לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

arab 48


כל עוד אני לא שולל את הקיום שלך, אל תשלול את קיומי.

Avatarכינוי: 

בן: 76

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2009

מי עוד רוצה שהערבים יתאיידו???


"אם אדם מסית לאלימות ולרצח בפני 1,000 איש, הרי שיש חשש שמאה מתוכם יאמינו לדבריו, ואחד מתוך המאה ילחץ על ההדק". אני עדיין זוכר את המשפט הזה (או בנוסח דומה) שקראתי לפני כעשר שנים במוסף לשבת של ידיעות אחרונות. אם זיכרוני לא בוגד בי, מי שאמר את אותו משפט הוא רחבעם זאבי או שהוא נאמר בעקבות הרצח של רחבעם זאבי או שהוא נאמר כהתייחסות על דברים שאמר רחבעם זאבי. לא זוכר בדיוק מה היה שם בכתבה, אבל המשפט הזה נחרט בזיכרוני, ותמיד כשאני שומע הסתה לאלימות ולרצח, אפילו בצורה "המעודנת ביותר" אני חושש שיש את האחד המשוגע, שנמצא בסוף השרשרת, שמסוגל ללחוץ על ההדק, או כפי שנווכח להלן, שמסוגל לרצוח ולהרוג בסכין.

 

ביום 07/06/2009 זה קרה, סאמח קירוואני, בחור ערבי מהכפר מע'ר, הגיע לנצרת עילית על מנת לבקר את קרובי המשפחה שלו, או אז צעיר יהודי שפגש אותו במעלית דקר ורצח אותו . תחילה טענו במשטרה כי הרקע למעשה הינו רומנטי, אולם לאחר מכן התברר כי הרצח נעשה ממניעים לאומניים.

לפני כמה ימים זה קרה שוב, שתי צעירות יהודיות דקרו עוד צעירה ערבייה, ושוב הרקע הוא לאומני. למזלה של הצעירה הערבייה המקרה לא הסתיים במוות.

אם חשבתם שהאירועים הללו הם אירועים בודדים, אז אני חסכתי מכם תיאור של עשרות מקרה תקיפה וקטטות בין יהודים לערבים שקורים בנצרת עילית מדי יום ומדי שבוע (שבחלקם אני מעורב כעו"ד שמייצג חלק מהמעורבים). לא רוצה להכליל, אבל חשוב להדגיש כי עיקר האירועים מתרחשים בין יהודים עולים מחבר העמים או ילדי עולים לבין הערבים. גם בשני מקרי הדקירה שדיברתי עליהם לעיל התוקפים היו עולים או בני עולים. (למי שהוא יש הסבר??). 

 

ומאיפה זה בא?? ומדוע יש כל כל מקרי אלימות על רקע לאומני בנצרת עילית?? התשובה היא קלה ביותר. זה בא משום שכל פוליטיקאי בנצרת עילית "שמכבד את עצמו" צריך לרדת על הערבים בכל הזדמנות. הוא צריך להציע פיתרונות איך להתמודד עם "הבעיה הערבית" והוא צריך להוכיח לתושבי נצרת עילית שהוא נאמן לחזון של בן - גורין שלפיו יש להקים עיר ליד נצרת על מנת לחנוק את העיר נצרת  ואת הכפרים שלידה.

 

רוצים דוגמאות??? בבקשה!

 

 

הרטמן עצמו התמודד על מקום במועצת העיר, והוא כעת חבר מועצת העיר, והוא ליווה את הקמפיין שלו במודעות עם אגרוף קפוץ, שהתפרסמו במקומון ברוסית. (מי שהוא אמר עולים אלימים??) 

 

והכי מרגיז, שיש פוליטקאים שמצהירים בצורה מפורשת שהם גזענים, ראו למשל את ההצהרה הזאת: ""לא הייתי גזען עד שהבעיה החלה לגעת בי אישית", אומר איליה רוזנפלד, שעלה לישראל לפני 18 שנה. "העיר היהודית שהגעתי אליה עומדת היום למכירה". רוזנפלד, שעבד בלשכת ראש הממשלה תחת אריאל שרון, מתמודד עתה על מקום במועצת העיר. "מפריע לי שברחוב שלי כבר לא שומעים עברית ורוסית, אלא ערבית בלבד"".

