לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Clumsy_x

בת: 30




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017

כמה שוטרים צריך בשביל להחליף נורה?



    



    
כמה שוטרים צריך כדי להחליף נורה?

1) אחד. אבל הוא אף פעם לא בסביבה כשצריך אותו.
2) שלושה. אחד להחליף,השני לכוון את התנועה והשלישי שיגיד לכולם להתקדם כי אין מה לראות פה.
3) אפס. לא לומדים להחליף נורה באוניברסיטה של החיים.

    

      

מה לא להגיד לשוטר כשהוא מעכב אותך?

 

1) אני לא יכול להגיע לרישיון שלי, אתה יכול להחזיק לי רגע את הבירה?

2) זה נכון ששוטרים נהפכים להיות שוטרים כי הם יותר מדיי מטומטמים מכדי לעבוד במקדונלס?

3) קח שאכטה,תרגע

4) יש מצב רק להזדרז? הסטלה שלי מתחילה לרדת.

 

 

   
   



   

 
אם יש משהו שאני לא אוהבת זה אנשים שמסלפים את האמת,
כל הזמן כשמדברים על מריחואנה מספרים רק כמה זה בריא ועוזר
שקר!

זה ממש לא בריא.
אבל טעים.
  

  
שני תוכים למכירה


    
   


אני מחפשת פסיכולוג טוב שמתמחה בהתגברות על פחדים,
לא חסר כאלה שהם הכי חארטה.
אבל בעקבות זה, למה שלא נעשה סשן קצר על פסיכולוגים?
   
"ברוכים הבאים למוקד הפסיכיאטרי,
אם אתה אובססיבי כפייתי לחץ שוב ושוב.
אם אתה תלותי תבקש ממישהו ללחוץ על הספרה 2
אם אתה סובל מפיצול אישיות לחץ 3,4,5 ו-6
אם אתה פראנואיד, אנחנו יודעים מי אתה ומה אתה. רק תשאר על הקו כדי שנעקוב אחרי השיחה.
אם אתה סכיזופרני תקשיב טוב לקול בראש שלך שיגיד לך על מה ללחוץ
אם אתה סובל מדיכאון כרוני זה לא משנה על מה תלחץ כי בכל מקרה אף אחד לא יענה לך
אם אתה סובל מהזיות שים לב שהדבר שאתה מחזיק בצד הראש שלך חי והוא עוד רגע ינשוך לך את האוזן."
    
   

   
   
אני אוהבת אותך יותר משאני אוהבת פיצה.
נכתב על ידי Clumsy_x , 8/12/2017 20:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

29,161
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , גאווה , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לClumsy_x אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Clumsy_x ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)