לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Meet the Fuckers.



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

אני פורים אני פורים, מאוהב ומשמח.


אלוהים. אני, פשוט, גאון.
אתמול יצאתי עם חברים, כעיקרון רק אחת משמה חברה שלי XD
אבל הכרתי מלא אנשים, וביניהם היה אחד בשם אפי. הוא חמוד והכל אתם מבינים, הבחורים האלה שנמשכים אליהם
והלכנו לסרט היום (ררר אמא המעצבנת הכריחה אותי לחזור הביתה מוקדם), וישבתי לידו. 
שלא לדבר שחשבתי שאיכזבתי את חן, אבל גם... אפי הצחיק אותי ואני פשוט. מתחילה לחבב אותו.
ולא יודעת, הוא נחמד והוא הטיפוס. פוסט קצר שכזה, הייתי חייבת לספר אבל 

שיר שכתבתי, בשביל אפי! אבל לא עליו, נו הוא ביקש שאני אכתוב D:

 

Even, Feel, I / Out There

 

I'm walking in the same way,

That you did.

Lost in a hole, I can't breath.

I'm waiting for your touch,

Your kiss on my lips,

And now your smell is on me.

 

Walk away don't come here, come back,

I need you.

Your hurting me, I miss you.

I want to be with you,

I want to hear you.

 

Help me to grow, help me to live,

Help me to leave me out there,

Hold my hand, don't leave me.

Help me to learn to feel,

How to feel.


נכתב על ידי , 27/2/2010 22:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



AllStar


אין לי מושג איך להתחיל את הפוסט חוץ ממילה אחת, הכי עמוקה וארוכה שקיימת. 'היי'.
חזרתי לבלוג! (יאי מי)
החלטתי לעדכן פה קצת, הגיע הזמן לחזור לטייטל של בלוגרית מושקעת משקיעה ששוקעת.
טוב, קצת כואב לי הגב. הרופאה אומרת שזה שרירים, ואחרי איזה 10 שנים שאנחנו אצלה, אני נוטה להאמין לה חח
לקחתי לה שני ספרים! אחד זה מתבגרת צעירה והשני זה נערה מתבגרת, זה בערך אותו ספר רק שבשני (ליותר בוגרות בינינו) זה מורחב
בנושא המין, אמצעי מניעה, מחלות וכדומה. זה נחמד חח ככה יש לי משהו לקרוא לפני השינה חוץ מלראות סיינפלד.
מממ, העניינים מתחממים פה מתקררים שמה, יש חזרות לפרמיירה של ביתספר, נחמד, אני הולכת לרקוד איזה חמישה שישה שבעה ריקודים.
לקראת פורים הרבה מזמינים כל מיני תליונים ועגילים מפימו שאני מכינה אז אתם יודעים, MONEYMONEYMONEY.
אין לי הרבה מה להגיד באמת שלא, אבל אני החלטתי שזה יהיה מעניין אז, *מסר סמוי שזה מעניין*.
ביי ביי קידס.



סיי פרומאז'.

נכתב על ידי , 23/2/2010 21:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSexCat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SexCat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)