לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

KEEP CALM and GO TO HOGWARTS



Avatarכינוי:  Val*

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2015

עידכון!! אוניברסטיה וטיסה לארץ!!


 

וואו לא עידכנתי שנים! האמת יש הרבה לספר אבל אני צריכה לעוף לעבודה עוד מעט אז אין לי כל כך זמן אז נקצר... 

סוף סוף סיימתי קולג! היה כיף וקשה באותו הזמן, היה כיף לפגוש אנשים חדשים וזאת באמת הייתה חוויה. הסמסטרים האחרונים היו דיי קשים ובמיוחד החודשים האחורנים שכבר לא יכולתי לחכות לסיים עם זה. אבל כל זה כבר מאוחרי ואני שמחה לעבור לשלב הבא בחיים, אוניברסיטה. אני הולכת ללמוד אקטואריה (actuarial mathematics) ואני דיי מתרגשת. אני לוקחת חמישה שיעורים בסמסטר הראשון למרות ששמעתי שזה קשה במיוחד עם עבודה אז אני אראה איך זה הולך ומקסימום אני ארד לארבעה שיעורים. עשיתי כבר את המערכת שלי ויוצאים לי שני ימים חופש שזה מעולה אבל מצד שני יש לי 4-5 שיעורים ביום ששמעתי הולך להיות בלתי אפשרי, למזלי אני יכולה לשנות את המערכת גם אחרי התחלת הלימודים. השיעורים שלי הם: mathematics of finance, computer application developement, linear algebra 1, advanced calculus 1 and probability 1. אני יודעת שלרוב האנשים זה נשמע הכי משעמם בעולם אבל אני חנונית של מתמטיקה ואם לא הייתי אוהבת את המקצוע לא הייתי בוחרת ללמוד משהו כזה סבבי

 

ובעניין נופש ופנאי, אני טסה עוד שבועים לשבוע ביוון ואז לשבוע בארץ! אני כל כל מרגשת לא יכולה לחכות שהשבועיים האלה יעברו כמה שיותר מהר ואני אהיה על המטוס. אני נוסעת לנקסוס ולמיקונוס למרות שבהתחלה זה היה אמרו להיות סנטוריני ומיקונוס אבל בגלל המרחק בין האיים ובגלל שסנטוריני ממש יקר החלטנו לנסוע לנקסוס שהוא גם קרוב למיקונוס וגם הרבה יותר זול. אני נוסעת עם חברה ואנחנו נהיה שבוע ביוון ואז אנחנו טסות לשבוע בארץ. אני יודעת שזה ממש קצת אבל לא יכולתי לקבל יותר חופש בעבודה :( אני דיי באה לסבתא שלי בהפתעה כי היא לא יודעת שאני טסה לארץ אז אני מקווה לא לעשות לה התקף לב כי אני נוחתת בארץ ב1:20 בבוקר אז נראה איך זה יסתדר כבר. אני מקווה להספיק לעשות הרבה בשבוע למרות שכל כך הייתי רוצה להישאר ליותר זמן! מקווה גם שלא תהיה מלחמה כי זה מה שהרס לי שנה שעברה וחזרתי חודש לפני שהייתי אמורה לחזור. חברה שלי נוסעת לב"ש ואני נשארת במרכז ובלי אחותי אז אני צריכה למצוא חברה ודברים לעשות אז תציעו! 
וזהו, נתראה בארץ עוד שלושה שבועות מוציא לשון 

 














 

יש לי עוד מלא דברים לספר ומלא תמונות לשים אבל יש פה גאפ של כמה חודשים בעידכונים אז אם אני אשים את הכל פה זה יהיה פשוט חופר :)

נכתב על ידי Val* , 13/7/2015 10:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





72,230

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVal* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Val* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)