לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

arab 48


כל עוד אני לא שולל את הקיום שלך, אל תשלול את קיומי.

Avatarכינוי: 

בן: 76

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2009

אנשים שאיבדו צלם אנוש


 

מי שעוקב אחרי הבלוג יודע שאני נמנע ככל האפשר מלהתייחס לנושאים שלא קשורים בצורה ישירה לערבי ישראל.

בגלל זה אני לא מתייחס לסוגיות רגישות כמו הכיבוש, בניית ההתנחלויות, מדיניות "תג מחיר", הסגר על השטחים ועל עזה ועוד ועוד הרבה נושאים.

ההעדפה שלי הייתה ועודנה לדבר על הנושאים הקרובים ללבנו והמעניינים אותנו - ערביי 48. ובאמתחה שלי יש הרבה נושאים שהייתי מעדיף לדבר עליהם היום, ובמיוחד על נושא האלימות במגזר, שכן הסתבר לי מבדיקה שערכתי בתקשורת כי כמעט 50 אחוזים מהנרצחים או הרוצחים בחודשיים האחרונים היו מהמגזר, נתון מדאיג במיוחד שמצביע על מצוקת המיעוט הערבי, ועל זה שהם לא מפחדים מהמשטרה (ומי מפחד??) ומרשויות אכיפת החוק.

 

אולם היום, ובאופן חריג, תרשו לי להעלות 3 תמונות שקיבלתי במייל ארוך שמכיל הרבה תמונות כדוגמת אלו שיוצגו. ולמה אני מעלה אותם?? אז זהו, בפוסט הקודם התנחל לי מגיב ימני קיצוני שפתח בלוג במיוחד על מנת להגיב לי ממנו, והוא הגיב עשרות תגובות נאצה. בין היתר הוא טען שהוא חייל בשייטת והוא מתגאה בזה "שהוא קרע ערבים לשניים", שהוא משתין על "העם שלי", ושבמלחמת האזחרים "הטנקים יעשו לבתי הערבים שיפוץ" ועוד ועוד טענות שאין לי כוח להזכירם כאן. הופתעתי לגלות שיש חיילים שמתגאים בפשעי המלחמה שלהם, שמדברים על זה כעל מעשה גבורה, דבר שגרם לי להרגיש בחילות (וגם ריחמתי מלב ליבי על אותו מגיב שאיבד גם את צלם האנוש שלו), וכתגובה לחלק מהטענות שלו, החלטתי להעלות את הפוסט הזה עם שלושת התמונות שלהלן, שמראות עד כמה יש חיילים שאיבדו את צלם האנוש שלהם, בדיוק כמו אותו מגיב.

 

חשוב לי להבהיר כי אין לי בעיה עם מגיבים ימניים, והם מוזמנים להגיב לי כאן, והייתי כן רוצה שמישהו ימני יגיב לי בצורה עניינית ושייתפתח בינינו דיון, אבל התגובות שקיבלתי מאותו אדם חרגו, וכבר מהתגובה הראשונה, מגבול הטעם הטוב, דבר שגרם לי לתהות האם בכלל יש אפשרות שאני אקבל מגיב ימני ענייני לבלוג הזה.

 

במאמר מוסגר אעיר כי בתגובות שלי לאותו מתנחל הרגשתי בודד, שאני לבדי בכל העסק הזה והיו לי מחשבות על פרישה, באמת חשבתי על כך. בעניין זה אני חייב להודות כי היו חסרי לי המגיבים הקבועים שייתנו לי גב, ואני עדיין חושב שטענות של יהודי כלפי יהודי זוכים להרבה כבוד והתייחסות עניינית מטענות ערבי כלפי יהודי, אבל לעולם אני לא חושב שזה מאוחר, ואתם מוזמנים להצטרף לדיון שמתפתח בתגובות ככל שאתם חפצים בכך.

 

והנה התמונות:

 

חיילים שמצטלמים מעל גופת חייל פלסטיני שנהרג.

 

חייל שעושה שימוש בילד פלסטיני כמגן אנושי.

 

 

 

חיסול פלסטיני בעת שהיה אזוק ומנוטרל מכל נשק.

 

המשך שבוע נעים לכולם.

 

נכתב על ידי , 4/9/2009 10:26  
85 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/10/2009 13:49




הבלוג משוייך לקטגוריות: דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לarab48 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על arab48 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)