לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק אני

מה שאתם רואים זה ...מה שאני לא מראה כרגע לאף אחד אחר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

פרק חדש


זהו

 

הגיע הזמן להמשיך הלאה

עברתי פרידות קשות יותר בעבר

זה כלום לעומת החברה שהייתה לי 5 שנים ועזבה

מזה לקח לי חודשים עד שהבנתי שאני לא הולך לראות אותה יותר

 

אז עכשיו יש לי פחות משהו לדאוג לו

"מה היא חושבת?" "מה היא עושה עכשיו?"
"מה היא תחשוב אם אני אעשה ככה וככה?"
אני יכול להמשיך עם זה כל היום

משוחרר

 

כמו שכולם כותבים עכשיו "חופש"

אצלי זה חופש מסוג אחר

 

עד שתגיע חדשה, ואני מניח שזה יקרה דיי מהר ברגע שאני אסגור את הדלת הזו

 

ומה עושים בנתיים?

מחכים, מעבירים זמן

מה אנחנו עושים כאן בחיים? מעבירים זמן

 

יש לי דברים לעבוד עליהם

להעביר את ההרגשה של הלבד

כי אין סיבה שאני ארגיש לבד

יש לי חברים טובים, משפחה אוהבת, אז מה אם כולם רחוקים?

 

מכירים את זה שמיליון צירופי מקרים משתלבים ביחד בצורה ממש מוזרה?

דברים כאלה שקורים גורמים לי לחשוב שיש מישהו ששולט בעניינים האלה

 

סדר אירועים:

ראשון,מ* נפרדה ממני

ראשון בערב, בשביל להעסיק את עצמי שלחתי לאיזה מישהי הודעה

שני, ידידה הציעה לי לבוא איתה להופעה של DreamTheater בשביל להעביר את הבאסה

שלישי בהופעה, פגשתי את אחותה של מ*, מתוך 12 אלף איש שהיו שם, ועכשיו יש מצב שהיא תהיה שותפה שלי xD

רביעי, גיליתי שהזאתי ששלחתי לה הודעה חברה של אחותה של מ*

 

אם לא הייתי יוצא עם מ*, לא הייתי מתחיל ללמוד בת"א עכשיו, אני הייתי בחיפוש דירה בבאר שבע

זה מצחיק איך החיים לוקחים אותך למקומות שאתה לא חושב עליהם

 

פרק חדש

יאללה, אני מוכן

הדלת נסגרה, עכשיו שחדשה תפתח :)

נכתב על ידי AnonmR , 19/6/2009 11:15   בקטגוריות אופטימי, אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא ידעתי מה לומר


היא עצרה בצד הכביש

ולקחה ממני משהו....שלא היה שלי

 

לא ידעתי מה לומר

היא סגרה את השיחה

וידעתי שהפעם...בלי ספק...זאת הפעם האחרונה

 

כל הגשרים כבר נשרפו מזמן

אבל אני לא ראיתי מרחוק עשן

כל החיילים שלי הלכו לשם

 

לא ידעתי איך לחזור

מהפעם האחרונה

אל הרגע שלפני הטעות הראשונה

 

לא ידעתי לחזור

מקרקעית הבור

למפלס הנשימה

אל הפעם ...אל הפעם האחרונה

 

כל הגשרים כבר נשרפו מזמן

אבל אני לא ראיתי מרחוק עשן

כל החיילים שלי הלכו לשם

 

זכויות לרונה קינן

אני מת על השיר הזה כבר שנים

ורק עכשיו הבנתי בדיוק מה הוא אומר...

 

גם אני עדיין דיי SpeechLess

מזדהה לחלוטין, עד המילה האחרונה

נכתב על ידי AnonmR , 15/6/2009 22:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נגמר, חבל


הפתעה גמורה

 

אמרה לי שהיא רוצה לדבר

חשבתי שהיא הולכת להגיד משהו כמו - אני נכנסת עכשיו לתקופת מבחנים אז אני אראה אותך פחות

או משהו בסגנון הזה

 

"אני רוצה לדבר" אף פעם לא נגמר טוב

 

"חשבתי על זה הרבה" "אני לא נמשכת אליך, אני רוצה להיפרד"

4 שעות דיברנו על זה

"לא נמשכת אליי? אז מה היה במקלחת לפני יומיים?" "לא, זה היה משהו של הרגע"

"אבל זו ההגדרה של משיכה...הרגע"

"אבל אחר כך אני תמיד מצטערת על זה"

"אבל....אבל....כלכך כיף לנו ביחד"

"אני יודעת בגלל זה כלכך קשה לי, ניסיתי כלכך הרבה, רק בגלל שאתה כזה מקסים"

 

עדיין לא עיקלתי את זה

הפתעה גמורה

לא יודע מאיפה זה הגיע לי בכלל

רוצה להישאר ידידים, כי כלכך כיף לנו להיות ביחד

מה אני אמור להגיד לזה? גם לי כיף להיות איתה

אבל אני רוצה יותר

אני לא חושב שאני אהיה מסוגל להיות לידה בלי לרצות לנשק אותה (או מעבר)

 

חברות שלה אוהבות אותי

ההורים שלה, האחים שלי אוהבים אותי

הייתי החבר המושלם

כל הזבל הוצאתי עליכם בשביל להיות כמה שיותר טוב אליה

בישלתי, השקעתי, קניתי , מה לא

כל שבוע ורדים שיהיו לה בחדר שתחשוב עליי ותדע שאני חושב עליה

 

ומה זה עזר? כלום

 

אבא אמר שהיא לא יודעת מה היא זורקת לפח עכשיו

"יש לה כרטיס לוטו זוכה ביד והיא זורקת אותו לפח"

"אתה החבר הראשון שלה, היא לא יודעת מה אמור להיות שם, יום אחד היא תתחיל לחפש את הכרטיס הזה במיזבלה"

הוא לא היחיד שאמר לי את זה

"יום אחד היא תחזור, כשהיא תהיה קצת יותר מנוסה, ותבין כמה היית טוב בשבילה"

אבל אני לא רוצה ש"יום אחד" היא תחזור...אני רוצה אותה עכשיו :(

אני מניח שאין לי מה לעשות עם זה...

 

אני עדיין לא יודע אם להיות איתה בקשר או לא

אני לא בטוח שאני מסוגל נפשית לראות אותה עם גברים אחרים

היא אמרה לי שהיא לא רוצה מערכת יחסים כרגע בכלליות, וזה לא שהיא עוד שניה תהיה עם מישהו אחר

ושגם ככה היא לא פוגשת כזה הרבה גברים ביוםיום

 

כלכך טוב לנו ביחד...כלכך כיף

חבל, אין לזה מילה אחרת , פשוט חבל

נכתב על ידי AnonmR , 15/6/2009 03:00   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  AnonmR

בן: 38




הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnonmR אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AnonmR ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)