לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

A Peacful Story


בבלוג תשמעו את סיפוריי, ואת מה שעובר עליי! ואם לא מוצא חן בעיניכם אז אל תיכנסו!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

חופש-יאי :) אוניברסיטה,חופש,ולימודים למתמטיקה


אח... מה אני כבר יכולה לכתוב בפוסט ה-שלישי(נראה לי) בבלוג... אז עכשיו ברגע זה אני אצל ילדה אחת חולה ולא! מוכרת בישראבלוג בכלל, האמת אני לימדתי אותה היום איך לכתוב בלוג והכל... אז עכשיו בוא נקרא לה-*אלה!!!!! בואי כבר לכאן אני רוצה להראות לך משהו!*

*אני באה!*

 

מה את קוראת לי ככה? חירשת אותי! אני יושבת פה לידך! ><"

(יעל: "אלה, את לא אמורה להגיד את זה!! לא יפה! די!!")

אני פה כדי לגלות את כל סודות הבלוג הדנדש הזה! מוחעחעחעח!!!!11#%$$%^*&^

 

אלה... יא מעצבנת הינו אומרות לשתף פעולה... להמ את לא עושה את זה?? טוב לא משנה, אז ההסבר שלי לגבי למה אלה חולה- נראה לי שהסיבה ברורה מאליו בשביל שאסביר...אז היוםן קפצתי לי לאלה בדילוגים רבים(סתם :P) ובאתי אליה בשביל לעשות לה רע על הנשמה_ממוחעחעמוחעחעמוחעחעמוחעחע '-'

 

ההסבר שלי ללמה אני חולה הוא שאני חולת נפש, אבל ניחא...

יעל התקשרה אליי בבוקר אחד בהיר (בעיקרון זה כבר היה צהריים, קמתי רק ב12-1, אז כל הצהריים מרגיש לי כמו בוקר...)  ושאלה אותי אם אני רוצה להיפגש איתה, ואם כן - אז היא באה תוך חמש דקות... נאלצתי להסכים כי היא הכריחה אותי OOO:

(יעל: *אנחות מוזרות* "אלה, זה לא נכון!")

טוב, בסדר, אני רק מנסה להכניס הומור לבלוג היבשושי הזה!

(יעל: "אה! א-לה! יא מעצב-נת!" *עוד אנחה*)

טוב, בסדר, את סתם מבואסת כי אני כותבת ולא את... (וכי אני חופרת ברמות עכשיו...)

(יעל: "נכון!" *מגלה טעויות בפסקה האחרונה שלה*)

טוב, אז, אין לי עוד מה לכתוב אז אני אתן את המקלדת ליעל (פיזית) כדי שתחייה את הפוסט הזה...

יעל!!! *קוראת לה ומפוצצת לה את עור התוף*

יעל: *מדברת בטלפון ולכן לא יכולה לכתוב*

"יעל!!!!!!!!!!!!!!!" *שיר מוזר מתנגן ברקע* *בחיי, אני אוהבת את הכוכביות האלה...*

 

אלה-*מזמזמת שירים של הביטלס בשאפל.....*

אלה! נו כבר תפסיקי לזמזם

(אלה:*רוקדת בתנועות לא ברורות בעליטל ומנענעת את ראשה מצד לצד במוזריות*

טוב אז אחרי שאלה לא הפסיקה לחופור אז אנחנו פותחות היום גלריה ואנחנו נראה לכם כמה מיצירות הפאר הגדולות שלנו שנחשבות ליצירות הגדולות ביותר של המאה ה-21  *תופים ושירי ביטלס ברקע* נפתחה הגלריה- *דיווח מהחדשות- כרגע נפתחת גלרית יעלה!! אנשים הורגים אחד את השני בשביל הציורים שלהן!! מדהים תופעת היעלה!*

*אלה ויעל מזמזמות סילי לאב סונגס*

אז הנה הציורים-

 

רגע!!!#$%^$%

לפני זה! אני רוצה להגיב! P:<

(יעל: "נוווווווהוהוהוווווו...")

הציורים המדהימים שתראו תיכף צויירו בטכניקה מאוד מיוחדת! *טום טום טום*

אני - בירוק-קקי

ויעל - בכחול-תכלת-וואטאבר

היא/אני ציירנו צורה/קו/משהו והשנייה נאלצה להשלים את זה ליצירת מופת (וכך עשינו! O:).

