לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hyper Realism


You never know until you know.

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2010

על סדנת הקולנוער שלא היתה


ניתנה לי הזכות להשתתף בסדנת קולנוער דרך ישרא-בלוג, וכשמדובר בישרא-בלוג, ובמפגשים ודיבורים חוץ-וירטואלים, אני נוטה להתרגש ולדמיין איך זה הולך להיות, לדמיין את האנשים, את ההתנהגויות של כולם, לשאול את עצמי אם יווצר שיח מעניין ואיך אני יושבת ומביטה באנשים ותוהה לעצמי איך מתנהל כל בלוג על ידי כל אדם. כבר הצלחתי להפיק אילוסטרציה כלשהי של מהלך האירועים שיתרחש.

דמיינתי את עצמי צועדת מן הבית לכיוון התחנה ועולה על האוטובוס, נרדמת על השמשה ויורדת מסוחררת במסוף 2000, ואז מתעוררת אל תוך הפחד האיום של המעבר דרך השוק, כל כך הרבה אנשים יוצרים חוסר אינדיבידואליות וחוסר התחשבות במראה או במעמד שלהם, ואז אני חושדת בכולם שהם עלולים לגעת בי או בתיק שעלי, לגנוב לי משהו, להלחיץ אותי יותר.

וכשאעבור את שוק הכרמל אנשום לרווחה, אפנה שמאלה לאלנבי ואדליק סיגריה. אני אעמוד אל מול הדלת שאולי כן ואולי לא יכנסו ויצאו ממנה אנשים, ולבסוף אעלה ואחרי שיעמדו אנשים וישאלו מי אני, אכנס בחיוך ובהתרגשות אל אולם שבו יושבים אנשים שקטים ומחכים למשהו שיקרה.

בשלוש וחצי החלפתי מילים באינבוקס של הפייסבוק וחברה שאלה אותי אם אני עדיין בבית, אמרתי שכן ושעוד רבע שעה אני יוצאת, היא הזכירה לי שהמפגש הוא בארבע למרות שהמוח שלי היה מקובע בלי שום פשרות על השעה חמש. התאכזבתי, כל הדמיון שלי ישאר בגדר הדמיוני ואני אחיה בספק עד שתינתן הזדמנות ישרא-בלוגרית אחרת לשוב ולדמיין.

 

עד אז, מישהו רוצה לתאר לי מה היה במציאות?

נכתב על ידי , 24/3/2010 16:53  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




15,627

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפַּרַדוֹקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פַּרַדוֹקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)