לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Srtory Blog


בלוג לעבודות ושטויות אחרות שלי (:

Avatarכינוי:  aNana

בת: 30

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

7/2011

תשובות לשאלון השבועי


1. הכנתן נקניקייה בתוך קומקום?
חשבתי על זה, אבל אבא אמר שזה יהרוס את הקומקום וחבל כי הוא חדש.

2. פיתחתן שיחה עם ה- "skipe test call"?
כן, זה לא הלך לשום מקום :(

3. נשכבתן על הכביש באמצע הרחוב?
מן הסתם! ב5 לפנות בוקר כשלא היתה אף נפש חיה בחוץ חוץ מאיתנו D:
היה משעמם...

4. ניסיתן לקנות אבטיח במסגרת בי"ס?
צדוק מוכר רק ביצה.

5. שפכתן על חברה שלכן תה מהחלון של הכיתה?
לא, אבל לפעמים אני ממש רוצה לעשות את זה.

6. מישהי סיבכה לכן מטרף ביצים בשיער?
עוד לא, אבל אני לא אתפלא אם זה יקרה~

נכתב על ידי aNana , 17/7/2011 21:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את מגדירה את עצמך כבנאדם חברותי?
סוג של

עם כמה מהחברים שלך את בקשר יום-יומי קבוע?
עם הקרובים בלבד

בעינייך, חברות היא דבר טוב או רע? מתי חברות מגיעה למצב של תלות?
זה טוב. וזה תמיד היה ויהיה דבר תלותי.

האם התלות בחבר מסויים, היא דבר רע כשלעצמו? או שאולי דבר טוב?
כולנו די תלויים בחברים שלנו, הם משפיעים עלינו בין אם לטובה ובין אם לרעה, התלות הזאת נהיית דבר רע רק כשבחורים את האנשים הלא נכונים להתחבר אליהם.

קרה לך פעם שפחדת להתחבר לאדם מסויים מהחשש לתלות בו?
לא, יותר בכיוון של "הבנאדם הזה נראה לי קצת זבל".

האם תלות באדם מסויים היא בעצם לאבד את העצמאות ואת ה"אני" הפנימי שלי?
הכל תלוי עד כמה תלויים באחרים

אם היה קורה לך מצב של חברות שהיא תלות, איך את היית נוהגת? האם את חושבת שהיית מסוגלת להמשיך בקשר התלותי הזה, ובכך לאבד את ה"אני" העצמי שלך, או שמא היית חותכת את הקשר, עם כל הקושי שבדבר?
או שאני יכולה להמשיך להיות חברה של הבנאדם ולהיתלות בו פחות..?
בחיאת מי כותב את השאלונים האלה?

האם את חושבת שבחברות צריך להיות תלותיים, להשרך אחר החבר ולעשות ככל העולה על רוחו מבלי להתנגד לו ואף לומר את דעתך האישית?
אמ, לא.

בהכרות שלך עם עצמך, האם את חושבת שאת אדם תלותי? לאו דווקא בחברות, יכול להיות גם בזוגיות?
הגדרתי אינה תואמת להדגרתה של המילה "תלותי".
מספיק טוב? ._.

נכתב על ידי aNana , 6/7/2011 22:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,978
הבלוג משוייך לקטגוריות: ציורים ואיורים , שונות , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לaNana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על aNana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)