לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

happilly ever after


כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

עוד 5 ימים בצפר:):!!!


אני לא יודעת אם אני שמחה או עצובה..

מצד אחד כ"כ מתחשק לי לראות את כולם שוב ולהיות בבצפר ולהתחיל כיתה ח'

אבל מצד שני-אני בטוחה שתוך חודש ימאס לי..

ואני שוב ארצה חופש- ואני אתעצבן על עצמי שלא ניצלתי אותו

מצד שלישי- ישלי כ"כ הרבה ש"ב לעשות ואני כל הזמן דוחה אותם-ישלי יומן קריאה-27 עמודים במתמטיקה ועוד עמוד בערבית

ואני כל הזמן דוחה - בדרך כלל אני ת-מ-י-ד קוראת לפני שאני הולת לישן-בשבוע העאחרון-אף פעם! כיא ני לא רוצהלקרוא את הספר הכ משעמם בעולם!

ואיך אני אכתוב עיו המלצה? אני שונאת אותו!

מותר לכתוב ששונאים א הספר ביומן קריאה?

האמת שפעם אחת כתבתי שלא אהבתי את הספר-קיבלתי 80.

חרא!

מצד אחד הם אומרים-ביטוי אישי

מצד שני- אני לא אוהבת את הספר- מורידים לי 20 נקודות!

זה אותו דבר עם ההמנון-אני ועוד 2 חברות שלי בכיתה ה' כתנו את ההמנון של בית הספר ,הייתה תחרות והכל ואנחנו ניצחנו-עכשיו המילים של השיר כתובות בגב של התעודה ומי כתב את השיר-"תלמידי בית הספר!"

נמאס לי המצביעות המטומטמת בבצפר הזה!

כאילו אני תמיד עוזרת בבצפר ותמיד כשמבקשים ממני-בעיקר כדי לצאת משיעורי אבל עדיין!

ונתנו להגברה תעודות הצטיינות בעזרה לבצפר - כאילו מה?! כל מה שהם עשו זה להוציא את הרמקולים החוצה!

טוב סורי על חפרה על הבצפר החראי שליי



 

באלי כבר תיכוןן!

בגלל שאני גרה בעיר שאן בה חטיבות אני ביחד עם הכיתה שלי כבר 7 שנים!

(אני הגעתי לארץ מארה"ב בכיתה ב')

7 שנים! ובלי כיתה מקבילה!

7 שנים עם אותם 33 ילדים!

(חוץ מכלמיני שעזבו או הצטרפו-כל מי שהצטרף-היה מזעזע!!)

7 שנים עם 9 בנים ו24 בנות!

איך ילדה תבגרת יכולה לסבול 7 שנים בכיתה עם 9 בנים ו24 בנות!

שהבנים כוללים 2 קבוצות-החרמנים וההומאים שחרמנים על החרמנים!

אעאעאעאעאע!!

טוב עכשיו סופי -סורי על החפירה:PP

CYA

333>

מיה

 

נכתב על ידי , 27/8/2009 11:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


11.) חינוכית או הופ?
הופ! חינוכית זה חרא!

10.) אחד נגד מאה או מונית הכסף?
מונית הכסף$$
זה קורע!
וגם אין על עידו רוזנבלוםDD:

9.) האח הגדול או היפה והחנון?
היפה והחנוןD:
כיפי במיוחד!(הכי כיף זה המהפכים!-איזה רדודה אני?!)

8.) ניקולודיון או ערוץ הילדים?
ניקולודיון! מתה על מדריך ההישרדות של נד!

7.) בובספוג או המומינים?
בובספוג.. אף פעם לא ראיתי המומינים..Oo
ילדות עשוקה משו?!

6.) המירוץ למיליון או הישרדות?
הישרדות!
כמה שאני אוהבת המירץ למיליון אני יכולה לראות הישרדות כל החיים!
(אני מתכוונת לאמריקאי כמובן)

5.) פרויקט מסלול או כוכב נולד?
וואווו קשה!
אני מתה על שניהםD:

4.) מועדון לילה או צחוק מעבודה?
מועדון לילה בלי שאלה בכלל!
צחוק מהעבודה זה לא מצחיק!

3.) שבוע סוף או ארץ נהדרת?
ארץ נהדרת!
שבוע סוף זה חיקוי עלוב של ארץ נהדרת!

2.) סיינפילד או חברים?
ח-ב-ר-י-ם!
ראיתי את כל הפרקים של כל העונות!

1.) ערוץ 2 או ערוץ 10?
אני אוהבת יותר את החדשות של ערוץ 10
(יונית לוי מפחידה אותי :P )
אבל את התוכניות של ערוץ 2

נכתב על ידי , 24/8/2009 09:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתחשק לי להיות פעם אחת חברה טובהD:


באמת שבא לי..

אבל אני לא יכולה איתן יותר

הם כאילו כאלה מעצבנות!

כאה וואנאבי אני!

אני אוהבת חברות עם אופי מ-ש-ל-ה-ם!

די נמאס לי!

אני יכולה להיות חברה טובה

פשוט איתן זה לא הולך

הם פשוט כאלה פוסטמות!

אני לא אוהבת אותן!

איך אני יכולה להיות חברה של מישי שאני אפילו לא אוהבת?(לא בצורה לסבית אל תדאגו..:P  )

 

אבל היא כן איתי כשאני צריכה משהו ועוזרת והכל ..

אבל כחברה?

אני לא יכולה לסמוך עלייה..

אולי זה בגלל מה שקרה עם ר'

זה שגרם לי לא לסמוך על אנשים..

 

אבל על ע' וע' אני כן סומכת!

ואני כן יכולה לדבר איתן!

אוף!!!

למה לא יכולות להיות לי חברות אמיתיות שאני אוהב להיות איתן ואת האישיות שלהן?!

זה כ"כ הרבה לבקש?!

 

אוףף!

 

עד כאן הפוסט העצבני..(שכלל הרבה מאד סימני קריאה Oo)

 

אממ היום ישלי חזרות לטקס תחילת שנה D:

אני מתה על חזרות! זה כ"כ כיףף!!

גם זה ממש מגניב לראות איך כולם השתנו בקיץ

למללא בנים השתנה הקולD:

זה מהזה מצחיייק!

אני לא יודעת ואולי גם אני השתנתי..

זה מוזר.. אני לא יכולה לדעת אם השתנתי כי ראיתי את עצמי כללל הזמן!

אז אני לא מרגישה בהבדל..

מעניין אם אחרים הרגישו..

טוב לאמשנה.. אני מאחרת לחזרותת!!

CYA!

333>

מיה(:

 

 

נכתב על ידי , 24/8/2009 09:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעקומיהD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עקומיהD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)