לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Fashion Blog

כינוי:  Fashion City Love .

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

עידכון אחרי הרבה זמן.


היי לכם , כאן שירי.אני ממש מצטערת אבל המחשב שלי מת! אני כותבת מהמחשב של אחי יש לי המון דברים חדשים שקניתי ועוד פינה חדשה שהכנתי ואני לא יכולה לעלות כי אין לי מחשב כרגע , אז אני ממש מצטערת!

המחשב שלי כנראה יתוקן השבוע , מקווה שלא נטשתם את הבלוג :)

אז בכל זאת קבלו עידכון קטנטן

 

בזמן האחרון התחלתי ממש להתאהב בבלייזרים בעיקר בכאלו שעד המרפק , ואני מקווה לרכוש לעצמי אחד בזמן הקרוב לחשוב שפעם ממש לא סבלתי את זה.

הנה כמה אווטפיטים מוצלחים עם בלייזרים

 

 

 

 

מה דעתכם על בלייזרים ? אוהבים ? לא אוהבים?

 

פתאום קלטתי שהאולסטאר הלבנות שלא הוצאתי שנה מהארון מתאימות להכל , אז האולסטאר חוזרות אליי מעכשיו !

 

רק אני התחלתי לראות ברחוב המון גווני כחול וטורקיז על אנשים ?זה הולך להיות צבעים חזקים הקיץ, אני מאוהבת בטורקיז

אוף . רציתי ללכת לקורס אופנה בשנקר אבל הפסדתי את ראיונות הקבלה כי רק היום קראתי על זה :(

 

חופש נעים ומהנה לכולם!

שירי והילי

 

נכתב על ידי Fashion City Love . , 22/6/2009 17:14  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,554
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFashion City Love . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fashion City Love . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)