה לטפל בבעיות הבנייה הלא חוקית עליה לעשות זאת גם בקרב ערביי ישראל.

 

טענה זו הינה טענה חוצפנית, מגוכחת ונלוזה, ואף בלתי נכונה ומנותקת מהמציאות, שכן ממנה משתמעת הסברה והמסקנה שהמדינה מרשה לערבים לבנות בנייה בלתי חוקית!!!! אבל לא כך הם פני הדברים, שכן כל ערבי שמנסה לבנות בית ללא היתר הוא ישר מסתכן בקנסות ובצווי הריסה והמדינה מטפלת בו מידית.

ועוד, שונה המצוקה שלנו מהמצב של המתנחלים. אנו כערבים פשוט נאלצים לבנות בצורה לא חוקית שכן המדינה ומתוך מדיניות ומסורת ארוכת שנים מקשה על הערבים ומסרבת לתת להם היתרי בנייה. ולפעמים הברירה היחידה, או יותר נכון חוסר הברירה, מוליד את הצורך בלבנות בנייה לא חוקית.

מנגד, ברור הוא כי אצל המתנחלים אין מצוקת דיור, אלא יש עודף של יחידות דיור, אולם המניע שלהם הוא אידיואלוגי, כלומר הם לא בונים מתוך צורך לבנות אלא הם בונים מתוך צורך לכפות את העמדות שלהם על כל המדינה. לא רק על הערבים, אלא גם עליכם אתם קוראיי היהודים.

עכשיו תעצרו לרגע ותחשבו על ערבי אחד שבנה בית או סככה אך ורק על מנת לכפות את העמדה שלו על המדינה??!!! פשוט לא תמצאו אחד כזה, מה שאומר שההשוואה שעושים המתנחלים היא חוצפה גרידא, והיא הטעיה של הציבור.

 

בקיצור, הסכנה הקיומית של מדינת ישראל הם לא הערבים שחיים בתוכה - כי הם רוצים פשוט לחיות בשלום ושיוויון עם שאר האוכלוסיה, אלא הסכנה הקיומית על המדינה באה מכיוון המתנחלים ואנשי הימין הקיצוני שחושבים שתוך ביריונית והפרת חוק ותוך צפצוף על הממשלה הם יכולים לכפות את עמדתם על כל האוכלוסייה ועל המדינה.

 

תזכרו, מדובר באמצעי לא חוקי. האמצעי כיום הוא בנייה לא חוקית, אבל זה מדרון חלקלק וברגע שהם עוברים על החוק פעם, אין אף אחד שיכול להבטיח שהם לא יעברו על החוק עוד פעם ובדרכים שונים לטובת המטרה הנפסדת שלהם.

אין זה פלא שמי שרצח את ראש הממשלה בא מהקבוצות ההם ולא מהערבים - כי הם פשוט מצפצפים על המדינה ועל החוק.

 

מקווה שהבנתם.

 


 

לא יודע אם יצא לכם פעם להאזין לקוראן. אז הנה הקלטה קצרה על מנת שתדעו מה זה קוראן ואיך קוראים אותו.

 

 

 

נכתב על ידי , 25/5/2009 00:26  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של arab48 ב-31/5/2009 11:06




הבלוג משוייך לקטגוריות: דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לarab48 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על arab48 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)