 

כך גם דיבר יו"ר העיר הנוכחי, גפסו באחד הריאיונות שנתן לעיתון הארץ במהלך תקופת הבחירות, ""יש יותר מ-20% בעיר", אומר גפסו (הכוונה ערבים), שרץ לראשות העיר עם תוכניות מפליגות להתמודדות עם הבעיה המורכבת. בין השאר, שינוי שמה של נצרת עילית על מנת לבדל אותה מנצרת ולחזק הזיקה הציונית שלה. "כשהגעתי לפני 13 שנה לשכונת ב'בנה ביתך', היתה שם משפחה ערבית אחת", הוא אומר. "היום 35% מהתושבים ב'בנה ביתך' הם ערבים. אבא שלי עזב רכוש ומעמד בתוניס כדי שהילדים שלו יגדלו במדינת היהודים ולא בעיר מעורבת". גפסו מספר, כי לא מכבר הגיעה למטה הבחירות שלו משלחת של תושבים ערבים. לדבריו, הם ביקשו להקים בעיר שתי כנסיות ושני מסגדים, ותבעו שתי חלקות בבית העלמין המקומי. גפסו ניסה להתלוצץ אתם. "שאלתי אם הם באו מתיבת נוח ורוצים הכל זוגות-זוגות", הוא מספר. "הם הסבירו כי ככה יש סיכוי שאענה לפחות לחצי מהדרישות שלהם. אמרתי שיש דברים שאני מוכן לדון עליהם, ויש דברים שלא יהיו לעולם. הם אמרו לי שיפנו למועמד אחר. אני בעד נצרת עילית דמוקרטית, אבל קודם כל יהודית".

 

גם ראש העיר הקודם לא היה יותר טוב מהנוכחי, והוא מדבר בצורה גלויה על הצורך בייהוד הגליל בכלל, וכשסיפרו לו שהקבלן לחאם (איש עסקים נוצרי מהעיר נצרת) אומר שבעוד עשרים שנה יהיה ראש עיר ערבי בנצרת עילית, הוא קופץ. "שלא ידאג, אני אביא לכאן חרדים, כמו בבית שמש. אבל אני מודאג. 62% מילדי מחוז הצפון אינם יהודים. המדינה יורה לעצמה בראש, לא ברגל". ונחזור עתה לרצח הצעיר הערבי מהכפר מע'ר. נדהמתי לגלות שהרוצח היהודי נחרב עולמו בגלל הצעיר הערבי. מזעזע שיש אנשים שתופסים את העניין בצורה הזאת, ומתעלמים מהרצח ומזה שעולמם של משפחת ההרוג נחרב.

 

ועכשיו מהמציאות הנוראה למציאות האירונית. אותו ראש עיר - גפסו, שדיבר בצורה גלויה על "הבעיה הערבית" של נצרת עילית, ביקר אצל משפחת ההרוג במע'ר והגיש את התנצלותו בשמם של כל יהודי נצרת עילית. 

חשבתם שהוא ממלכתי?? חשבתם שהוא ביקר בבית המשפחה בגלל שהוא חושב שזהו הצעד הנכון והמתבקש בנסיבות המקרה?? אז טעיתם. הוא ביקר שם בעקבות הלחץ של שני חברי המועצה הערביים המהווים חלק מהקואליציה שלו.

וכך זה עובד: על מנת להיות ראש עיר - אתה צריך לרדת על הערבים. על מנת לשמור על התפקיד שלך כראש עיר, אתה צריך להתחנפן לערבים.

הכל מותר והאמצעי מקדש את המטרה.

 

אחרי כל מה שנאמר לעיל אני משאיר לכם להחליט מי הם הרוצחים האמיתיים ומי הם הפושעים האמיתיים.

ואני סומך על כושר השיפוט שלכם.

 

נכתב על ידי , 15/8/2009 10:18  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של arab48 ב-26/8/2009 01:29




הבלוג משוייך לקטגוריות: דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לarab48 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על arab48 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)