לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


עלינו לתאר לעצמנו את סיזיפוס מאושר

כינוי:  שאגי ירוק העין

בן: 30



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2015

אז ככה


ויתרתי על אהבתי אתמול 

אני יודע, יצאתי

מפגר

אבל כל כך שמחתי ויותר

מכך הייתי

מבושם

קמעה.

 

ויתרתי על אהבתי אתמול

אפשר להגיד שזה היה ממניעים

אלטרואיסטים

אמרתי לה, אני אוהב אותך

כל כך

ואז הרשתי לה ללכת

 

כאבתי אתמול עשרות כאבים

הרגשתי לוחות זכוכית

שברים

רסיסים

בתוך העור שלי

מבפנים,

מבפנים. 

מה סך הכל ביקשתי

לאהוב

את אהבתי.

לשמח

את אהבתי,

אבל לא לאבד

זה הכי גרוע

לאבד.

יקומים קורסים בי היום

מתקפלים מתחת לצלעות

השבריריות שלי.

קח אותי,

קח אותי,

או תן לי אהבה.

תן לי אהבה.

נכתב על ידי שאגי ירוק העין , 27/2/2015 09:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היום פעם ראשונה

בכיתי מרוב אהבה

איזה כאב,

אלוהים.

 

אני לא יודע איך להפוך את זה לשירה.

 

חיכיתי שהדלת תיפתח 

הלב שלי דהר

כמה הוא יכול להמשיך לדהור

אם לא הייתי נרדם

ודאי הייתי מת

נכתב על ידי שאגי ירוק העין , 18/2/2015 18:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עשרים ואחת חורפים


עשרים ואחת חורפים

וכמה למדתי

לא, לא כמה

זאת לא הכמות 

אלא מה

מה למדתי

מה זה משנה

 

החורף הזה

חם יותר

בהיר

אני נינוח 

אני זוכר חורפים

עגומים יותר

אז זה טוב

זה טוב

 

אתמול היה לי קר אבל

אני זוכר חורפים

קרים יותר

 

בסופו של יום אני קם מהמיטה

אני קם מהמיטה

וזה הדבר הכי אמיץ שאני עושה

כל בוקר

 

אבל היום הרגליים שלי קלות יותר

כאילו כבר לא יצוקות בטון

היום העולם מזמין יותר

החורף חם היום

החורף חם עד מאוד

נכתב על ידי שאגי ירוק העין , 14/2/2015 00:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,829

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשאגי ירוק העין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שאגי ירוק העין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)