לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

arab 48


כל עוד אני לא שולל את הקיום שלך, אל תשלול את קיומי.

Avatarכינוי: 

בן: 76

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2009

ערבים בישרא


לפני כמה ימים קיבלתי כניסה לבלוג הזה ממישהו/י שחיפש/ה את הערך "ערבים" במנוע החיפוש של ישראבלוג. אז עלה בליבי הרעיון שגם אני אעשה חיפוש של הערך "ערבים" בישרא, ולראות מה אנשים כותבים וחושבים על הערבים. אין הרבה כתיבה בנושא (שזה כנראה מעיד על חוסר התעניינות של מרבית הכותבים ביחסים בין ערבים ליהודים), אבל הנה מצוטטים חלק מהדברים שמצאתי, הציטוטים הם ללא עריכה שלי, אלא פשוט העתקתי והדבקתי.

תשפטו בעצמכם.

 

בפוסט הזה מצאתי את הדברים הבאים:

"נשבר לי הזין. נשבר לי הזין ואין לי סופר גלו בהישג יד! נמאס לי מערבים ברכבת. אני פשוט לא מבין מה הצורך הזה לדבר בצעקות. אני ממש שונא שערבים יושבים לידי ברכבת ומדברים. כמו כן אני ממש שונא שילדים יושבים לידי ברכבת ומתחילים לצעוק, לצרוח, לדבר או לשיר. אבל הדבר שאני הכי הכי שונא, זה כשילדים ערבים יושבים לידי ברכבת ועושים אחת מהפעולות שהזכרתי למעלה. ואני לא מדבר פה על העובדה שהם מסריחים מאוד, כי הם כן, הם פשוט לא מפסיקים לדבר! והם לא יכולים לדבר בשקט! זה תמיד נשמע כמו צעקות של חיות בר פצועות קשה שנטרפות ע"י חיות בר יותר גדולות ובריאות במיוחד.

...

פעם כשהייתי נוסע עם נשק ברכבת, הייתי צריך להחזיק את עצמי לא לקום ולירות בכולם. היום, מצד אחד זה יותר קל, כי אני בוחר לצאת בלי נשק, אבל מצד שני זה הרבה יותר קשה כי אני יודע שאין לי את האפשרות לירות בכולם."

 

אם זה לא נחשב הסתה לאלימות, אז מה כן?? אגב, כל הבלוג שבו מפורסם הפוסט מלא בהסתה, לא רק נגד ערבים אלא גם כנגד מזרחיים.

 

בפוסט הזה יש הסברים על אור הגזעי, "נעים מאוד" אור.

"אני מדברת עכשיו עם אור הגזעי במסן

אני קוראת לו אור הגזעי כי הוא גזען

(WTF)

אור לא אוהב ערבים..."

 

ובפוסט הזה יש הפרדה בין ערבים טובים לבין ערבים רעים, כמובן שערבים טובים הם חפים מפשע, אבל משום מה לא מובן לי מה הוא הפשע?? אפשר אולי לנחש.

"את התמונות מצאתי באתר של צלם ערבי, וכמובן שהוא מראה איך שהערבים נפגעו

אני לא יגיד מגיע להם, כי בין ההרוגים בצד שלהם יש ערבים טובים שגם הם בני אדם והם חפים מפשע

וזה שחיזבאלה השתמש בהם כמגן אנושי זוהי לא אשמתם.

אבל לכל הטרוריסטים מחיזבאלה ? מגיע להם, שיראו שהם מורידים לנו בית אנחנו מורידים להם שכונה. "

 

 

ובפוסט הזה גיליתי שאני פרימיטיבי:

"למרות שהעדה שלי הכי פרימיטיבית שיש ... (אני לא ערבי [למרות שאין לי בעיה עם ערבים {למרות שאני תומך בדעות הימין לפחות בחלקן, כי אני לא יכול להיות נגד הקהילה ההומולסבית} :) ] )"

 

ובפוסט הזה, הבנתי שאפשר לצאת נגד גזענות, אבל בו זמנית לשמוח אם אום אל פחם לא תהיה חלק מישראל!!  

"העם בישראל גזעני. מול ערבים רואים זאת בצורה הפשוטה ביותר. אחוז הערבים המועסקים על ידי יהודים קטן להפליא (וההיפך יש לציין), יהודים לא מוכנים לגור ליד ערבים (גם כאן, הדדי) ושכונות מעורבות צונחות מטה בערך הנדל''ן שלהן, וכיו''ב. נכון שזה הדדי, והערבים שונאים את היהודים באותה מידה ואף יותר. נכון שלדעתי ודעת רוב הישראלים השפויים מנהיגי הציבור הערבי בכנסת צריכים להכנס לכלא באשמת בגידה (לדעתי נציגים ישראלים המעודדים את חיזבאללה והחמאס הם בחזקת בוגדים), ונכון שבמדינת ישראל עדיף שיהיה רוב יהודי גם במחיר חילופי שטחים עם המדינה הפלסטינית לעתיד (אני לדוגמא, אשמח אם אום אלפחם לא תהיה חלק מישראל), אבל זה לא מצדיק את השנאה, והאפליה הממוסדת בחינוך, רווחה, תשתיות, והתקצוב להן זוכים התושבים הערבים בישראל."

