לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It’’s okay to be gay


let's rejoice with the boys in the gay way

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

תחתונים וורודים בצבא האמריקאי


בטלוויזיה האמריקאית הראו חייל בתחתונים ורודים,סנדלי אצבע והנשק,רץ לתפוס מקום בעמד ירי,אי-שם בעיקר.כמובן שהראו זאת כביקורת.

שר ההגנה האמריקאי שיבח את החייל,שנענה במהירות לקריאה ותפס מקומו בעמדה,עוד לפני שהספיק להתלבש ואמר כי הוא רוצה ללחוץ את ידו של החייל לאות תודה.

האמנם תחתונים ורודים "אומרים" שמדובר בחייל גיי?

בצבא האמריקאי לא מתערבים בנטיות המיניות של החיילים,כל עוד הם שומרים אותן לעצמם ולא מספרים בגלוי.

האמנם יחול שינוי בעמדת הצבא האמריקאי כלפיי הומואים?

נכתב על ידי , 26/5/2009 14:46  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גאווה ודעה קדומה.פוסט פתיחה.


והינה עוד בלוג מצטרף לרשימה הארוכה של הבלוגים של ישרא בלוג.

בבלוג הזה אני לא עומד ליכתוב על עצמי או על מה שעובר על חיי,אולי בכיתה מפרטים שקשורים לנושא של הבלוג אני אכתוב.

הנושא של הבלוג הזה הוא גאווה.

בלוג על הקהילה הלהט''ב-לסביות,הומואים,טרנסג'נדרים וביסקסואלים.

אני לא ממש טוב בפוסטי פתיחה אפילו לא עשיתי פוסט פתיחה טוב בבלוג האישי שלי אז פשוט תצפו להמשך.

אז עד לפעם הבאה,

אני :)

 

אה וד''א הינה קישור לבלוג הפרטי שלי. לחצו כאן.

נכתב על ידי , 25/5/2009 21:08  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני. :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני. :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)