לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

התמכרויות


 

במרוצת השנים פיתחתי לעצמי אוסף קטן של אובססיות. חלקן נחמדות,חלקן קשורות לאופנה,ומחלקן הייתי שמחה להיפטר.
לאחרונה נרשמו התמכרויות לקפה שחור , ולסרטים וקשתות או בשמן הכולל -
headbands.

 

 

בגיל 8 נתנו לי לשתות קפה אמיתי (ולא כפית נס קפה,מעורבבת עם שתי כפיות של אבקת שוקו),ומאז זנחתי את השוקו הנצחי ועברתי למגרש של הגדולים.
מאז ועד היום,אני עבד נאמן המשועבד למנת הקפאין היומית שלו,ואבוי למי שיתקל בי בבוקר שבו לא צרכתי קפה.
טעמתי את כל סוגי המשקאות המבוססים על קפה,בהמון
coffee shops,אבל רק סוג אחד סירבתי לטעום - קפה שחור.
תמיד הייתה לי סלידה מסוימת מהקפה השחור,והוא הצטייר בעיני כמשקה מר,לא טעים ועממי מאד.
לפני כ3 שבועות חבר שלי הכין קפה שחור,ושכנע אותי לטעום ממנו בטענה שהוא 'מכין הקפה המהולל בעולם' או שקר כלשהו.
אני לא ארבה במילים,אלא רק אגיד שהקפה השחור ערב לחיכי,ושמאז לא שתיתי אפילו פעם אחת משקה חם אחר מלבד קפה שחור. התמכרות לשמה.
וטיפ לכל עושי הספורט שביניכם - שתיית קפה שחור כ20 דק' לפני האימון עוזרת לשריפת קלוריות מוגברת (יותר מכל משקה אחר המכיל קפאין).

 

 

 





 
 

 

 

בכל הנוגע לheadbands, זוהי אובססיה ישנה נושנה,אך עד כה דבקתי בקשתות הקלאסיות והפשוטות יותר ולא התפרעתי יותר מדי.
שבוע שעבר ראיתי את שתי העונות של גוסיפ גירל מההתחלה (התגעגעתי. עבר יותר מדי זמן מאז שסיימתי לראות את העונה השנייה),
ושניה לאחר שהפרק האחרון נחתם בxoxo,gossip girl,גמלה בליבי ההחלטה שאוסף הקשתות והסרטים שלי הולך להתרחב,אך הפעם יקשטו אותו גם פרחים,
פרפרים,נוצות ודומיהם.


חיפשתי באינטרנט הרבה מדריכים להכנה של
headbands מגניבים,ובדרך נתקלתי בקשתות שגובלות בשלמות באיביי.
הקשתות הן פרי יצירתה של
vivihouse (כפי שהיא מכונה בebay),ומהן שאבתי הרבה השראה (לא העתקתי,אל דאגה) ואני גאה לומר שיצרתי קשתות לא פחות יפות.
(תמונות יצורפו בהמשך השבוע כשאני אזיז את התחת ואלך לחפש את המטען של המצלמה).

אלו מספר מצומצם מהקשתות שהבחורה מציעה למכירה באיביי (במחירים שווים לחלוטין,אגב) :

 




 


 

וזהו הקישור לדף שלה - http://stores.shop.ebay.com/vivihouse011__W0QQ_armrsZ1

מה דעתכם? אהבתם?



נכתב על ידי kimberly. , 7/8/2009 16:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  kimberly.

בת: 32





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkimberly. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kimberly. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)