לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

arab 48


כל עוד אני לא שולל את הקיום שלך, אל תשלול את קיומי.

Avatarכינוי: 

בן: 76

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009

נבואה וגם סיכול ממוקד


אני כעת קורא ספר שנקרא "אחרי השבר" והוא מדבר על הסיבות האפשריות של אירועי אוקטובר 2000, והנה כמה מהנתונים שעלו מתוך הספר.

 

  • הערבים מהווים כ- 18% מאוכלוסיית אזרחי המדינה  (נכון לשנת 2000), אבל הם מחזיקים בבעלותם הפרטית רק  כ- 3.5 % מן הקרקעות במדינה.
  • שטח השיפוט של הרשויות המקומיות הערביות מכסה כ- 2.5 % משטחה של המדינה.
  • כמחצית האדמות שהוחזקו בידי ערבים לאחר מלחמת 1948 הופקעו מאז בידי המדינה.
  • הקצאת הקרקע לצורכי ציבור בכל היישובים הערבים נופלת מתקן המינימום הארצי.
  • הערבים חסומים למעשה מרכישת זכויות בקרקע בכ- 80% משטח המדינה, הנמצאת בבעלות קק"ל ובניהול מנהל מקרקעי ישראל.
  • אוכלוסיית הערבים גדלה פי 6 מאז 1984 אך הקרקע שברשותם הצטמצמה.
  • מאז הקמתה לא אפשרה המדינה לעברים עצמם לייסד יישובים חדשים.
  • עשרות יישובים ערבים וותיקים אינם מוכרים והמדינה מבקשת לפנותם.

מאחר ואותם נתונים לא השתנו מאז, אז אני יכול לנבא ברמת וודאות גבוהה כי אירועים אלימים יחזרו על עצמם בזמן הקרוב, כי הרקע הבעייתי לא השתנה כלל וכלל.

 


 

האוכלוסייה והתקשורת הערבית סוערים. הפרקליטות החליטה להעמיד לדין תשעה תושבים משפרעם באשמה שרצחו את הרוצח נתן זאדה.

אני מתעב כל רצח באשר הוא, אבל באותה מידה אני מתעב את החלטת הפרקליטות.

והנה לכם נקודה למחשבה מדוע אני מתעב את החלטת הפרקליטות: האם אי אפשר לקרוא למעשה שעשו תושבי שפרעם "סיכול ממוקד"?? הרי כל מה שהם עשו זה היה רצח של רוצח שרצה להרוג עוד ועוד אנשים. אז מבחינה מוסרים אני חושב שהמדינה לא יכולה להעמיד אנשים לדין על מעשים שהיא בעצמה עושה, הגיוני לא?

והנה לכם עוד נקודה למחשבה: לא פעם קרה שאזרחים יהודיים הורגים מפגע ערבי (קחו למשל את פיגועי הטרקטור בי-ם). כולם אז היו מהללים את אותו אזרח על התושייה שלו, על האומץ שלו ועל הערנות שהפגין. ואף פעם, אף פעם לא קרה שהעמידו אזרח כזה לדין, ואפילו לא עלתה מחשבה כזאת, אז מדוע מגישים כתב אישום נגד תושבי שפרעם שהרגו את המפגע נתן זאדה??

רמז: כי הם ערבים וכי הרוצח הוא יהודי.

 


 

בסוף הפוסט שעסק בהצעת חוק הנכבה כתבתי שאני מתחיל להתאהב בחוק הנכבה כי התוצאות שלו יהיו הפוכות ממה שייחלו לעצמם יוזמי החוק.

אז הנה לכם דוגמא מהכפר שלי.

הכפר שלי הוא כפר בעל מודעות פוליטית נמוכה ואף המעורבות הפוליטית שלו היא לא ראויה לזכר, אך יחד עם זאת ולאור הצעת חוק הנכבה התקיים כנס פוליטי בכפר שלי (מי היה מאמין ??!!).

הכנס עצמו לא עסק אך ורק בחוק הנכבה, אלא הוא עסק גם בתחומים אחרים והוא כלל: הרצאה, הצגת כישרונות של תושבי הכפר, תצוגת צילומים מיום הנכבה, הצגת סרט, שירה וסיפורים וחלוקת כרוזים בנושא זכות השיבה.

אני מאוד מרוצה מזה שהצעת החוק גרמה לעלייה במודעות הלאומית אצל תושבי הכפר שלי. אז כל מה שנותר לי זה לייחל כי המודעות תשתכלל לכדי מאבק אזרחי על מנת שנשיג את מלוא זכויותינו כילידי הארץ וכאזרחים שווים במדינה.

 


 

הפעם אני ארשה לעצמי לסטות מהמנהג שלי לשים בסוף כל פוסט סרטון מיוטיוב. במקום זאת אני אשים את התמונה של החללים של הטבח בשפרעם:

נהג האוטובוס מישל בחות בן 56,
נאדר חאיק בן 55

האחיות דינה והזאר תורכי. הזאר תורכי, בת 23, למדה בסמינר להכשרת מורים
בחיפה.
דינה תורכי בת 21, עמדה להתחיל בקרוב את לימודיה.

שיהיה זכרם ברוך.

 

 

 

נכתב על ידי , 7/6/2009 17:53  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישור ב-12/6/2009 12:01




הבלוג משוייך לקטגוריות: דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לarab48 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על arab48 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)