לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Fame Monster


A little bit longer and ill be fine.

Avatarכינוי:  Xxsarit_little_monsterxX

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

אופ


אינלי כוח ולא באלי כלום.
למה?ככה.

נכתב על ידי Xxsarit_little_monsterxX , 29/10/2010 19:38  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי.


So Keep on moving like you did last summer
When the grass was greener and your hair was longer
If you become familiar with another in town
Don't forget about the fun that we had
Last time around.

 

טוב אז הזנחתי, אני יודעת .

מה קרה בנתיים..?

אמממממ,טוב נתחיל מהחופש-טסתי לאיטליה,היה מדהים .

זה באמת אחד המקומות הכי יפים בעולם.

וגם קניתי שם תתדיסק של הפרויקט סולו של ניק,שזה בכלל אושר*-*

 

עליתי לכיתה ט', אממ נחמד כזה לאיודעת.

אני מאוהבת בחברות שלי, כלכך כלכך.

אנחנו צוחקות כל היום פשוט, שזה משהו שלא כלכך היה לי לפני.

ובאמת שאם הם קוראות את זה חשוב לי לומר לכן שאתן מדהימות ותודה שאכפת לכן.

 

אם כבר,רציתי לומר סליחה לחברה מיוחדת שהזנחתי אותה,והעלבתי אותה ופגעתי בה.

כאב לי שלא היינו בקשר, באמת.

אני שמחה שאנחנו כבר במצב יותר טוב .

 

ועכשו,

אתה יודע מי אתה יקר,

זה חסר תועלת שאתה מחדש תקשר רק בשביל להפסיק אותו כל הזמן.

אל תחדש בכלל אם כבר.

אני לא צריכה שתדבר איתי כשמשעמם לך ואז תפסיק.

אני יכולה לחיות גם בלעדייך.(:


 

טוב אז זה היה סתם עידכון להראות שאני חיה.

אנלא רוצה להזניח תבלוג הזה כי ישלי אותו מכיתה ז', והוא מכיל הרבה זכרונות..




איטליה המדהימה.

קרדיט לאירית,הצלמת המדהימה הזאתי!

שריתה הפיתה שאינלה כוח לכל הלחץ הזה בבצפר.:)



נכתב על ידי Xxsarit_little_monsterxX , 23/10/2010 17:56  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,757
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXxsarit_little_monsterxX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xxsarit_little_monsterxX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)