לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  מיי - הרווק!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

פרק #2.


פרק ראשון.

 

"את יכולה להעביר ערוץ? זאת התוכנית הכי משעממת בארץ בערך." התלוננה אמיליה.

"תבקשי יפה ואז נחשוב עלייך." אמרה מריאנה וגלגלה עיניים.

 

"האמת? גם אני שונאת את התוכנית הזאת אבל שתבקש יפה, מה נראה לה כולנו פה משרתות שלה?" אמרה מריאנה למנחה.

 

"מריאנוש, מאמוש שלי... בא לך להעביר ערוץ בבקשה? התוכנית הזאת אינה לטעמי כלל וכלל." אמרה אמיליה בטון עוקצני.

"אוי עכשיו ממש בא לי להעביר ערוץ את יודעת?" אמרה מריאנה והגבירה את הווליום.

"אוף מה זה הרעש הזה עכשיו?" באה אדריאנה ופיהקה בישנוניות. "מריאנה את יכולה להנמיך פליז? אני מתה מעייפות, לא ישנתי בכלל."

"הנה, את רואה? ככה מבקשים." אמרה מריאנה והנמיכה. "אדריאנה, זה היה קשה לבקש יפה?"

"טוב מה את הערוץ החינוכי?" התעצבנה אמיליה. "כולה ביקשתי שתעבירי ערוץ למשהו פחות מרדים."

"טוווווווווווווב בנות מספיק לריב!" אאוחניה נכנסה לסלון עם חבילה מעץ בידה. "מצאתי את זה בחוץ, בואו נראה מה יש בפנים." אדריאנה, מריאנה ואמיליה ישבו ליד השולחן ואאוחניה הניחה את החבילה עליו. "חכו, אני אלך לקרוא לשאר הבנות."

עד מהרה בסלון היו כל הבנות וחיכו לפתוח את הקופסה.

"טוב, מי פותחת?" שאלה אמה.

"אני רוצה!" קפצה ברנדה.

"אוקיי ברנד', תפתחי ותקראי מה יש בפנים." אמרה טיילור והתיישבה ליד כריסטינה על השטיח. כשברדנה פתחה את הקופסה הבנות מצאו שם כובע של שף, סוכר, קמח ומרית.

"אוו, נראה שעומדים לבשל!" אמרה ברנדה בחיוך ופתחה את הפתק.

"בנות, אני מקווה שאתן יודעות לבשל.

היום, דייט קבוצתי. לצערי לא כולכן יכולות לבוא, רק שש מכן.

אחכה לכם בשעה חמש מחוץ לבית ובסוף הערב אני אתן ורד וחסינות לאחת הבנות.

אוהב, אשטון." קראה ברנדה.

"אווף, אני לא מאמינה שרק שש בנות נוסעות." התעצבנה אמה. "רגע, אבל מי?" היא שאלה והרימה פתח נוסף מהקופסה. "אני יכולה לקרוא?" שאלה אמה והבנות הנהנו.

"טיילור, שאקירה, כריסטינה, לואיסנה, מריאנה ואדריאנה לימה." אמרה אמה והבעה מבואסת נפרשה על פניה.

 

"אני ממש שמחה שניתנה לי ההזדמנות לעשות על אשטון רושם. אני יודעת שזה קצת פומבי וכל זה אבל אני מבטיחה שאני אנסה לתפוס את תשומת ליבו כמה שאפשר. ואני באמת ממש מודה לו שהוא בחר אותי ב'שישיה הפותחת'... חחח." צחקה טיילור.

 

"זה היה כל כך מביך שקראתי ת'פתק הזה והשם שלי לא היה בין השש שמות האלה, אוף, זה גם היה מבאס לאללה." נאנחה אמה. "אוף!!!"

 

"יששש!!!" אמרה לואיסנה. "וואו, איזה כיף!" היא חייכה.

"איזה באסה..." מלמלה אאוחניה ובר חיבקה אותה.

"לא נורא, אנחנו נצא איתו בפעם אחרת." בר חייכה חיוך מעודד.

"כן, נכון." התעודדה אאוחניה. "תודה, ברצ'ו."

 

"זה היה ממש נחמד מצד בר לעודד אותי ככה." אמרה אאוחניה בחיוך. "היא ממש חמודה."

