לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

arab 48


כל עוד אני לא שולל את הקיום שלך, אל תשלול את קיומי.

Avatarכינוי: 

בן: 76

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2009

ברוך בואך לתשאול


 

אחד הדברים שהפחידו את אשתי כשקראה בבלוג הזה זאת העובדה שאני עלול להיות מוזמן לתשאול בשב"כ. היא פחדה שהזרועות של השב"כ יפגעו בי או בפרנסתי או שזה ימשוך אלי אש או יפקח עלי עיניים.

 

החששות שלה לא נבעו מחלל ריק.

אספר לכם שאחי מוזמן בצורה שגרתית לתשאול בשב"כ והיו אין ספור ניסיונות לגייס אותו, הם הבטיחו לו שאם הוא יעבוד בשב"כ הם יסדרו לו משרה במשרד החינוך (וזוהי אחת השיטות שבאמצעותה השב"כ מבטיח שליטה במערכת החינוך הערבית). ואם תהיתם מדוע אחי מוזמן לתשאולים הרי הסיבה פשוטה: הוא פעיל פוליטי והוא היה אחד העורכים של ביטאון לאומני ערבי שנקרא "הדור החדש" (שכל העורכים שלו זומנו לתשאול וחלקם אף נעצרו - ולבסוף כוח משטרתי פשט על משרד הבטאון וריסק כל דבר שהיה במשרד לרסיסים - חופש ביטוי במיטבו). הפעם האחרונה שבה אחי זומן לתשאול הייתה במלחמת עזה, הוא זומן לתשאול כי הוא השתתף בהפגנה (מישהו אמר החופש להפגין??). במציאות זאת טבעי שאשתי תחשוש שמה יפגעו בי.

 

ולמה אני מספר לכם את זה??

כי בזמן האחרון מדיניות התשאולים צוברת תאוצה גדולה, והרבה צעירים זומנו לתשאולים. האחרונה שידוע לי שהיא זומנה לתשאול היא עו"ד אמאני אבראהים מכפר דבורייה, אני מכיר אותה היכרות אישית מאחר ולמדנו ביחד, ואני יודע שהיא פעילה בבל"ד וגם פעילה בארגונים לזכויות נשים. היא זומנה לתשאול ובילתה לילה במעצר ושוחררה היום בבוקר ללא כל תנאים מגבילים. ברור שכל המטרה של התשאול היא להפחיד ותו לא.

לא רק היא זומנה, גם ראוי סולטאני שגם הוא פעיל בבל"ד זומן, וגם לילא טאהא הבת של הח"כ לשעבר ואסל טאהא זומנה לתשאול והיא שוחררה לאחר שבוע ללא כל תנאי מגביל.

אתמול גם זומן לתשאול השייח' יוסף אבו מדייגם בעקבות זאת שהוא נשא דרישה דתית במסגד אל אל - אקצא (מישהו אמר חופש דתי??). לפי מה שידוע לי הוא טרם שוחרר.

 

מי שסבל הכי הרבה מהזימון לתשאולים הם החברים בתנועת "בני הכפר" (בערבית אבנאא אל בלד) שאני הייתי חבר בה, וגם אחי היה חבר ופעיל בה, ואני יודע שהם סובלים הכי הרבה בחקירות השב"כ ואני מכיר אחד שעונה ונאסר עליו לישון לכמה ימים, שלא לדבר גם על האיסור להיפגש עם עורכי דין או עם קרובי משפחה (אותו אדם היה מורה ולאחר מכן הוא פוטר ממשרד החינוך. מישהו אמר חינוך לסובלנות??)

 

בקיצור, ימים קשים עוברים עלינו, וזה מוכיח לנו שאנו חיים במדינה משטרתית שכל מה שחסר בה הם מחנות ריכוז.

 


 

ועכשיו לכמה עניינים אחרים:

 

1. הפוסט הקודם לא זכה להתייחסות מן המנויים - האם הם קיבלו הודעה על העידכון??

 

2. היום גיליתי שלהיות ערבי זה יותר טוב מלהיות שמאלני. תתסכלו על הפוסט של הגרוזיני מהמכולת שנמצא בהמלצת העורכים, ליתר דיוק תסתכלו על התגובות שם.

 

3. בתגובות שם אתם יכולים לראות את הבלוג הפרטי שלי, למי שרוצה לעקוב אחריי.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 27/8/2009 17:02  
153 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של arab48 ב-23/9/2009 11:05




הבלוג משוייך לקטגוריות: דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לarab48 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על arab48 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)