לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים בהמשכים P:


אני לא רוצה לחפור אבל...... זה הבלוג הכי מאמם בעולם1!!!!XD סיפור יפאה ומושקעעע קראו\\\\\ P:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

ישלי בלוג חדש זה סגור!!!!1


אני סוגרת את הבלוג המעפן הזה

הסיפור מכוער ואפחד לא נכנס או מגיב

פתחתי אחד חדש יותר טוב

כנסו:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=640451

נכתב על ידי , 7/6/2009 20:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק ראשון של הסיפור


כתבתי אותו עוד פעם- קראו הפעם עם תיקונים...

 

פרק ראשון של הסיפור

זה היה היום הראשון של הלימודים, השעה הייתה רק שש בבוקר אבל אני הייתי כבר ערה ממזמן. בקושי הצלחתי להירדם בלילה רק לפני שבוע עברנו דירה לארה"ב. "התחלה חדשה היא תמיד קשה" אמרה לי אמא, אם התחלה חדשה היא קשה אז בשביל מה צריך אותה? למה לא יכולנו להישאר בארץ? למה היינו חייבים לעבור דירה? רחוק כול-כך מכול מה שהיה לנו בארץ, אני לא מאמינה שלא אראה את החברות שלי ארבע שנים (או לפחות ככה אמא אמרה "ארבע שנים ואז נחזור לארץ..."). כול המחשבות האלה עברו בראשי עד שלא שמתי לב שהשעה הייתה כבר שבע ורבע והייתי חייבת להיתארגן. לבית הספר הזה לא הייתה תלבושת אז ממש לא ידעתי מה ללבוש, בסוף שמתי סקיני וחולצה בצבע סגול בהיר עם אולסטר תואמות (באותו צבע) והלכתי למטבח אמא שלי כבר הייתה מוכנה, היא הציאה לקחת אותי לבית הספר, בהתחלה סירבתי אבל בסוף נכנעתי ונתתי לה לקחת אותי "אל תדאגי" אמא אמרה לי, "היו לך הרבה חברות וכולם יאהבו אותך בדיוק כמו שהיה בארץ". הגענו לבית הספר ויצאתי מהמכונית של אימי לכיוון בית הספר, הוא היה גדול נכנסתי לתוכו, הייתה לי מפה של בית הספר בתיק אבל לא רציתי להשתמש בה שיהיה עוד יותר ברור שאני ילדה חדשה ראיתי שלט "לכיתית ח'" פניתי בו בית הספר היה ענק וכולו על קומה אחת חיפשתי את ח'2 הכיתה שלי, שמצאתי אותה עזרתי אומץ ונכנסתי לתוכה. רוב הילדים היו עסוקים בשלהם, למורות שהיו כמה ילדים שנעצו בי עיינים. הרבה מהילדים עמדו סביב ילדה אחת כנראה יש פה מלכת כיתה חשבתי זזתי קצת כדי שאני יוכל לראות אותה היא לבשה גופיה בצבע ורוד בהיר, חצאית ג'ינס ונעלי בובה. לידה עמדו עוד שתי בנות שניהלו את השיחה, כנראה החברות שלה. המורה נכנסה לכיתה ואמרה לכולם לשבת . כולם היתישבו אני לא ידעתי איפה לשבת המורה אמרה לי לשבת בין אמנדה לעוד ילדה כי רק שמה היה מקום פנוי לפני שהיתישבתי היא הציגה אותי "תלמידים יש לנו ילדה חדשה בכיתה תכירו זאת זואי" ואמרה לי לשבת בין אמנדה לאלי והראתה לי מי הן אלה היו הילדות שדיברו מקודם. היתישבתי מהר במקום, ניסיתי לחמוק מכול המבטים הנעוצים בי. הילדה נתנה לי פתק ואמרה לי להעביר אותו לזאתי שיושבת לידי, הצלצול קטע את מחשבותי יצא שמרוב מחשבות לא הקבתי בכלל לשיעור למרות שניראה לי שגם אף אחד אחר לא הקשיב. זה לא כיאילו לא הבנתי על מה דיברו בשיעור ידעתי אנגלית טוב מהבית, הורי גרו כאן לפני שעלו לארץ זאת כנראה ההיתרגשות וזה שבחנתי את כול הילדים הזרים לי שבגלל זה לא הקשבתי בשיעור. עכשיו יש הפסקה הלוואי והיה לי עם מי להיות כולם נראחים פה כיאילו יש להם לפחות חבר אחד טוב ואני את כול החברים שלי השארתי בבית בישראל.
 