 

"ואי מה אני אלבש?!" שאקירה נכנסה לפאניקה

"גם לי אין כלום ללבוש!" מריאנה הסתכלה על  שאקירה בהיסטריה

"אני יודעת שזה ישמע מוזר,אבל אולי פשוט נעזור אחת לשניה להתארגן? נשאיל בגדים אחת לשניה או משהו?" אמרה טיילור

"דווקא רעיון טוב,למרות שזו תחרות וכל זה. כולנו לאותה מטרה" אמרה כריסטינה וחייכה

"אוקי מעולה! אני יכולה להשאיל כמה מהבגדים שיש לי, ויש לי גם הרבה איפור אפשר לאפר אחת את השניה!" אמרה אדריאנה בהתלהבות.

 

"מה זה הדבר הזה? הן כאילו משוויצות בכוונה מול הפנים שלנו שהן נבחרו ואנחנו לא! כמובן שיש להן סיבה... אשטון החמוד יוצא איתן לדייט ראשונות אבל עדיין... בטח הוא משאיר את הטובות יותר לסוף או משהו.." אמרה אמיליה למנחה ומשכה בכתפייה.

 

"טיילור, שאקירה, כריסטינה, לואיסנה, מריאנה ואדריאנה עלו לחדר השינה להתארגן.

כל אחת איפרה את השניה ,בחרה את הבגדים, כולן התחברו וכו', מה שנדיר במשחק מהסוג זה. את עצובה על כך שאת לא אחת מהן?" שאלה המנחה את ברנדה

"ברור שאני מקנאה,אבל באיזה שהוא שלב גם אני עזרתי להן להתארגן. אני רק מקווה שאני לא אודח בהדחה הקרובה,כי אני ממש רוצה להכיר את אשטון יותר טוב." אמרה ברנדה וחייכה חיוך מאולץ. "בסך הכל זה נתן לי הזדמנות להתחבר עם הבנות קצת יותר ואני מקווה שהן מעריכות את זה שלא הפגנתי קנאה בקטע ולא שמרתי להן טינה."

 

"בתכל'ס אני לא מרגישה שהתחברתי יותר מידי עם אשטון ונראה לי שהוא היה צריך לתת צ'אנס לבנות כאלה שלא הספיקו כל כך." אמרה אמה. "אבל בסדר, אני מבליגה. העיקר שגם לי תהיה הזדמנות לצאת איתו ויש לי הרגשה שאני אצליח להתחבר אליו."

 

"אנחנו הולכות לבשל כנראה, אז תלבשו דברים מתאימים." אמרה אדריאנה והבנות הסכימו איתה.

"צודקת." אמרה טיילור. "אני יכולה לשאול מאחת מכן גופייה באיזשהו צבע חוץ מכחול ולבן? יש לי את זה כבר וזה לא הולך עם המכנסיים שלי." טיילור הצביעה על המכנסיים האדומות שלה.

"אני יכולה לתת לך את הגופייה שאני לובשת עכשיו." אמרה שאקירה. "אם את רוצה, כאילו."

"בטח, תודה רבה, שאקי." אמרה טיילור וחיבקה אותה "אני אשתדל לא ללכלך."

"לו, את נראית ממש טוב!" החמיאה כריסטינה ללואיסנה.

"גם את." חייכה לואיסנה.

 

~במטבח~

"אוף, אני לגמריי מבואסת, האמת." אמרה ברנדה. "אבל כאילו... אולי הדייט השני יותיר רושם חזק יותר." היא צחקה.

"כן, יש בזה נקודה. אולי נגרום לו להתרשם יותר מאיתנו!" אמרה אאוחניה וחייכה.

"זה באמת רעיון מעולה... אני מקווה מאוד שבאמת נצליח." אמרה אמה. "טוב בואו נשכח מזה, אתן באות לבריכה או משהו?"

 

 

הבנות שיצאו עם אשטון לדייט – אתן צריכות להיות בבלוג ביום שני משעה שש עד שמונה בערב.

 

הבנות שלא יצאו עם אשטון לדייט –אני מצטערת, זו הייתה הגרלה.

 

הודעה נוספת - - נוספה רווקה חדשהמיילי סיירוס. את יכולה להגיב מעכשיו.

 

תשחקו מכאן.

 

נ.ב, אני מצטערת שהסיטואציה קצרה, ואני מצטערת אם חלקכן הופעתן פחות.

נכתב על ידי מיי - הרווק! , 3/7/2009 00:16  
356 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,548

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיי - הרווק! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיי - הרווק! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)