הנה התוצאה (המוקטנת, כי אין מקום D:):



 

 

אה.. לפני סיום המרוץ *פיווו...*

אני רוצה להגיד שאני מצטערת על זה שלא עידכנתי את הבלוג יחסית הרבה זמן.. אז הנה אני מפצה על זה בכך שאני מעדכנת עם בלוגרית מנוסה יותר ממני...

*חציית קו סיומו של המרוץ והתעלפות של יעל*

אז לסיום- תודה להורי שהביאוני עד הלום(לבית החולים לאחר ההתעלפות)

              תודה לאלה שעזרה בכתיבת פוסט זה ו... תודה לכלכ האנשים האחרים...

 

אופס! שכחתי להגיד שאנחנו יצאנו שלשום לחופש הגדול!!!! אחרי שלוש שנים של סבל אבל יחד זאת הנאה סיימנו את חטיבת הביניים והיום נרשמתי(הייתי אמורה להירשם ביום שלישי אבל אני טסה לברלין יאי לי :-)) סופית לתיכון ואני הולכת למורחבת ריאלי... ואני כבר צריכה לקנות חולצות ספירם וכל שאר הדברים לתיכום כמו תיק, עטים קלמר,עפרונות.. וכו... אז בואו נסיים את הפוסט בלהגיד תודה!

 

תודה!

 

טוב, בסדר, אז לא נסיים בלהגיד תודה...

אממ... מה אני עוד יכולה לכתוב...

אה! אני יודעת!!#$%

תמונה פול לסיום (:



נכון שהוא פוצי?!?!?!?!?!?!?!?! *פאקצתיות*

(מהסרט השקסי "Help!"! קולולוי! צולם בפברואר, 1965 (: )

חבל שהג'ינס ההדוק שלו לא מופיע בתמונה הזאת O.O

(טוב אלה, תשמרי את הנטיות המיניות שלך לעצמך...)

 

הלכתי!

ביי! D:

נכתב על ידי , 21/6/2009 14:54  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Untitled- פוסטתמונות ראשון. יאיי :) וחג שבועות


פוסט שני, וכבר פוסטתמונות... נחמד- לא?!

אז...ביום חמישי בבוקר יצאנו אני אבא שלי ואח שלי לטייל במערת הנטיפים, ובהתחלה אח שלי לא כל כך רצה ללכת אבל אני ואבא שלי שכנענו אותו ללכת אז ארגנו תיק, לקחתי את המצלמה ונסענו... לאחר שעה בערך הגענו לשם והלכנו למה שנראה לנו כמו הקבלה, ופתאום זה היה סגור והתחלנו לתהות אם זה בכלל פתוח?! אבל החלטנו לנסות ומקסימום במקרה הכי גרוע נחזור לאוטו וניסע הביתה, והתחלנו לרדת במדרגות שמובילות למערה וכשהגענו לשם הייתה קבוצה ממש גדולה של אנשים ולא ידענו מתי נוכל להיכנס, אז שאלנו שם את אחד האנשים שם והוא אמר לנו שהם נכנסים עוד כמה זמן ואנחנו יכולים להיכנס לפניהם אבל את הסרט שהציגו שם על המערה נוכל לראות רק אחרי שהקבוצה הזו תיכנס, והחלטנו בסוף שלא לראות את הסרט ונכנסו למערה- וואו! ממש יפה שם, רואים כל מיני נטיפים (פסלים טבעיים שנוצרו במשך מליוני שנים ע"י טפטוף וחלחול של מים אל תוך שכבת הסלע ויצרו דברים מדהימים- אבל לא יכולתי לצלם אף על פי שהיו שם אנשים שכנראה לא מבינים עברית או משהו כזה כי הם צילמו בתוך המערה עם פלאש וזה יכול לפגוע- לפי מה שהבנתי- בנטיפים. ( איזה חוסר משמעת ואחריות!).... אז אחרי שסיימנו את המערה רצינו עוד פעם אבל לא יכולנו כי הייתה קבוצה גדולה שנכנסה ולא יכולנו להיכנס. אז עלינו את כל 150 המדרגות בדרך למערה והי שם קטע מצחיק- כל כמה מדרגותץ אמרו לנו עוד כמה מדרגות נשאר לנו לעלות וכמה קלוריות נשרוף בזה ולמה הקלוריות האלה שוות- אז היה שם פסטה, בלינצ'ס(יאממ) חצי כוס יין(איכס!) ועוד כמה מאכלים מגרים ביותר...

