לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

mavet



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

אני בורח מהבית.


אני רוצה לברוח מהבית.
אך יש בעיה..
מי יקבל אותי?
אני לא יכול להסתובב ברחובות..
אז מה עושים? :(
נכתב על ידי , 22/12/2009 15:11  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החיים כילד ציני חסר רוח חיים.


השעה  00:00
ישש... -.-
לבד לי :(
חסר לי.
חסר לי משהו.
חסר לי מישהי.
חסרה לי הרגשה.
חסרה לי את =\
עזבו אותי :(
תשאירו אותי למות לבד ;~~;
במלא אפחד לא יגיב פה.
עם יגיבו אני יהיה הרבה יותר שמח..
בערך.
ביי.

נכתב על ידי , 19/12/2009 00:00  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הצלחתם לשבור אותי,מרוצים? :( (הצילו)


נישברתי.
פשוט נישברתי.
אין,המצברוח שלי חרא..
בנוסף לכול הדברים אמא ואבא שלי התחילו לריב..
וזה ממש מוזר..
אני רגיל שהם צוחקים ונהנים..
אבל בזמן האחרון..
תמיד שאנירואה אותם ביחד הם רבים וצועקים אחד על השני..
וזה משפיע עלי..
וזה כואב, ממש כואב..
וגם בלימודים לא הולך לי :(
אני שבור.
האם מישהו,אי שם יכול להציל אותי?

"
ושוב,אותו מקום,
אותם אנשים,
אותם אווירה
אך ההרגשה,ההרגשה שונה
אני,לא אותו בן אדם
יושב על הכיסא הקר
מסתכל במבט שלא נגמר לעולם,
בלי מקום,בלי תכלית בעולם הקטן הזה.
רק אני,כול כך קטן,
כול כך לבד
בעולם הגדול הזה.
מחפש חום,
מחפש אהבה
אהבה אמיתית
אך מהי אהבה?
כניראה שאת זה אדע בסוף מסעי."

                                           

ה-צ-י-ל-ו !
נכתב על ידי , 8/12/2009 19:27  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme and me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me and me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)