לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים לא כמו שהם נראים


האמת שיש דברים שאי אפשר לתאר כנסו קראו ותבינו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009


(ברחתי להרבה זמן..מצטערת!! אבל עכשיו חופש ויש לי זמן לכתוב לכם:)

הורים זה דבר בעייתי כל הדברים שהם עושים יש לזה השלכות על הילדים ואנחנו כילדים אין לנו מקום אחר חוץ מהבית!!

ובאמת אני יכולה להעיד על עצמי שעברתי הרבה!! כמו שאמרתי כשההורים שלי רבו תמיד ברחתי למקום אחר אבל לפעמים פשוט אי אפשר לברוח!אתה תקוע בשום מקום ולא יודע מה לעשות עם עצמך!!

אני חושבת שאדם שעבר הרבה בחיים שלו אם הוא חכם הוא ינצל את זה לרכוש לו נסיון חיים אם לא הוא פשוט ישב ויחשוב על הצרות וכך ישקע לאחרות אני לא אומרת אפשר לחשוב עליהם תרצה או לא הם יבואו לך אבל צריך לדעת הגבלה..צריך לנסות להעלים אותם

הדרך הטובה להעלים אותם היא פשוט לפרוק הכל וכך לא תרגישו שיש משו ממש מעיק על הלב ותנסו להזכר מה זה כל הזמן

יצא לכם לחשוב לפעמים:למה רק לי זה קורה?למה היום?למה לחברים שלי אין צרות בכלל ורק אני עם צרות..!

טעות!!

אתם לא יכולים לדעת מה קורה אצל החברים שלכם!הדשא של השכן תמיד ירוק..כדי לדעת מה באמת קורה שם צריך לחיות איתם..

לפעמים כשאדם עצוב דבר שיכול לבעס אותו יותר זה ליראות שבמה שהוא נכשל ובגללו הוא עצוב..לדוגמא-פרנסה או משואז לשכנים יש בשפע ולא רק זה יש להם חיים נהדרים והכל ואז הוא מתחיל להתלונן אבל מה שהוא לא יודע זה שהם אומרים בדיוק את אותו דבר כי כל אחד רואה את של השני טוב יותר משלו אבל כש-חס ושלום הוא יאבד את שלו אז הוא יעריך את מה שהיה בידו ויצטער שהוא לא ניצל את זה מספיק!

אז למה לכם? פשוט תנצלו את החיים שלכם עכשיו!! ולא תבכו שאיבדתם יותר אחר כך!!

אבל אתם יודעים משו עד עכשיו דיברתי על הורים כמה דברים רעים הם עושים ואני לא חושבת שזה פייר בואו ניסתכל על ההורים הנורמאלים מבינהם!

מי אם לא בזכותם באנו לעולם?מי מעניק לנו חום ואהבה יותר מהם?מי דואג לנו הכי שאפשר?הם עובדים כל היום כדי שלנו יהיה מספיק כסף ולא נישמע את המילה

"אין לי"

אני יודעת שזה נישמע מפוצל אבל זה לא!

 

 

 

נכתב על ידי , 28/6/2009 22:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmirmir78 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mirmir78 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)