אז נסענו הביתה ומיד התחלתי לבשל בשביל הערב- כי כמו שסיפרתי בפוסט הקודם הלכנו לסבתא שלי לכבוד ערב שבועות והכנתי סלט פסטה, בוריטוס, עוגת גבינה והכל לבדי :O ובאנו אל סבתא שלי ואכלנו וכולם נתנו לי מחמאות על הדברים שהכנתי ובמיוחד על עוגת הגבינה הטעימה... ^_^

אני עכשיו בכיתה ט', ושנה הבאה אני הולכת לתיכון אצלנו, ואני צריכה לבחור מגמה ואני מתבלבטת בין מדעית לבין מורחבת וחברות שלי כבר הגדירו אותי כ"הולכת למדעית" בפני המנהלת שלהן, וזה ממש קשה להחליט.. אבל עכשיו אחרי התלבטויות רבות זמן ומחשבה אני יותר נוטה לכיוון המדעית אבל ישנה בעיה קטנה, בשביל שאני אוכל ללכת למדעית אני עשיתי מבחן של מכון קרני ועל פי הציונים שלי (יש ממוצע 95 וצריך ממוצע מעל 90) ותוצאת המבחן הזה יקבעו לי אם אני יכולה ללכת למדעית או לא בשנה הבאה...

וגם מישהי שאני מכירה אמרה לי שבאוניברסיטה יש בונוס בנוסף ליחידות הלימוד למקצועות ריאליים, וזה עוד יותר גורם לי לנטות לכיוון המדעית....

אז כמו שהבטחתי בפוסט הקודם- הנה התמונות מאילת- הייתי שם 5 ימים!! ועד אז לא הייתי באילת בערך 4 שנים..

באילת הייתי במצפה התת ימי, בריף הדולפינים, בהופעות של יהודית רביץ, גידי גוב, תיסלם, שלום אסייג וישראל קטורזה... אה וגם איזה זמר יווני מעפן..

היינו באילת מטעם העבודה של אמא שלי וקיבלנו הופעות בחינם, והיינו במלון ממש נחמד- קלאב הוטל- ונהננו נורא.. היה ממש כיף   וכשהגענו למלון אז ישר נכנסנו לחדר אבל הוא היה מלוכלך אז ביקשנו שינקו לנו אותו ואז המנקה בא וניקה לנו את החדר....

אז הנה החדר אחרי שנוקה(והבלגן באדיבות- אני ואח שלי) וגם קצת תמונות של המלון שלנו-

 

 

 

 

 

 

 

באילת גם פגשנו את בת דודה של אבא שלי ויש לה שתי בנות ממש חמודות בנות 3 ו-4. אז נכנסנו איתם למצפה התת ימי ובאיזשהו שלב נכנסנו למן מקום כזה מתחת לפני הים וראינו שם דגים מדהימים-

 

 

ואז ראיתי את הבנות של בת דודה של אבא שלי, והראתי להן כל מיני דגים והייתה שם דגה אחת ממש יפה, עם פסים צבעוניים(שהתמונה שלה נמחקה לי מהזכרון של המצלמה) ושאלתי אותן איך הן היו רוצות לקרוא לדגה כי ראיתי שהן ממש אהבו אותה והילדה הקטנה בת ה-3 אמרה: "שולה!" ואני הייתי ממש שמחה ואמרתי לה שזה שם ממש חמוד... ומאז אני נזכרת בילדות המתוקות האלו ואז אני גם נזכרת בשולה ומחייכת לי...  במצפה התת ימי היה שם עוד מקום שיכולנו לראות דגים ובאותו הזמן נכנס למים צוללן שניקה את האקווריום הענקי... והוא עשה לנו כל מיני תנועות ואמר שהחולצה של אח שלי יפה, ואז הוא התחיל לטפס על הקיר של האקוויריום כמו ספיידרמן...

כשהיינו בריף הדולפינים אז הסתכלנו על הדולפינים במתחם שלהם והם היו ממש חמודים

 

 

והכנסנו את הרגליים לתוך המקום שהם שחו בו, והמים היו ממש נעימים ויכולנו לראות את הדולפינים שוחים לנו ממש מתחת לרגליים וגם היו שם עוד דגים חמודים שאותם גם ראיתי כשחיתי בחוף שליד המתחם הסגור של הדולפינים והם היו דגים כאלה עם פסים כחולים וצהובים...

