לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Im free to be what ever I am



Avatarכינוי:  Jally Fish

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

אולי מתאים לי להיות אחרת


מה הדבר האחרון שקנית?
מעיל

האם את חושבת שאת בנאדם חומרני?
כמו כולנו..

באיזו מידה חשוב לך הכסף?
בדיוק היום חשבתי על סדר העדיפויות השגוי שלי..

במידה והיית שרי הריסון, מה היית עושה בכל כך הרבה כסף?
הייתי חיה באמת, ולא חושבת על כל שקל שאני מוציאה..

האם היית מוכנה לתרום איבר בגופך בתמורה לעשרות אלפי שקלים?
תלוי איזה, חוץ מי זה אני חושבת שההיתי עושה את זה בשביל לעזור ולא בשביל הכסף. זאת אומרת גם בחינם.

מהו מקור הכסף שלך בחיים?
ההורים והעבודות המזדמנות שהם נותנים לי.. דמי כיס, חגים-משפחה..

האם אי פעם יצא לך להמר?
חחחח באמת? לא.

האם לדעתך כסף יכול לקנות הכל?
כמעט.. (:


מצחיק.. שהזנחתי את הבלוג כלכך הרבה זמן,
לא שניראלי שעכשיו הוא יהיה פעיל כ"כ.. פשוט באלי לדבר קצת..
או הרבה.. משעמם לי בעקבות זה שאני חולה וכמעט כולם בביהס, ואני מרגישה שהשתנתי, לכיוון אחר
ואני מתגעגעת קצת.. לאני של פעם, לא שהיא כ"כ שונה אבל היא אחרת..
היא טובה יותר,היא תמימה יותר,היא יצירתית יותר,היא אני יותר..
אני רוצה להשתנות בחזרה..
לא שרע לי, פשוט משהו,שאני לא יכולה להסביר הלך לו.. ואני מתגעגעת אליו..
מאוד.

נכתב על ידי Jally Fish , 16/11/2009 11:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





617

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJally Fish אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jally Fish ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)