לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

arab 48


כל עוד אני לא שולל את הקיום שלך, אל תשלול את קיומי.

Avatarכינוי: 

בן: 76

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2009

שבוע שחור על הערבים בישראל


מחר ייערך טקס פתיחת כביש 6 בקטע של ואדי עארה. ראשי הרשויות הערביות באזור ואדי עארה מוחים על זה שלא זומנו לטקס, למרות שקטע הכביש מוקם בחלקו על אדמות התושבים הערבים בואדי עארה, ולמרות שהכביש גם משרת אותם. ראשי הרשויות פנו לחברי כנסת, למשרד ראש הממשלה וגם לנשיא המדינה במכתב מחאה וטענו שהתעלמות משרד התחבורה והנהלת כביש 6 מהם מאותתת להם שהם אזרחים בלתי שווים ושהם לא רצויים.

 

אפרופו שר התחבורה, איך אפשר שלא להתייחס ליוזמה שלו להחליף את השמות הערביים שמופיעים על השלטים לשמות ישראלים. מן הסתם אני אספר לכם שבפועל יש גישה כזאת מבלי שאף אחד ידבר עליה; אני נזכר למשל שעל השלטים בעיר עכו כתוב בערבית עכו ולא עכא שהוא השם הערבי של העיר, כך גם בעוד הרבה ערים ובכפרים ערביים. אני חייב לספר שעניין השילוט ברחובות מאוד מציק לי, בהרבה מקומום בארץ השילוט מתייחס אך ורק ליישובים היהודים ולא ליישובים הערבים. למשל בשילוט שמפנה לצומת משגב אין הרבה הפניות לסכנין, למרות שסכנין מרוחקת כ- 5 דקות מאותו צומת ולמרות שהיא עיר ערבייה חשובה מאוד באיזור אבל השילוט לרוב מתעלם ממנה.

 

גם חוק הנכבה אושר בוועדת השרים והדרך עכשיו סלולה להפיכתו לחוק רשמי במדינה ישראל. לשמחתם של כל הגזענים.

 

הבדווים בנגב ערכו היום הפגנה במחאה על זיכויו של שי דרומי, אחת המפגינות אמרה שמבצעי הלינץ' בשפרעם הועמדו לדין אולם מי שירה בערבי בגב מזוכה. אכן מילים כדורבנות.

אגב, היום נודע לי שאביו של ההרוג שירת בצה"ל, זאת גם הוכחה ששירות בצה"ל לא מועיל בהרבה לציבור הערבי.

 

ולעניין אחר אבל דומה. בית המשפט השלום בי-ם גזר היום עונש סמלי על שני שוטרי מג"ב שתקפו ערבי ישראלי תושב הכפר עראבה שבצפון. בית המשפט הטיל על כל אחד מהשוטרים לשלם קנס בסך של 500 ש"ח והטיל עליהם עונש של"צ של 150 יום. מה שעצוב שאחד השוטרים היה ערבי.

אין זה פלא שגם אני לא אוהב משמר גבול.

 

אין זה פלא שהדברים הללו לא מוסיפים הרבה לתמדיתה של ישראל, עובדה שלפני כמה ימים קיבלתי מיל מהבחור האמיריקאני שסיפרתי עליו קודם, ואני מצטט לכם מה הוא כתב לי:

I can imagine what you mean about everything becoming more radical. Here
in the US we hear bad news about what's happening in Israel right now.
The laws that they tried to pass in the Knesset and the things that the
government have said are all very painful to us. I hope Obama can make a
difference but I don't know what to think yet

 

פוסט כזה גורם לי לדיכאון.

עדיף לי להפסיק עכשיו.

נכתב על ידי , 19/7/2009 18:13  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של arab48 ב-21/7/2009 15:35




הבלוג משוייך לקטגוריות: דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לarab48 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על arab48 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)