בחופשה גם הכרתי בנות ממש נחמדות שהם הילדות של מישהי שעובדת עם אמא שלי והיינו עם המשפחה שלה באילת ובילינו איתם כי הם היו איתנו באותו המלון...

אז כסיכום לחופשה נהדרת- היה כיף, התעייפנו ואז נחנו, שחינו, צפינו והרווחנו תמונות ממש יפות...

אה.. עוד דבר בדרך לאילת ראינו יעלים, שנראה לי שהן היו אמא ובת או אמא ובן וזו תמונה של הבת או הבן-

 

 

ואחת מהן נראתה לי כאילו שהיא הרגע ילדה כי היה לה שק כזה מאחורה-

 

 

 השיר הבטחתי ולא הצלחתי לקיים (לצערי) לא עלה גם היום, אז הנה שיר אחר בשם Untitled של סימפל פלאן-

 

 

ולסיום- יש לי עיצוב חדש באדיבות הבלוג 486881 של אלה...אז תגיבו (לשתינו?!?! עדיף לי :P)

 

היי, גם לי מגיע לכתוב פה!

זאת אלה, אם זה לא ברור...

העיצוב החתיך בחסותי הבלעדית, בחסות העצות של יעל!

אגב, גם את פוסט התמונות השקסי הזה היא עשתה בזכות המחשב (העילג) שלי, שלמרות שהוא נתקע לנו איזה 5 פעמים, בכל זאת הוא פעל בסוף, ועכשיו אני אוהבת אותו! D:

*מנשקת את המחשב*

פיכס! P:<

טוב, יעל רוצה לכתוב, אז...

יעל, המקלדת שלך! (למרות שהיא בעצם שלי...)

 

אלה! זה לא יפה לפלוש לאנשים לבלוג..

אז תודה על העזרה לגבי הבלוג.. ואל תיכנסי לבלוג שלי לפני שאת רוחצת את עצמך אחרי שנישקת את המחשב... מגעילה...

*חונקת את אלה וזורקת אותה מהבלוג ומביתה*

 

יש לי כמה דברים להגיד (לכתוב)!

א. לא פלשתי, את פלשת אליי הביתה -_-

ב. לא רוצה! O:<

ג. אמרת בלוג "486881", אבל לאף אחד לא יהיה כוח להיכנס אליו בלי קישור (גם לא לי!)...

ודבר אחרון, (ד'!!!!$%#$%#%)

 

גם לי יש מה להגיב לך...

א. אני לא פלשתי אלייך הביתה, דיברנו ואמרת שאין לך בעיה שאני אבוא...

ב.אל תרצי! אז גם לא תיכנסי...

3.אז מה אם לאף אחד לא יהיה איך להיכנס לבלוג... (לפני ששמת את הקישור!!! חכמולוגית) עדיף שאנשים יכנסו לבלוג שלי.. הוא רק נולד!

 

מה את קוטעת אותי?! P:<

אני לא פלשתי לך לבלוג באותה מידה P:

"א', ב', 3"?! מי לימד אותך לספור? XD

זהו X:

 

אז מה אם קטעתי?!?! סורי...

אז לא פלשת... אבל עדיין נכנסת אליו מלוכלכת...

ולידיעתך, אמא שלי לימדה אותי.. אז אם קצת שכחתי, תמיד יש את מי לשאול D:

 

(יעל: "אל תגיבי, אחר כך גם אני אצטרך להגיב!!")

אל תגידי לי מה לעשות P:<

מלוכלכת? פויה X:

לכי תתקשרי לאמא לשאול אותה מה בא אחרי ב' -_-"

(יעל: *צוחקת*)

 

אלה! בואי לא נשעמם את הקהל, ונבריח את מי שקורא פה...

אז בואי נסכם את שיחתנו המרתקת- בילבול, צחוק(שלי בעיקר) והתווכחויות חסרות טעם....(יאכס..)

 

רק ציטוט לסיום- הציטוט הזה לא ממש נאמר, אבל הוא כמעט נאמר על ידי D:

"ביי חופש, קרן נעים"- קרן זאת המורה שלי לספרות..

 

*מחכה לתגובות*

 

אני רוצה לכתוב את המילים האחרונות פה ואת לא תגיבי לי D:<

וואי, איזה "שרשור" נעשה פה, אפילו יותר מהדיון של יובל ואורן בתגובות של הפוסט הקודם XD

טוב, מילים אחרונות!

 

*מילים אחרונות*

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 1/6/2009 19:33  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 30




485
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Quiet* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Quiet* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)