חובהה לקרוא ולהגיב!!!!!!!
חחח.... סתם צוחקים אבל גיבו לייייייייי
נכתב על ידי , 1/6/2009 18:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תקציר + דמויות


תקציר:

זואי (אני בסיפור) היא ילדה חדשה שעוברת בשליחות של אביה לארה"ב.

שמה היא מגלה סוד ענקי על חייה ומתאהבת...

 

דמויות:

זואי - ילדה חדשה אשר מצתרפת לבית הספר

שיער בלונדיני-ג'ינג'י, עיינים בצבע כחול בהיר בת 14 כיתה ח', הדמות הראשית בסיפור.

 

אמנדה- הילדה הכי מקובלת בבית הספר למרות זאת היא לא רעה כמו רייצ'יל ממש עשירה,

שיער בלונדיני ממש בהיר, לובשת רק מותגים, עיינים בדיוק כמו של זואי בת 14, חברה של פביאן.

 

סיניה(סאן) - ילדה ביישנית, חברתה הטובה של קייטי ובהמשך גם החברה הכי טובה של זואי הילדה כי עשירה בכיתה ובכול זאת לא משוויצה ולא אומרת כלום,

שיער שחור עיינים כחולות בת 13 גרה רק אם אביה מתאהבת באיתן אבל מתביישת להגיד לו את זה.

 

הלארי - חברה טובה של אמנדה ושל אלי- כמו אחות בשבילה,

שיער חום עם פסים צבועים (בלונדינים) עיינים חומות-ירוקות בת 14 חברה של ניק.

 

אלי- החברה הכי טובה של אמנדה בהמשך חברה של ביל,

שיער חום ג'ינג'י עיניים בצבע טורקיז  דיי עשירה בת 13 וחצי.

 

קייטי- חברה טובה של סאן בהמשך גם של זואי מאוהבת בסתר בקני אבל לא מגלה בגלל שהוא חנון

שיער שטני עיינים כהות בת 14.

 

רייצ'יל- האויבת הכי גדולה של אמנדה תעשה הכול כדי להפריד ממנה את פביאן,

בלונדינית עם עייינים ירוקות-ירוקות בת 14 וחצי.

 

טאשה- ה"שפוטה: של רייצ'יל, תעשה כול מה שהיא תגיד לה

שיער חום, עיינים חומות.

 

ניק- האח התאום של קייטי שיער שטני עיינים כהות חבר של הלארי בן 14.

 

ביל- בהמשך חבר של אלי הולך בדר"כ עם בגדי ספורט, רק הכדורגל בראש שלו חבר טוב של איתן

שיער חום כהה עינים ירוק-אפור בן 14.

 

פביאן- קצת שוויצר, חולה על אמנדה מתלבש מהמם כמוה

שטני עיינים דבש בהיר בן 14 וחצי.

 

איתן- חבר טוב של ביל, הכי טוב בכיתה בספורט, לאט לאט הוא עוזב את הכדורגל לטובת מישהיא אחרת

שיער בהיר עיינים כחול אפרפר בן 14.

 

קני-  גאון מחשבים, יפה בלי המשקפים שלו, מתאהב בקייטי אבל חושב שאין לו סיכוי איתה,

שיער בלונדיני עיינים חומות בן 14 וקצת.

 

אחים:

 

טום- האח הגדול של זואי יודע את הסוד שהיא לא יודע ולא מגלה לה,

שיער חום, עייני דבש בן 17 וחצי.

 

בל- האחות הקטנה של זואי, בת 5 שיער בלונדיני-שטני עייני דבש.

 

לאלי יש שתי אחיות תאוחמות קטנות ולהאלרי יש אח בן 8 בכיתה של אח של פביאן שבאותו גיל.

 

 

 

 

זהו אלה הם כול הדמויות.

 

נכתב על ידי , 1/6/2009 17:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 429710226 




460
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnokiXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nokiXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)