לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המסע שלי אל הרזון

הבלוג הזה הוא תוצר של שנים של הפרעת אכילה שלא עוזבת וגם לא תעזוב... מי שלא בעד - שפשוט לא יכנס


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009


אוקי בעיקרון אני אמורה להיות בצום מעכשיו עד מחר בבוקר..כאילו 18 שעות. נחמד כזה...

פעם בשבוע אני יעשה צום של 24 שעות..ככה לנקות את הגף מכל הרעל שנכנס בחודשייים האחרונים.

אני יעדכן בטח מחר כי יש לי לעשות חונכות היום ובערב החבר שלי ואני נהיה ביחד..חמוד שלי.

 

אוקי מחר נעדכן..

מחר אני לומדת עד 5 בערב..מ10 בבוקר. נראה כבר מה אני אקח איתי.

 

יאללה ביי עד מחר....

 

 

נכתב על ידי pip it , 1/6/2009 14:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם להוציא כזה..


השמנתי ממש..בטח כל הג'ינסים שלי קטנים עליי והמכנסיים הקצרים שקניתי בטוח לא ייסגרו עליי..למה זה תמיד קורה לי התקופות האלה?

אויש זה נורא..להשמין להרזות להשמין ולהרזות..

מתי זה כבר יהיה להרזות נקודה.

 

650 קלוריות למשך החודשיים הבאים - והכל יחזור להיות כרגיל.

 

כח רצון והרבה אמונה.

נכתב על ידי pip it , 1/6/2009 12:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר..אופטימי


קמתי ממש לא מזמן, החלטתי שהבוקר הזה הוא שיקבע אם חיי ישתנו או לא.  נמאס כבר מכל הקלישאות האלו אבל בן אדם חייב לעשות שינוי לא כך?

ובכן ...בהחלט :)

 

מה שאני הולכת לעשות היום זה ככה:

קודם כל הכי חשוב, לאכול 600 קלוריות - 650 קלוריות.

דבר שני, לנסות להבין את ההרצאה שפיספסתי אתמול..

ואולי לשטוף את הבית או דברים כאלה..אין לימודים היום  איזה כיף.

יאלה החודשיים הבאים אני הולכת להוריד יותר מ12 קילו אני יודעת את זה!

אני לא אוותר.

מחר אני יעדכן האם עמדתי בקלוריות ו.....איך היה כמובן. מצפים לי עוד חודש חודשיים כאלה..לא לשכח. עד שאני יגיע ליעד שלי שהוא 57 בנתים.

אז יאלה..................בהצלחה לי !!!!

נכתב על ידי pip it , 1/6/2009 08:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  pip it

מין: נקבה




119
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpip it אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pip it ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)