לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זאתי שמספרת אל החיים שלה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

המשך


אז ככה עניתי לו: לא

ברוור הרי צריך לשמור אל הכבוד אצמי שלי..

אבל תאמת התחרטתי אמרתי אפשר לנסות בכול זאת חיים רק פעם אחת...

והוא תמיד הייה נחמד עליי מאותו יום בשיעורים.. תפסתי אותו מיסתקל עליי

והוא נחשב"למוקשביםם" אחד הבנים הכי חתיכים.. והבנתי שלספר למישהווו ולהיעץ יהיה קצת קשה

אחרי המון זמן שהוא רדף אחריי.. רבתי איתו.. אל נושא לא ממש חשובב..

ובאיסי כמו שהעולם מושפע רק מזה..

הוא התחיל בלקש סליחה הווא כולה רציתי שתהייה איתי וכול הבולשיט בקיצור קנה אותיי במילים היפות

הסכמתי באתי עליו הביתה... ועשיתי לו ביד.. זה הייה מעפןן... תאמת חשבתי שהייה יותר..

ברור הוא הציעה לי לשכב איתו או נושאים אחרים אבל התכבנתי לפחות להתנשק איתו והואו כלום.

כשה הלכתי הביתה הייתי די בשוקק

אההה לפני שעשיתי לו לפני איזה שובעיםם החבר הכי טוב שלו ניכנס עליי לאיסי. והתחיל איתי

ואני והוא תמיד צחקנוו בשיעור ודברנוו בקיצור 2 אשים אם ראש כחול הולך טוב ביחד.

הייה לנו תמיד אל מה לדבר איתו.. ווהוא פשוט רדף אחריי..

והחבר שעשיית לו בידד

תמיד כשה ראה אותי אמר בואי..

והבטחנו שלא נספר מה שקרה לאף אחד

שאני לא יצא שרמוטה בשכבה כי זה הרגה לא משהו שמישהו מרכל עלייך כשה את עוברת ועוד בגיל

כזה לקבל שם לא הכי כיף בעולם.

בקיצור אני והחבר היכ טוב שלו התחלנו לדבר רציני הוא אמר שהוא רוצה איתי משהוו... ותמיד אמרתי לו שלא ...

עד שפעם הוא אמר לי לפחותת אני רוצה להיוותת איתךך.סבואי נלמד למיבחן..

הכול מחר אני יספר..

נכתב על ידי , 28/5/2009 18:57  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בקצרה עליי


אז ככה בקצרה עליי.

נהייתי מושפעת מאנשים שפותחים בלוגים אל חיים "הסקס שלהם" גמאני רציתי רק החיים שלי זה לא סקס

אני יספר לכם קודם אל עבר שלי וכול יום אני יספר לכם עוד קצת

יש לי שגיאות כתיב כמו שרואים...

הייתי רוצה תגובה אל הכול שאני ירגיש טוב אם זה שלא סתם כתבתי את זה.
אני בת 15 נהייתי לא מזימן..

לפני כמה חודשים..

איזה מישהו מהכיתה שלי התחיל לעצבן אותי.

הוא חשב אם כול הפוזהה שלו.. הוא ישב לי השלחן ופתח את הרגליים שלו.. כתלאסס למה מי הוא שישים את הרגלים שלו ואת התחת שלו אל השלחן שלי.

התחלית לרדת עליו.. וכשה הוא פתח תרגליים.. זו הייתתה הזדמנות לרדת אל האורגו הפנוח של"הזין הגדול"

אני אמרתי לו: טתוזזי את הרגלים ואת הזין הקטן שלך מהשלחן שלי.

אחרי כמה שבועות.. יצא מצב כזה שאני והוא יורדים באותו זמן מאוטובווס של הבית ספר.. שזה תחנה אחרונה..

נהינו לבד.

הוא לכח אותי למין סימנטה ישנהה.... והתחיל לדבר איתי.. להסביר לו שהוא וזין קטן לא מיתחבר בואתו מישפט

חחח איזה אגו מנופח..

אז הוא הראה לי תזין שלו.. הייה לו גדול וזה הייה כזה דורשש לגעת.. אבלל למה מי מת שנאי יעשה את זהץ

הוא תחיל לגעת בי.. זה הייה מחרמן אבל אותו לא רציתי .. אז לא ננתי לו להמשיך לגעת בי.. והוא אמר לי בלך לעושת לי ביד. אמרתי

לו לא...

והייתיי חייבת ללכת הביתה אז אמרתי לו שאני יחשוווב אל זהה.

ברור שחשבתי אל זה..

את התשובה מחר תגלו:P

 

נכתב על ידי , 27/5/2009 17:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה




838
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למספרת אל החיים:P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מספרת אל החיים:P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)