לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי, צריך יותר מזה?


כמו כל בלוג אישי אחר, החיים שלי ( :

Avatarכינוי: 

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

פוסט תמונות ענקי, כיתה ז' - ח' :)


 

היי כולם ! D:

אין לי כ"כ מה לכתוב אז החלטתי לעשות פוסט תמונות של תמונות משנה שעברה עד השנה :)

 

אז אממ... תהנו ! ^^

 

כיתה ז':

מימין לשמאל:

אני, מיתר (בעעע), נויוש, יעל, פז, ליה ואופק הבן היחיד בתמונה :P

 

טיול שנתי, כיתה ז':

מלטה למעלה:

רעות, אני, רומי ואנדי 33>

 

ההפסקה הכי מצחיקה בעולם מכיתה ז':

אני, גל, פז ואנדי 3>

 

פורים כיתה ז':

טל ואני :)

 

חחחח אני ורעות אהובתי ! 3>

 

טיול אביב, כיתה ז':

אני, גל ורומי

תמונה ממש מכוערת אבל מה לעשות ><

 

אני ונויוש אהובתי 3>

 

ועכשיו מכיתה ח' (עכשיו):

כולם מרימים אותי ><

קלי, צוף, אני ואפריל 33>

 

נוי ואני והקרניים שאפריל עושה לי XD

 

אני ונויוש 3>

 

אפריל אני ורעות שלקחו חצי שכבה לים בבוקר D:

(כן, יש לנו ים ליד הביה"ס...)

 

ME !

 

:)

 

אני עם המשקפיים של נוי ונוי עם המשקפיים שלי :P

 

ואחרונה מהטיול שנתי כיתה ח':

 

אמממ אז זהו ! :)

היה כיף להיזכר בכל התמונות משנה שעברה ולראות איך השתניתי.

כי באמת שהשתניתי הרבה ואפשר לראות את זה.

גם בחיצוניות וגם בפנימיות.

 

אז יאללה, כאן נגמר הפוסט !

 

אני ממש ממש אשמח לתגובות.

333333>

דניאל

נכתב על ידי , 22/12/2009 15:57  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי מהטיול שנתי הכי כיף בארץ + מלללללא תמונות !! DD :


אעהאעהאעה היה כזה כיף בטיול !!! D:

הוא היה כזה שווה ומצחיק, הכיתה שלי הם הכי שווים בארץ !! XD

אוויי אני כ"כ מתה על הכיתה הזאת

היינו בירושלים והיה מושלמצ'י'ק.

שמתי פתק בכותל, אבל אני לא מגלה לכם  חח XD

אומרים שאם מגלים זה לא יתגשם...

*****

הכל היה מושלם חוץ מדבר אחד, האוכל !!

זה היה האוכל הכי דוחה שאכלתי בחיים שלי....

*****

היה לנו את המאבטח הכי חמוד וחתיך שיש ! DDD :

אבישי

הינה תמונה שלו

איזה נושי ! :P

ויש לו כובע כמו שלילילילילי !!

אהבתי את התמונה הזאת ^^

 

אני ואפריל המהממת !! D:

 

נמו DD :

 

אני ואפריל הפרה ההולנדית (המבין יבין :P)

 

שתי דגים מוזרים... O.ם

 

דגים עם נצנצים D:

 

אני החמוס המרוקאי ואפריל הג'ירפה הערביה XD

 

אניניניני

 

ועוד פעם, בגם החיות התנכ"י (גם כל התמונות של החיות משם)

 

ענבר, אבישי עכבישי ואני :)

 

אני ונוי השמנה D:

 

טיגריס מדהיםם !! D:

 

פינגווין D:

 

פינגווין עושה סלטה לכבודי :P

 

קוף נושי D:

 

אני בחדר :)

 

אני ורעות הברווזה מאחורה :P

*****

טוב יש עוד מלא מלא מלא מלא תמונות אבל אין לי כוח לעלות אותם ...

אז זה מה יש :P

תתגברו ותגיבו גם תוך כדי ><

 

33>

 

נכתב על ידי , 9/12/2009 12:17  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמשוגעת והגמד XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המשוגעת והגמד XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)