 

ובפוסט הזה התברר לי שאם אני מבקר אצל יהודי והוא מגיש לי כיבוד ואני אוכל אז אני הופך לחזיר:

"הייתה לנו פעילות עם בית ספר של ערבים, בשגב שלום, אז הם הגיעו

לבית ספר שלנו ועשינו פעילויות, הבאנו חטיפים בישבילם ורק הם אכלו

איזה חזירים!! ודליה לא אומרת כלום כי זה לא יפה והם אורחים."

 

ובופסט הזה קיבלתי הסבר מדוע מדינת ישראל מתייחסת לפעמים בכוחניות, ותודה לכותב הפוסט על הרמז המעניין.

"אני גם סבור כי ניב, כסמאלנים אחרים לפניו, מפליא להתעלם מהסיבות להתנהגות הישראלית הכוחנית לעיתים (רמז: הם ערבים, יש להם לרוב שפם וזקן, והם נוהגים לנסות להרוג אותנו מדי פעם)."

 

ובפוסט הזה אפשר לראות שיש שווקים שהם "שוק ערבים כזה".

"אתמול הייתי בשוק טירה , למי שלא מכיר זה השוק הכי זוול בארץץ , שוק של ערבים כזה S:"

 

ובפוסט הזה אפשר לראות שאם הולכים לסופרלנד ורואים הרבה ערבים אז שווה להכניס את זה לבלוג תוך כדי ציון העובדה שהם הלכו מוקדם.

"הייי כולםםם!

ביום חמישי הייתי בסופרלנד

היה כזה כייפפ!  הייתי עם ענבר ונועה קודם כל ענברי אתמול היה לך יומולדת אז מזל טוובב!!

היה מלא ערבים והיו קייטנות אבל הם הלכו תוך 4 שעות"

 

 

ובפוסט הזה טוען הבלוגר שלמראה ילדים ערבים ונשים ערביות אפשר לטעון שהם שייכים לסקטור הילדים והנשים המוכות.

"מגרש המשחקים בפארק ברעננה היה נטוש ברובו, חוץ מאי אילו הורים וילדים נחמדים למראה מהמגזר הדתי לאומי.  ואז הגיע טיול בית ספר עם מלא אמהות וילדיהן, כולם ממגזר המיעוטים, ותוך שלושים שניות בדיוק נעלמו כל היהודים כנשוכי פצצה דמוגרפית.  איפה הסולידריות הבין מגזרית.  שלושתינו דווקא נשארנו, שהרי אנחנו, כמאמר השורה מהמחזמר האלמותי ההוא, חברי שלום עכשיו וקציני צה"ל במילואים (טוב, לא ממש, אבל אתם מבינים את הרעיון), והשתלבנו במרחב.  כשהייתי קטן, אמי ז"ל לימדה אותי לזהות ילדים מוכים (משהו בעיניים), ויש לציין שאחוז לא מבוטל מהילדים נראו שייכים לקבוצה הזאת, ורעייתי שמקצועה בכגון אלה טענה שלא מעט מהאמהות השתייכו גם למגזר הנשים המוכות, אבל אולי אנחנו סתם גזענים, רואים ערבים וחושבים מכות."

 

אגב, למי שלא שם לב, הכותרת של אותו פוסט היא "מזדיינת עם ערבים" כאשר הכוונה היא ככל הנראה לבחורה שעובדת במגרש המשחקים ושעוזרת לילדים לשחק שם, והבלוגר אף צילם את הגב שלה. זאת עילה לתביעה אזרחית, הלוואי שהיא תתבע אותו.

 

ובפוסט הזה טענה הבלוגרית שהערבים היו על הירח, והיא אף מביאה הוכחה לזה. תקראו ותבינו.

"יש ערבים על הירח לפחות פעם היו לא ראיתם תחוריםשם?הם נוסעים לשם להתאבד"

 

זהו, אין לי חשק לחפש יותר.

אבל אני חייב להדגיש שהיו פוסטים חיוביים, פוסטים מעניינים ועם דעות נאורות, אבל לא ציטטתי אותם, ולא בגלל שאני לא אוביוקטיבי, אלא בגלל שרציתי לשמור על אחידות הרעיון בפוסט הזה. אולי אני אעשה את זה בפעם הבאה.

 

המשך שבוע נעים לכולם.

 

 

נכתב על ידי , 13/7/2009 13:32  
126 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיתר ב-20/7/2009 12:34




הבלוג משוייך לקטגוריות: דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לarab48 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על arab48 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)