לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


חיי באמריקה. פשוט ככה.

Avatarכינוי:  see.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

קולאג'?


איפה נתחיל?

כן, אני יודעת, נעלמתי. חודשיים כמעט.

ואני מצטערת. לא כל כך בשביל הקוראים, אבל יותר בשבילי. כי באמת שחסר לי.

אז הנה, אני יושבת על המיטה שלי, בחדר הענק שלי, עם השותפה המדהימה שלי, ב"מונסרט קולאג' אוב ארט". בברלי, מסצ'וסטס.

עשיתי את זה, אני בבית ספר לאומנות, לומדת צילום! כמו שרציתי. כן? לא בטוח.

טוב לי, אבל אני לא מאושרת.

ג'ייסון ואני נחגוג חודשיים בעוד שלושה ימים, שמחים ואוהבים. הוא מתוק, באמת.

שלשום הוא הגיע אלי לבקר ונשאר לישון. אני מתגוררת בבית עם עוד 7 בנות. אמנדה (השותפה שלי), ליז, קירסטי, אליסה, איליי, אמנדה2 ואליסה.

בגלל שאנחנו קיבלנו בית ממשי ולא דירה במעונות, יש לנו הרבה יותר פרטיות ולבנות האחרות לא מפריע שג'ייסון מגיע אלי פעם בשבוע.

אתמול בבוקר התעוררנו, נפגשנו בפארק עם חברים שלי ולקחנו רכבת לבוסטון, לHempfest. פסטיבל ענק באמצע הבוסטון קומנס מלא בסטונרים על ימין ועל שמאל. מלא ראסטה, מלא מריחואנה, מלא אנרגיה חיובית. בילינו קצת עם החברים שלי מהקולאג' ואז נפגשנו עם החברים מנורטון.

היה כל כך נחמד לראות אותם, אני לא יכולה לתאר לכם. אני כל כך מתגעגעת אליהם.

ב6 וחצי לקחנו רכבת לנורטון, ביליתי קצת עם ג'ייסון ואז אמא באה לאסוף אותי.

נשארתי איתה עד היום בבוקר, והבוקר לקחתי רכבת לבברלי.

 

אז שוב, טוב לי. אבל אני לא מאושרת.

אני כל כך מתגעגעת לישראל. יש שם מנטליות אחרת לגמרי.

כל יום שעובר אני מתגעגעת יותר ויותר.

אבל אני משתדלת להתמקד בתשוקה שלי לצילום, ובתשוקה שלי לג'ייסון, ובכל הדברים הטובים שיש לי פה.

 

נכתב על ידי see. , 19/9/2010 21:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsee. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על see. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)