לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hyper Realism


You never know until you know.

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2013

מספיק


מספיק? מה זה מספיק בעצם?

האם זה כאשר אני שובעת? האם זה כאשר אני ממצה משהו? מספיק זו מילה שקצת מקבילה למפסיק. כשאני מרגיש שעשיתי מספיק אז אני מפסיק.

וכשאני שואלת האם אתה אוהב אותי מספיק למה אני מתכוונת? האם אני מתכוונת לאיך שאני מתרשמת מכך שאתה מרגיש או האם אני מתכוונת לפעולות שאתה עושה על מנת להמחיש את האהבה הזאת?

איך מישהו יודע מתי מספיק? האם שום דבר אינו מספיק לעולם? האם מספיק זו מילה שלילית או חיובית? אובייקטיבית או סובייקטיבית? ריאליסטית או סוריאליסטית? שניתן למדוד אותה? האם היא מילה יחסית?

איך אמורים להתייחס אליה? ומתי זה נכון להשתמש בה? האם יש לה הגדרה מדוייקת? האם היא מציינת כמות? הספק? רגש? תחושה? אינסטינקט?

 

לפעמים מילים יכולות לשגע אותי, כשאני נוברת בהן יותר מדי, וכשאני עטופה בהן ושוחה בהן כמו סופגניות בשמן עמוק, נכווית מהן, מתנפחת ממשמעותן.

אני משתגעת מטעמן המנחם ואחר כך בוכה על הקלוריות - על משקלן.

ואז אני אומרת לעצמי:

"מספיק פרדוקס, מספיק."

ומבטיחה לעצמי שלא אחזור על כך לעולם.

נכתב על ידי , 15/12/2013 22:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




15,627

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפַּרַדוֹקס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פַּרַדוֹקס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)